דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ 

מאת    [ 21/08/2010 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 2400 פעמים ]

בעבר, לפני שנים לא רבות בכלל, רכב היה דבר חובה לכל בית בישראל, אפילו הרבה יותר מאחד לפעמים. אך עם הזמן הלך ועלה מחיר הרכבים עצמם ומחיר תחזוקתם. כיום אחזקת רכב הופכת להיות יקרה מדי, וישראלים רבים חושבים פעמיים, האם הם באמת זקוקים לרכב. הרבה פעמים קורה למעשה שאחזקת רכב לא משתלמת, הרי תחשבו על זה שנייה אחת, כמה צריך לנסוע ברכב הזה מדי יום כדי להצדיק הוצאה של נניח מאה עשרים אלף שקל.

אנשים מגיעים לעבודה בהסעות, ולא משתמשים ברכב הפרטי שלהם ימים שלמים. באיזשהו שלב הם מגלים שלא שווה להם לתחזק את הרכב. הפתרון מבחינת אותם אנשים הוא למכור את רכבם ולפנות לשירותי השכרת רכב בישראל ולקבל רכב מתוחזק היטב המתאים לצרכים שלהם במועד שנוח להם. פשוט אין הרבה היגיון בלהחזיק רכב פרטי נורא יקר מלכתחילה, עם הוצאות יקרות מאוד על ביטוחים, טסטים, כאשר תמורת אלפיים שקלים בחודש ניתן ליהנות מהשכרת רכב בארץ ולחסוך מעצמכם את כל הדאגות האלו לחלוטין.

כיום ישראלים רבים פונים לשירותי השכרת רכב בישראל ליום סידורים, ומחזירים את הרכב בסוף אותו יום. שירות זה נפוץ במיוחד בערים המתאפיינות בבעיות חנייה, כמו תל אביב למשל. תושבי תל אביב מנסים לא להשתמש ברכבים פרטיים, משום שאין להם איפה לחנות. אפילו יותר מפתיע או אולי לא מפתיע בכלל הוא הצלחתו של שירות השכרת רכב בישראל לטווח ארוך. תמורת סכום קבוע בחודש ניתן ליהנות מרכב ללא דאגות של תיקונים, טסטים וביטוחים. קחו אותו וסעו לשלום.

השכרת רכב בארץ מתאימה במיוחד לחובבי טיולים, כאשר מדברים על השכרה לטווח קצר. יכול מאוד להיות שאנשים יחזיקו רכבים פרטיים, המשמשים אותם ביומיום, אך בסוף השבוע הם ירצו לצאת לטיול שטח עם החברים. לשירותם של אותם אוהבי טיולים עומדות חברות השכרת רכבים בישראל אשר יעניקו להרפתקנים את הרכב המתאים ביותר לסוג הטיול שלהם.

השכרת רכב בישראל היא פה כדי להישאר, להערכת שוק הרכבים וכל החברות העוסקות בתחום שוק השכירות ללקוחות פרטים רק הולך וצומח כל שנה בישראל, כבר היום הבינו בעולם שאין טעם להוציא סכומים אדירים של כסף כדי להחזיק מוצר שרק מאבד מהערך שלו כל הזמן. למה להוציא מאה חמישים אלף שקל על דבר שלא יעלה כלום אחרי שלוש שנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב