דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי אלקטרוניקה למשרד 

מאת    [ 19/08/2010 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2191 פעמים ]

כשמדובר בעסקים גדולים, מוצרי אלקטרוניקה הם בבחינת חובה במשרד. מוצרי אלקטרוניקה כגון מדפסות, מחשבים, אינטרקום, מסכים וכן הלאה הם מעמודי התווך של הפעילות המשרדית בשנות האלפיים, ובמיוחד מוצרי אלקטרוניקה הקשורים לעולם הקומוניקציה והתקשורת. זאת מכיוון שתקשורת טובה בין אנשי החברה היא אלף-בית בכל ארגון, ומפתח חיוני להצלחתו בעתיד ובהווה. ולא רק התקשורת הפנימית באמצעות אותם מוצרי אלקטרוניקה היא חשובה, אלא גם התקשורת הטובה של אותו גוף עם לקוחותיו וספקי השירות או הציוד החיצוניים בהם הוא נעזר. תקשורת, לפיכך, היא חיונית בכל ארגון, חברה, בית עסק ומפעל.

 

בין כל אותם מוצרי אלקטרוניקה משרדיים המשמשים עבור טלקומוניקציה ישנם המחשבים (בעזרת דואר אלקטרוני או ברשתות עבודה פנימיות ספציפיות של הארגון עצמו לניהול העבודה ולתקשורת), טלפונים סלולאריים, משיבונים אלקטרוניים ומכונות הפקס, ולצדם מוצר אלקטרוניקה שלעתים לא נוטים לתת את הדעת עליו במחשבה ראשונה – מרכזיות.

 

מרכזיות – פתרונות תקשורת מצטיינים עבור ניתוב מערכת הטלפון

 

מרכזיות הינן מפתרונות התקשורת החשובים בכל גוף גדול, שכן מרכזיות מייעלות את התקשורת במשרד ומאפשרות ניתוב של שיחות טלפון למען שיפור מתן השירות ללקוחות המתקשרים דרך הטלפון.

 

מרכזיות טלפון הינן מערכת אלקטרוניקה, שתפקידה הוא  קישור בין שלוחות טלפון בתוך ארגון מסוים, על ידי איתור היעד המתאים והחיבור בין המתקשר ליעדו. בעבר, כשרק הומצאו, מרכזיות היו מופעלות על ידי בני אדם. המרכזנים העובדים באותן מרכזיות היו מקבלים את השיחה, משוחחים עם המתקשר ואזי מעבירים את שיחתו על ידי חיבור חוטים מתאים (אפשר לראות מרכזיות מעין אלו בסרטי קולנוע, שעלילתן מתרחשת במחצית הראשונה של המאה ה-20).

 

מאז אותם ימים רחוקים של מרכזיות ידניות עולם האלקטרוניקה השתכלל פלאים, וכיום מרכזיות אינן זקוקות לחדרי ענק מלאי עובדים נמרצים. היום מרכזיות הן קטנות, יעילות ואלקטרוניות, ויש אפילו מרכזיות ביתיות זולות יחסית, שאפשר להשתמש בהן לשימוש ביתי-משפחתי, כשיש בית גדול ורוצים מערכת ניהול שיחות ותקשורת בין החדרים השונים.

 

יתרה מזאת, כיום ישנן מרכזיות IP. מרכזיות אלו הינן הדור הבא של המרכזיות, הנבדל מאותן מרכזיות מוכרות של היום בכך שמדובר במערכת הפועלת על גבי רשת האינטרנט ולא באמצעות מערכת קווי הטלפון השגרתית. הבחירה דווקא ברשת ולא במערכת הטלפונים עבור מרכזיות IP היא בעלת יתרון מרכזי מכריע – מרכזיות הפועלות דרך הרשת מגלמות בפעולתן מחירים זולים יותר עבור בית העסק. זאת מכיוון שהרבה יותר זול להתקשר דרך האינטרנט מאשר דרך הטלפון. אומנם יש לאותן מרכזיות גם חסרונות מסוימים, בהם איכות הקול ובעיות אינטרנט שונות, אולם זו עדיין אופציה מועדפת מאוד עבור חברות שעסקיהן גלובאליים ובינלאומיים, היות והן זקוקות לביצוע שיחות רבות לחו"ל ומחו"ל, שעלותן במערכת הטלפון הרגילה גבוהה מאוד במצטבר.

 

מכאן נובע שיש חשיבות רבה לגודל הארגון ולאופי פעילותו בביצוע רכישת מרכזיות, כדי להתאים את המרכזיות הנכונות עבור אותו ארגון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב