דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בידוד אקוסטי - מדוע זה חשוב? 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 4239 פעמים ]

 

בידוד אקוסטי מתייחס לבניית קירות המבודדים רעש. מפגע של רעש זה אחד הדברים שמפריעים הכי הרבה לאיכות החיים. הרבה פעמים אני נוסעת בכבישים עמוסים מאוד ורואה לצידיהם וילות מפוארות. זה תמיד גורם לי לחשוב, מה שווה הווילה המפוארת כשיש את כל הרעש הזה מסביב? בתים הממוקמים על רמזורים עמוסים מתאפיינים במחירים נמוכים יחסית ויותר קשה למכור שם דירה.

מתברר שיש פתרון למפגע הרעש: בידוד אקוסטי. בדרך כלל במקומות רועשים במיוחד, כגון מסילות ברזל, מציבים קירות שעוצרים חלק נכבד מהרעשים. במהלך כל בנייה ישנה התייחסות לבידוד אקוסטי מתוך כוונה להגן על הדיירים העתידיים של הבית מפני הרעש שיש בחוץ. כמובן לא כל בידוד אקוסטי יוצר איטום מוחלט מרעש.

ישנם מצבים שבהם צריך ליצור בידוד אקוסטי מוחלט של חדר מסוים. הדוגמה הנפוצה ביותר היא אולפני הקלטה. כדי שההקלטה תהיה איכותית, צריך ליצור בידוד אקוסטי מושלם מפני כל הרעשים שיש בחוץ. יש לזכור שהצרכן המודרני מורגל למוצרים ברמת איכות גבוהה ולכן אולפן הקלטות שרוצה להצליח, צריך לדאוג לבידוד אקוסטי טוב.

בידוד אקוסטי זה גם דבר חשוב ביותר לפאבים, ברים ומועדונים. בתוך המקומות הללו מוזיקה מושמעת בקולי קולות. ללא בידוד אקוסטי לא הינו יכולים לעמוד בשקט ברחוב של מועדונים כי המוזיקה של כל המועדונים בסביבה הייתה מתערבבת ויוצרת רעש נוראי. פרט לכך, תחשבו על כל אותם הפאבים השכונתיים של תל אביב, שנמצאים בשכונות מגורים. ללא בידוד אקוסטי השכנים לא היו מוכנים לסבול את קיומו של המקום באזור, והיו מביאים בסופו של דבר לסגירתו של המקום.

בידוד אקוסטי זה דבר חשוב ביותר גם בבניית בניין משרדים. חשוב שהמשרד של המנהל יהיה חסין מפני רעש. יש לזכור שהמנהל, ובמיוחד המנכ"ל, מקבל החלטות אסטרטגיות חשובות, שאף אחד לא צריך לדעת מהן. כשהדלת סגורה, המנהל צריך להיות בטוח שאין מישהו שיכול לשמוע אותו ולדבר בבטחה. המנהל מקבל גם החלטות הקשורות בעובדים: העלאות שכר, בונוסים או פיטורים. העובדים האחרים לא צריכים להיות מודעים להחלטות הללו. בשל סיבות זהות, גם החדר של אגף משאבי אנוש צריך להיות בנוי בבידוד אקוסטי.

בידוד אקוסטי זה דבר חשוב לתפקוד בית העסק ובית המגורים, מסיבה זו יש לשים את הדעת על החברה שמבצעת עבודות של בידוד אקוסטי. אפשר לבדוק באינטרנט על השיטות השונות לעשות את זה כדי לקבל מושג כללי על התחום. זה יעזור לכם לכוון את הייעוץ שתקבלו מבעלי מקצוע לכיוון שנוח לכם.

מפגע הרעש זה אחד הדברים המטרידים ביותר בעולם המודרני הצפוף. ישנה דרך טובה להתמודד עם המפגע הזה - בידוד אקוסטי. כדי להגיע לתוצאה המקסימלית חשוב לעבוד עם חברה מקצועית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב