דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיזוג אוויר, אחזקת מבנים - הגישה ההוליסטית. 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 1969 פעמים ]

אולי תרימו גבה למקרא הכותרת, יחד עם זאת למעשה, הגישה ההוליסטית קיימת כמעט מאז ומעולם כשמדובר בנושא אחזקת מבנים. נושא זה כולל כמובן תחומים רבים, כגון ניקיון מיזוג אוויר ועוד. במאמר זה נתמקד בנושא מיזוג אוויר, עם התייחסות לנושא אחזקת מבנים.

 

מיזוג אוויר –  אחזקת מבנים ומה שביניהם.

 

מערכות מיזוג אוויר,כיצד נדע לבחור את המערכת המתאימה ביותר? כאן נכנס לתמונה הקשר שבין חברת אחזקה ומיזוג או אוורור מבנים. היצע מערכות מיזוג אוויר הקיימות  בשוק כולל סוגים רבים, הנחלקים לדגמים בתפוקות ובגדלים שונים. בשנים האחרונות מושקעים משאבים רבים בפיתוח טכנולוגיות חדישות במטרה לספק למשתמשים במערכות מיזוג אוויר, את מיטב הנוחות והיעילות. בשלב התכנון מתייעצים במומחים בתחום אחזקת מבנים, שכן נודעת חשיבות רבה לבחירת מערכת מיזוג אוויר מבחינת תורת אחזקת מבנים.

אף בטרם תחליטו איזה מערכת מיזוג אוויר תרכשו, מוטב כי תתייעצו  עם מומחה אחזקת מבנים, שכן חשוב לקחת בחשבון מספר דברים, בטרם מחליטים איזו מערכת מיזוג אוויר מעוניינים לרכוש. השאלה הראשונה שישאל אתכם נציג אחזקת מבנים היא: מהו ייעודה של מערכת מיזוג אוויר – האם היא נועדה לשמש את הבית כולו או רק חללים מסוימים בו (מיזוג אוויר נקודתי), וכן מהו "אופיים" של החללים השונים, השימוש הנעשה בהם ומספר האנשים המאכלס אותם בדרך כלל נקודה זו היא חשובה ביותר מבחינת אחזקת מבנים ושימור אנרגיה. כמו כן בטרם מחליטים על רכישת מערכת מיזוג אוויר יש לקחת בחשבון נתונים פיזיים - שטח הבית או הדירה במ"ר, שוב מבחינת אחזקת מבנים מאוד חשוב לדעת, אם הבית בנוי במישור אחד או כולל מפלסים, גובה התקרה, מספר הפתחים הקיימים - דלתות, חלונות, ומידת האיטום - קירות רגילים או מבודדים, חלונות בעלי זכוכית רגילה או בידודית ועוד.

אחזקת מבנים מבחינת בחירת מערכת מיזוג אוויר אופטימלית תקח בחשבון גם את האזור הגיאוגרפי של הבית או הדירה מבחינה אקלימית: הר, שפלה, קרבה לים וכו'. כמו כן מיקום מבחינת כיוון - צפון, מערב וכו. נקודה נוספת הקשורה לבחירת מיזוג אוויר שיועץ אחזקת מבנים ירצה לדעת לגביה, היא: מהו התקציב העומד לרשותכם. אם באפשרותכם להתייעץ עם איש אחזקת מבנים, תוכלו לדעת שהוא יתן לכם חוות דעת מקצועית ואובייקטיבית, בעוד שאולי יועץ מטעם חברת מיזוג אוויר מין הסתם ימליץ על מוצר או מוצרים שחברתו מספקת.

 

סיכום – אחזקת מבנים

 

זהו תחום המתייחס לבית או המבנה כיחידה שלמה אחת. כל דבר באותה יחידה משפיע על המבנה כולו ועל הפריטים האחרים. כך למשל מאוד חשוב לדעת להרכיב חלונות שיתאימו למערכת מיזוג אוויר. חלונות מבודדים יחסכו לכם גם באנרגיה של מיזוג אוויר, בו תשתמשו לקירור או חימום של המבנה.

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:babyGift - מתנות ליולדת ולאם אייל עוזרת בית - עוזרות בית בהזמנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב