דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה להשתלמות מקצועית 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 1638 פעמים ]

פעם, לפני שנים, אדם למד את המקצוע בו עבד משך כל חייו מהוריו. הוריו לימדו את הטכניקות בהן ישתמש במקצועו, את הכלים עימם יעבוד את הטיפים והטריקים הקטנים אשר רק בעלי מקצוע מנוסים מכירים. כיום, הטכנולוגיה השתנתה ועימה מרבית העולם. מספר ניכר של מקצועות כיום אינם מאפשרים העברת ידע מסוג זה מהורה לילדיו ולו כיוון כי הידע נוטה להתחדש בקצב מהיר במקצועות השונים, וידע אשר היה קיים לפני עשור הופך מיושן במהירות רבה. לקיחת הלוואה לצורך השתלמות מקצועית נחוצה במקרים מעין אלו.

מספר העוסקים במקצועות הדורשים התמקצעות שוטפת ורכישת מיומניות חדשות במהלך העבודה עצמה הוא רב. מקצועות ההיי טק למינהם - בין אם מדובר במהנדסים, תכנתים, מעצבים גרפים או אנשים המתמחים בטכנלוגיות שונות כדוגמת התקשורת, נאלצים לעבור השתלמויות תכופות על מנת לא ליצור פיגור אחרי השוק אשר הולך ומתפתח בצעדי ענק. גם מקצועות הרפואה, המשפטים, הביוטכנלוגיה ומקצועות רבים שונים דורשים השתלמויות מקצועיות שוטפות רבות.

במקביל לעליית הצורך בהשתלמויות מקצועיות, כך גדלה אף העלות של השתלמויות מקצועיות אלו. העזרים והחומרים הנדרשים לצורך העברת השתלמויות אלו וכן הקושי ההולך וגדל במציאת אנשים להם הידע, הניסיון והיכולת להעביר השתלמויות אלו הופכים את נושא ההשתלמויות המקצועיות ליקר ביותר. מקומות עבודה רבים ממנים השתלמויות מקצועיות עבור עובדיהם, אך מה בדבר העובדים העצמאיים הנאלצים לשלם עבור ההשתלמות בעצמם? מחד, קורסי השתלמות יקרים ומכבידים על ההוצאות השוטפות במאד, ומאידך אי השתתפות בהם עלול להביא לפיגור וירידה בהכנסות. לצורך כך ניתן להעזר בלקיחת הלוואה ממקורות שונים כגון הבנקים, חברות האשראי או חברות הביטוח.

הלוואה לצורך השתתפות בקורס השתלמות מקצועי עשויה להגדיל בעתיד את ההכנסות ולמנוע ירידה בהן כתוצאה מיצירת פערים אל מול השוק המקצועי אשר הולך ומתקדם. הלוואה כזו אף חוסכת את הצורך בהוצאה חד פעמית גדולה לצורך תשלום עבור הקורס או ההשתלמות המקצועית ולטווח ארוך הינה משתלמת ביותר. אמנם תשלום במזומן זול מלקיחת הלוואה אולם תשלום במזומן עלול להכביד הן על העסק עצמו והן על רמת החיים השוטפת של הלומד בהשתלמות. בנוסף, כיוון והשתלמות מקצועית צפויה להגדיל את ההכנסות, התשלום עבור הפער בין החזרי ההלוואה אשר כוללים בנוסף על הקרן אותה יש לשלם בשני המצבים אף תשלום עבור ריבית ההלוואה, התשלום עבור פער זה נעשה בתנאים נוחים ובזמן אשר בו צפויה הכנסתכם לגדול ובכך לפגוע פחות ברמת החיים השוטפת לה הורגלתם.

יועצת הלוואות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב