דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיזרו לעובדי חברת ניקיון לעזור לכם 

מאת    [ 19/08/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2703 פעמים ]

 

אנשים נוטים לראות את הניקיון במשרד שלהם כמשהו מובן מאליו שמישהו אחר מבצע עבורם. אולי הם חושבים שהלכלוך שהם משאירים על השולחן וסביב העמדה שלהם פשוט נעלם באורח פלא בבוקר, כשהם חוזרים למקום העבודה. ולא תמיד מדובר רק בלכלוך.

 אולי אינכם חושבים שזה מתפקידכם, או שיש לכם מספיק זמן לזה במהלך יום העבודה העמוס, אבל סיוע קטן מצידכם לעובדי חברת ניקיון יעזור לשמור על סביבת העבודה שלכם נקייה יותר. הכוונה היא לא לנטוש את העמדה ולהתנדב לשטוף רצפה או לפנות פחים במקום עובדת חברת ניקיון.  ברור שלכל אחד מאיתנו תפקיד משלו והעובדים של חברת ניקיון מתפקידם לנקות. עם זאת, מעט התחשבות ברמה האנושית לא תזיק ורק תתרום לניקיון ולנעימות של סביבת העבודה שלכם. במאמר אספנו מספר חוויות שאיתן מתמודדות עובדות חברת ניקיון מידי יום, בצירוף מספר עצות לעובדים כיצד לשפר את ניקיון המשרד שלהם במינימום מאמץ מצידם.

קודם כל שימו לב לשולחן שלכם במשרד. כאשר עובד חברת ניקיון מגיע לנקות את משרדכם, הוא לא יתחיל לסדר את הדברים שיש לכם על השולחן. בדרך כלל עובדי חברת ניקיון באים למשרד לזמן מאוד קצוב של מספר שעות, לכן בדרך כלל אין לו זמן לסדר עבורכם את העמדה. גם אתם כנראה לא תרצו שעובד של חברת ניקיון יחטט לכם בדברים. לכן, כדאי מאוד שתקפידו לסדר את החפצים שעל השולחן בערמות מסודרות, לזרוק את מה שאינכם צריכים לפח אשפה ולפנות כלים מלוכלכים לכיור.

דבר שני, כאשר עובד חברת ניקיון ניגש אליכם ומבקש מכם לקום מהעמדה למספר דקות ולאפשר לו לנקות את הרצפה שמתחת לשולחן או את עמדתכם, ענו בחיוב. במיוחד אם אין לכם דברים באמת דחופים לעשות באותו רגע. עדיף שתקומו למספר דקות, תעשו הפסקה ותאפשרו לעובד של חברת הניקיון לנקות סביב עמדתכם. אתם רק תרוויחו מזה. זכרו שהזמן של עובדי חברת ניקיון הוא קצוב ויש להם משימות רבות לבצע, ואם תסרבו ייתכן שלא יהיה לעובד הניקיון זמן לחזור לעמדתכם כדי לנקות אותה.

דבר שלישי וחשוב ביותר הוא היחס. זכרו שעובד חברת ניקיון הוא גם בן אדם. הוא גם עושה עבודה חשובה והכרחית, גם אם משכורות נמוכה משלכם. חשוב להתייחס אליו בכבוד, וזה אומר למשל לומר לו שלום כשהוא נכנס למשרדכם. הדבר אולי לא ישפיע על הניקיון במשרד, אבל בהחלט יתרום לאווירה נחמדה יותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב