דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים עורך דין בתחום דיני תעבורה 

מאת    [ 23/08/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2477 פעמים ]

 

באופן יומיומי מתבצעות עבירות תנועה רבות בכבישי הארץ. חלק מן העבירות נגרמות עקב אי ציות לתמרורים שהמסוכן בהם הוא אי ציות לתמרור עצור ומתן זכות קדימה. במרבית העבירות אנשים זקוקים לסיוע של עורכי דין המומחים בדיני תעבורה. בין העבירות: נסיעה במהירות מופרזת, מעורבות בתאונת דרכים, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, דיבור בפלא
פון במהלך הנהיגה ועוד. עורך הדין מייצג את הנהג במשפט תעבורה שהוא משפט פלילי.

מה תפקידו של עורך דין תעבורה?
עורך הדין מסייע לנהג ובונה עימו את ההגנה.   מומלץ לשכור עורך דין מהר ככל האפשר כדי להימנע מטעויות. עורך הדין עוסק בתחומים כמו: מהירות מעל המותר על פי חוק, נהיגה בשכרות, שלילת רישיון הנהיגה, צבירת נקודותעקב עבירות תנועה,   נהיגה ללא רישיון ועוד. עורך הדין יכול להוביל לביטול כתב האישום או להקלה  העונש. ישנם מקרים בהם עורך הדין  מגיע להסדר טיעון עם התובע של המשטרה.

כיצד יכול עורך הדין לסייע לנהג -
עורך הדין פועל בשיטות שונות  לסיוע משפטי בהתאם לסוג העבירה.

מהירות מעל המותר בחוק - לפי מכמונות מהירות ועוד, אפשר לקבוע אם נהג עבר את המהירות המותרת בכביש המסוים בו נהג. עורך דין מנוסה ידע להביא את הנהג להפחתה ניכרת בעונש ואפילו לביטול האשמה לחלוטין. עורך הדין בקיא  בחקיקה ויודע כיצד להוכיח חוסר אמינות של קביעת השוטרים והמכשור. על התביעה להוכיח את אמינות מדי המהירות ומפעיליהן. 
קיימות עבירות שעבורן מקבל הנהג קנס בלבד ו/או נקודות. עבירות אחרות יכולות להיגמר בהעמדה לדין ואף במאסר. למשל, אם המהירות הייתה ארבעים קמ"ש מעל המותר.
נהיגה תחת השפעת אלכוהול – נחשבת  עבירה חמורה ביותר שהעונש המקסימאלי עבורה  הוא פסילת רישיון הנהיגה לתקופה של עד שנתיים. השוטר המאבחן כי הנהג שיכור דורש ממנו לבצע בדיקת רמת האלכוהול בדם על ידי מכשיר מיוחד, "הינשוף" שמו.

ערעור על קנסות – אם הנהג קיבל קנס על עבירה שלדעתו לא ביצע הוא יכול לערער על הקנס תוך 90 יום. בעזרת עורך דין תעבורתי, הנהג יכול לקבל סיוע משפטי על אופן הוכחת צדקתו. חשוב שלא להודות לעולם בעבירה בפני שוטר וליצור קשר מיידי עם עורך הדין. ישנם גם מקרים בהם שוטרים לא מבצעים את תפקידם כראוי או מאשימים נהגים על לא עוול בכפם. עורך דין רציני יכול להוכיח זאת בבית משפט ולזכות את הנאשם.

כיצד לבחור עורך דין טוב לדיני תעבורה?
מומלץ לבחור עורך דין מנוסה ובעל מוניטין ולבקש המלצות של בני  משפחה וחברים. עורך דין מקצועי בקיא בדרכי הפעולה מול בתי המשפט, התובע המשטרתי ומשרד הרישוי. עורך דין מקצועי מטפל בכל התחומים הקשורים לעבירות תעבורה החל מעבירות קטנות ועד   לפסילות מנהליות. עורך הדין מסייע לנהג לאורך כל הדרך ויכול להביא להקלה בענישה ואף לזכותו .

http://traffic-law-il.com/index.php ברכותינו על הצטרפותך לקהילת מנהלי האתרים המצליחים המנוהלים על ידי המערכת. כעת, כל מה שנותר לך הוא לשנות את תכני האתר הקיימים בתכנים שלך ולהצטרף להצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב