דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש מוסכים וספקי אביזרי רכב באינטרנט 

מאת    [ 23/08/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2960 פעמים ]

מוסכים. רובנו לא אוהבים להגיע אליהם אף פעם ומעדיפים לעשות את כל העניין קצר וקולע. כל תקלה ברכב מבאסת אותנו, וכך גם החלפה של אביזרי רכב שונים. ובכל זאת, אנחנו צריכים למצוא את הדרך הקלה ביותר למצוא את מי שיעניק לנו טיפול מקצועי וגם זול. והדרך הזו היא אחת ויחידה: דרך האינטרנט.

מוסכים הם לכלוך ושמן? לא תמיד

כן, כל בעל מוסך יודע מהי התדמית שהודבקה לו. באותו רגע שפתח את המוסך, הוא כבר יודע שהלקוחות ידמיינו סגנון אחד בלבד: מקום מלוכלך, שחור, מלא שמנים וריחות לא מזוהים, חלל רועש ובקיצור - לא נעים לשהייה. אבל היום המוסכים הופכים להיות אט אט לדברים אחרים לגמרי.

היום תוכלו למצוא מוסכים, בעיקר כאלו ממשפחת המורשים, שכוללים יותר מכונות מבני אדם, נקיים עד כדי כך שאפשר לאכול מהרצפה שלהם (טוב, כמעט), מסודרים ומאורגנים. חלקם אפילו כוללים עמדות המתנה מסודרות ובהן עיתונים וטלוויזיה, רחוקים מההמולה המרכזית. רוצים מוסך כזה? חפשו באינטרנט ותמצאו בוודאות.

מוסכים מוכרים גם אביזרי רכב

איזה מקום יהיה יותר טוב למציאת אביזרי רכב שונים מאשר המוסך? הרי בדרך כלל אנחנו צריכים אביזר כזה או אחר בעקבות תקלה כלשהי. כשאתם משוטטים באינטרנט בחיפוש אחרי המוסך המתאים, בדקו האם הוא מוכר גם אביזרים לרכב. כך תדעו האם תקבלו את הכל באותו מקום או שתצטרכו לחפש במקומות אחרים.

ישנן גם חנויות לאביזרי רכב

בדרך כלל מדובר בחנויות שמוכרות כל מיני גאדג'טים, 'שיפצורים' ותוספות לרכב, כמו שטיחים מעוצבים, ריפוד או אפילו מדבקות לדלתות. מוסכים לא ימכרו את אלו ברוב המקרים, אלא יתרכזו במכירה של חלפים, ברגים וכדומה. אגב, ישנן גם חנויות שמוכרות חלפים, חלקים מסוימים לכל סוגי הרכב ואפילו מצברים, אם תרצו - ובזול.

חיפוש מוסכים בעזרת איגוד המוסכים בישראל

איגוד המוסכים מאגד את כל בעלי המקצוע בתחום, כך שאם תיעזרו בו תדעו בדיוק אילו מוסכים מקצועיים קיימים בכל אזור, מה הם מציעים ואיך ניתן ליצור איתם קשר. אותו אתר יכול לאתר עבורכם מוסך גם לפי ההתמחות שלו - חשמל, מכונאות, פחחות וצבע וכדומה.

אנשי הפורומים הם המועילים ביותר

פורומים בנושא יכולים לעזור לכם מאוד. אנשים הפעילים בתחום המכוניות או פשוט כאלו שכבר עברו מוסך או שניים בחייהם, יוכלו להגיד לכם בדיוק באיזה מקום הכי כדאי לכם לטפל ברכב והיכן תמצאו אביזרי רכב באיכות הטובה ביותר. אין חכם כבעל ניסיון ובמקומות הללו תמצאו הרבה מהסוג הזה.

שעות פעילות, דרכי הגעה ושירותים נוספים

בעזרת האינטרנט תוכלו למצוא כל פרט לגבי מוסכים, אם זה מה שציינו כאן בכותרת, תחומי ההתמחות השונים (כמו באתר איגוד המוסכים) ועוד אינספור דברים. למעשה, האינטרנט פותר לנו בעיות רבות ומקצר תהליכים בתחום, ברמה שרובנו כלל לא מודעים אליה.

לא רק מוסכים - גם סוכנויות רכב ואולמות תצוגה

לא נפתיע אתכם אם נגיד שבאינטרנט תוכלו למצוא הכל על כלי רכב. אז אם אתם מבלים במוסך יותר מידי וחושבים אולי להחליף רכב כדי להפסיק לראות מוסכים כל חייכם - חפשו גם סוכנויות רכב, אולמות תצוגה ואפילו מגרשים שמוכרים כלי רכב מיד שנייה או ראשונה. כל עולם הרכב פרוס לפניכם. מספר לחיצות על העכבר ואתם שם, יודעים הכל ובודקים הכל.

למידע נוסף בקרו באתר מכוני רישוי CarTest.co.il או באתר הרכב קמש http://www.kamash.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב