דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל 

מאת    [ 21/08/2010 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 2127 פעמים ]

השכרת רכב בישראל- דגשים חשובים

 

הנושא של השכרת רכב בארץ לטווחים ארוכים, הניגוד להשכרת רכב בישראל על ידי תיירים או השכרת רכב לסוף שבוע, צובר תאוצה אדירה בשנתיים האחרונות. יותר ויותר ניתן לראות לקוחות פרטיים שמשכירים רכבים במקום לקנות רכבים. יש לכך הרבה סיבות, חלקן תלויות אופנה וחלקן ההן חיקוי התרבות הקיימת באירופה ואמריקה. הנקודה היא שהשכרת רכב בישראל לטווחים ארוכים היא כאן כדי להישאר.

 

בואו נעבור יחד על דגשים חשובים שצריך לדעת לפני שמחליטים על השכרת רכב בארץ לטווח ארוך ובכלל דגשים חשובים על כל הנושא הזה גם אחרי שהחלטתם שאתם הולכים על זה באמת. מה כבר חשוב לדעת על הנושא:

 

לקוח המגיע להשכיר רכב חייב לדעת כמה דגשים לגבי העסקה אותה הוא מעוניין לבצע. חברות להשכרת רכב בארץ מציעות מגוון רחב של רכבים מקבוצות שונות. כאשר כל קבוצה היא בעלת מחיר שונה לגמרי.

 

הקבוצה הראשונה כוללת רכבים קומפקטיים ידניים, שזה בדרך כלל מכוניות קטנות כמו יונדאי גטס המוכרת לכולנו בגלל היותה אולי הדגם הקטן הנפוץ בישראל או דייטסו סיריון.

 

הקבוצה השנייה רכבים קומפקטיים ורכבים משפחתיים ידניים ואוטומטיים, הקבוצה השלישית כוללת רכבי מנהלים ורכבים מסחריים. בחלק מהחברות ישנה קבוצה נוספת לג'יפים. ברוב החברות להשכרת רכב לא ניתן לשכור רכב מתחת לגיל 24, אם כי ניתן למצוא חברות בהם גיל הנהג המינימאלי הינו 22 ואף מתחת לכך.

 

 השכרת רכב בישראל לנהג צעיר כרוכה לרוב בתוספת תשלום עבור ביטוח מיוחד. תנאי ההשכרה כוללים הצגת תעודת זהות או לחילופין דרכון בתוקף, רישיון נהיגה תקף לשנתיים, על השוכר להיות בעל כרטיס אשראי. במרבית חברות ההשכרה דורשים גם וותק של לפחות שנה בנהיגה. תקופת ההשכרה המינימאלית לרכב היא יממה, ניתן לשכור רכב לשעות ספורות אך התשלום יהיה בעבור כל היום. איחור בהחזרת הרכב יגרור לרוב חיוב על יום השכרה נוסף .

 

עם לקיחת הרכב מוטב לוודא כי בחוזה עליו אתם חותמים רשומים ליקויים ברכב- שריטות חבלות וכדו' זאת ע"מ לחסוך אי נעימות בהחזרת הרכב. בסיום תקופת ההשכרה, ודאו שבידיכם העתק החוזה החתום, המפרט כי עמדתם בכל התחייבויותיכם כנדרש. מה שחשוב לשכור הוא שהשכרת רכב בישראל הוא חוזה לכל דבר, מה שלא יהיה מסומן בחוזה שעמדתם בו, אתם תשלמו עליו תוספת, היות וכרטיס האשראי שלכם נמצא בחברה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב