דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורקינט ממונע 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 4266 פעמים ]

בעבר קורקינט נחשב כמשחק ילדים, מכיוון שהטכנולוגייה התפתחה ואנחנו חיים בתקופה חדש הקורקינט הפך לכלי רכב ממונע הנצרך גם בעזרת מבוגרים.עקב כך שהוא זול וקל ואפשר לנסוע איתו לכל מקום,  קורקינט ממונע נהפך לפופולארי עוד יותר. קורקינט ממונע נוסע על-ידי מנוע ממונע המופעל ע"י ידית, בו בזמן שהמנוע לא מונע מהנוסע להשתמש ברגליו. הנסיעה בקורקינט ממונע מגוונת, בעת שקיימים דגמים של קורקינט ממונע גם בישיבה. קורקינט ממונע נתפס כצעצוע בעיני רבים, אבל מאחר והיום רבים עושים שימוש בכך יש להביט כי קיים הבדל בין משחק צעירים לבין קורקינט ממונע הנצרך בעזרת מבוגרים.

הנסיעה בכלי התחבורה קורקינט ממונע צובר תאוצה, הודות לכך שהוא זול יחסית וקל לנסיעה ולנשיאה ואפשר להתנייד איתו בפשטות בעיר. קיימים הבדלים בין קורקינט ממונע לצעירים ולמבוגרים, כיוון שקורקינט ממונע לנערים בעל כושר נשיאה נמוך שלא מגיע למהירויות גבוהות שכן קורקינט ממונע למבוגרים הינו בעל מהירות גבוהה יותר ויכולת נשיאה של משקל רב יותר.עקב כך שהקורקינט הממונע פועל על חשמל והמון פחות מזהם מקורקינט הפועל על שריפת דלקים,  הטרנד הירוק שמככב בשנים האחרונות הדוגל בשמירה על איכות הסביבה הוא פירוש נוסף ליתרונות קורקינט ממונע. ישנם בשוק הרבה דגמים של קורקינט ממונע, למעט העובדה שמספר האפשרויות הולך וגובר.

ישנם שני סוגי קורקינטים ממונעים האחד הוא לנערים והאחר הוא למבוגרים, מאחר שהם דומים רבים מתבלבלים בניהם אולם קיימים הבדלים רבים. קורקינט ממונע לילדים יהיה טוב פחות, עקב שהוא בעל יכולת נסיעה נמוך ואינו מגיעה למהירויות גבוהות.עקב זה שהוא בעל יכולת נסיעה גבוה ומגיע למהירות גבוהה יחסית גם עבור קורקינט ממונע,  קורקינט ממונע למבוגרים יהיה טוב הרבה יותר. גם לקורקינטים ממונעים קיימים תקנים, מחמת עובדה זאת על הקורקינט לא לקחת בחשבון למעלה מ-12 ק"ג ולא להגיע למהירות של יותר מ- 12 קילומטר לשעה. לפני רכישת קורקינט ממונע רצוי להביט על קריטריונים שונים, אם כי החשובים ביותר הוא הבטיחות והיעילות.

בשביל לא לקנות דגם שלא מתאים לכם עדיף שלפני שאתם ממהרים לקנות לעצמכם פלא שכזה רצוי שתתייעצו ותערכו השוואה בין הדגמים האחרים, ישנם דגמים רבים של קורקינט ממונע המעניקים לכל מוצר את יחודו המיוחד.אם כי הוא מסוגל לבוא למהירות של 30 קילומטר לשעה בלבד,  דגם TS  -600R כלי יחודי בפשטותו בנוי משלדת ברזל אל חלד יציבה ועמידה במיוחד מאפשר נשיאת משקל ועומס רב לנוסע גלמוד על קורקינט ממונע . דגם קולומביה כלי מקצועי לבני נוער נאה ומפואר בעל פנל מרהיב וגלגלי מגנזיום רחבים ביחודי, אפילו שמשקל הנשיאה של קורקינט ממונע הוא 70 ק"ג גרידא אז לא עדיף שתעמיסו עליו את הקניות של השבוע.

קורקינט ממונע הינו כלי איכותי ביחודי שתורם לניידות ממקום למקום, היות והומצא בתעשייה הישראלית ופותח שם. קורקינט ממונע הינו היזדמנות אופטימלית לנסיעה מאזור למקום, אם כי הוא מהיר וקומפקטי.אף לפי שזמן הטעינה הוא בין 4-8 שעות,  קורקינט ממונע יחסית בטוח ומהירותו המירבית היא 50 קמ"ש. קורקינט ממונע הוא פיתרון הסביר ביותר לנסיעה בעיר, הואיל והוא פשוט משקל ונכנס בקלות לרכב רכבת או אוטובוס.הודות לכך שעם הזמן אנו זוכרים להאזין יותר ויותר חידושים בקשר לקורקינט הממונע המשפרים את המוצר ומעניקים לו יתרונות נוספים, בימים האחרונים אנחנו מצליחים להבין כי קורקינט ממונע נהפך ליותר ויותר נפוץ בקרב הסביבה.

שיווק קלנועית עבור אנשים שאנרגיה ירוקה היא לא מילה גסה. קלנועית מהווה פתרון מצוין עבור מי שמחפש איכות ואקסטרה כוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב