דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל היתרונות של פרגולות אלומיניום 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 3593 פעמים ]

במשך שנים ארוכות המילה "פרגולה" היתה עבורנו מילה נרדפת למבנה עץ כפרי, מסיבי, גדול וכבד. אך אין זה חייב להיות כך. פרגולות יכולות להיות מודרניות, צבעוניות, בעלות קווים נקיים, דקות גזרה באופן אלגנטי, ואפילו דינמיות. יתרה מזאת, הן כבר לא חייבות להיות בנויות מעץ.

 

זה הזמן לערוך היכרות עם פרגולות אלומיניום, הדור החדש של הפרגולות, ההולכות ותופסות את מקומן של אחיותיהן הוותיקות, העשויות עץ.

 

למה אלומיניום?

 

אלומיניום הוא חומר מתכתי שכיח ביותר, בעל עמידות גבוהה מחד ומשקל קל מאידך. לכך מתווספת רכותו בתהליך העיצוב, ההופכת אותו לחומר גלם נהדר לבניית פרגולות. כבר אין צורך בעמודי בסיס גדולים ורחבים כדי לשאת משקל עץ כבד. ובהיעדרם, קל יותר לשחק עם העיצוב, וליצור פרגולות אלומיניום בצורות שונות: תלויות מקיר הבית על גבי מסגרת, מעוצבות כקשתות מסוגננות, וכן הלאה, כיד הדמיון הטובה. המשקל הקל מאפשר להשתמש בפרגולות אלומיניום גם לבנייה על מרפסות דירות בבניינים משותפים באופן נוח ופשוט, שלא יוצר עומס משקל מסוכן על המרפסת.

 

עץ, על אף יופיו הטבעי, טומן בחובו בעיות רבות. הוא חי ונושם, ועם הזמן, גם מזקין. עץ נפגע ממזג האוויר ומהשמש. חרקים וזוחלים עלולים לדור בו, ולחפור בו לאט לאט. התעלמות מבעיות אלו תגרום לפרגולת עץ לאבד את יופייה ברבות השנים, כשהבלאי הולך ומכה במראה העץ, ומחליש את חוזקו. אומנם פרגולות עץ יכולות להחזיק מעמד שנים ארוכות, אך הדבר דורש תחזוקה, שלא תמיד אנו מוצאים את הזמן להמשיך ולקיימה.

 

פרגולות אלומיניום פטורות מבעיות אלו. המתכת אינה קורצת למזיקים ואינה דליקה. בזכות החומר המתכתי, פרגולות אלומיניום נהנות מאורך חיים ארוך ומראה רענן ללא תחזוקה שוטפת. בכך פרגולות אלומיניום הן פתרון חסכוני לטווח הרחוק.

 

יתרון משמעותי לא פחות הוא העובדה שבניגוד לפרגולות עץ שהמבנה שלהם קבוע ולא משתנה, פרגולות אלומיניום יכולות להיות דינמיות. איך? באמצעות התקנה של סרגלי הצללה הניתנים להזזה ולשינוי על גבי פרגולות אלומיניום. סרגלי הצללה שכאלו אומנם מעלים את מחיר הפרגולה, אך אופציית הכוונון פותחת בפניכם מגוון אפשרויות - מאיטום מלא ועד פתיחה למעבר אוויר - באופן שתורם גם לאוורור ולוויסות הטמפרטורה בפנים הפרגולה.

 

למה פרגולה?

 

פרגולות אלומיניום מהוות פתרון הצללה איכותי והן אידיאליות ליצירת אזורי הצללה במחיר סביר. בעזרתן ניתן להפוך מרפסת חשופה למקום מבטחים בטוח מהשמש, שליו ורגוע, לשבת בו לארוחת בוקר של שבת באוויר הפתוח. פרגולות אלומיניום מגינות לא רק על היושבים תחת גגותיהן מהשמש הקופחת, אלא גם על כל תכולת המרפסת או על ריהוט הגינה - כמו גם מנזקי רטיבות טיפות הטל בבוקר, וגשמים. פרגולות אלומיניום יכולות לשמש להרחבת שטח הבית ולקירוי שטחים. פרגולות אלומיניום הן היום מכשיר ביד מעצב גנים לפיתוח אזורים מוגדרים וסמי מבודדים בגני אירועים ובגינות פרטיות.

 

לקנות בלי, להרגיש עם

 

השתכנעתם מרשימת היתרונות, ובכל זאת פנטזתם על מראה העץ הרומנטי? פרגולות אלומיניום ניתנות לצביעה בשלל גוונים, ואפילו ניתן להשיג פרגולות אלומיניום דמויות עץ. כך אפשר לשלב בין העמידות של המתכת ליופיו של העץ, הכל באחד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב