דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסולם של העולם - תם עידן תיבת נח 

מאת    [ 23/08/2010 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 4438 פעמים ]

אחת לשנתיים, בדרך כלל בחודש מרץ ,מתקיימת בעיר קלן KOLON  שבגרמניה התערוכה הגדולה בעולם לציוד טכני וכלי עבודה בתערוכה זו מציגים כ-3500 יצרני כלי עבדה וציוד טכני מכל רחבי העולם. כמו כן מספר המבקרים בתערוכה זו מגיע ל-750.000 איש ואישה מכל קצות העולם.

בתערוכה זו מציגים כ-60 יצרני סולמות מאירופה ומהמזרח הרחוק את כל סוגי הסולמות, סולם נשען, סולם כפול, סולם שחיל אשר מיוצרים מאלומינום,  מברזל,  מפיברגלס וסולמות משולבים מברזל, אלומיניום ופיברגלס  אך אף אחד מהם,  אינו מציג סולמות מעץ.

בישראל כמו בישראל השימוש העיקרי הינו בסולמות עץ עוד מתקופת ''תיבת נוח'' לפני כ- 5000 שנה כאשר נוח בנה סולמות מעץ בכדי לעלות לתיבה.

הסיבה העיקרית לשימוש המירבי בסולמות עץ בישראל נובעת מכך שלמרות שישראל הינה אחת מהמדינות המובילות בעולם בתעשיות ההייטק ובתעשיות הביטחון, עדיין כ-90% מבעלי המקצוע בישראל אינם זקוקים לרישיון עבודה מקצועי כמו לחשמלאי לדוגמא.

שימו לב כמה בעלי מקצוע פטורים מרשיון עבודה מקצועי: שרברב (אינסטלטור), רצף, נגר, מתקין דודי שמש, מתקין מזגנים, מסגר, מתקין אלומיניום, מתקין אזעקה ומצלמות, מתקין מערכות תקשורת, זיפות ואיטום, זגג, גנן, מתקין שייש, צבעי ועוד.

מצב פרוץ זה מזמין אנשים לא מקצועיים המנסים את מזלם ללא כל התחיבות מצידם , ללא השקעה בכלי עבודה איכותיים ומקצועיים וללא הבטחת עתידם המקצועי מה שגורם להם את תסמונת ה''סמוך''

''עזוב אותך אחי שאני אשקיע בסולם טלסקופי מקצועי 2000ש''ח, אני קונה סולם עץ ב-300ש''ח וזה מספיק. הייתי לוחם בגולני ואני יודע לטפס על נ'בלאות , אז על סולם אני לא יודע לטפס??? וחוץ מזה אחי אולי בחודש הבא אני עושה הסבה לאינסטלטור, ראית איזה פיצוץ של חשבון הוא הגיש לדייר,  וואללה לא ידעתי שאפשר לעשות כסף מ''חרא''.

זאת ועוד זו הסיבה המרכזית שישראל מובילה מבין המדינות המתקדמות בעולם בתאונות עבודה של נפילות מגובה באמצעות סולם.  רק בישראל ניתן לראות בעל מקצוע (במידה וניתן לקרוא לו כך) ''הולך'' עם סולם עץ כשהוא בן רגליו כמו קביים.

הוראות הבטיחות לעבודה עם סולם אוסרות עשיית מעשה שכזה אך מדיניות ה''סמוך'' ומדיניות ''אחי'' ומדיניות ''שמעתי'' חוגגות.

לקראת סוף המאה הקודמת השימוש בסולמות עץ ברחבי העולם הלך ונעלם והשימוש בסולמות אלומיניום הלך והתרחב אך יתרון הניידות הקלה עם סולמות עץ מנע מעבר מלא לסולמות אלומיניום עד המצאת הפטנט העולמי הרשום של סולם האלומיניום הטלסקופי   מבית TELESTEPS שבדיה.

הסולם הטלסקופי של TELESTEPS  הוא למעשה השילוב בן סולם אלומיניום קשיח לבין סולם העץ בעל הניידות הקלה לדוגמא: סולם אלומיניום טלסקופי אמיתי של TELESTEPS מתכווץ (לא מתקפל) מאורך של 3.80מ' ל-85 ס''מ בלבד וניתן להיכנס איתו לכל מעלית, לכל חדר מדרגות, לכל פרוזדור צר כמו כן ניתן להכניסו לכל תא מטען של רכב פרטי, אפילו TOYOTA YARIS.

כיום ניתן להשיג את כל סוגי הסולמות כסולמות טלסקופיים אמיתיים, סולמות נשענים, סולמות כפולים, סולמות מדגם ג' וסולמות טלסקופיים אמיתיים (לא גרמושקה מתנדנדת) לעליית גג

אורי נעים


יבואן בלעדי בישראל וברשות הפלסטינית של כל מוצרי TELESTEPS שבדיה


WWW.TELESTEPS.CO.IL


אמילי יבוא מוצרים מתקדמים בע''מ


רח' ההדס 22 איזור התעשייה הצפוני


אור עקיבא


טל: 04-6101038 נייד: 054-2210333




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב