דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אישי לזוגיות - האם אנו צריכים??? 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2254 פעמים ]

במאמר הבא ננסה להבין כמה דברים על אימון אישי לזוגיות : מהו אימון אישי לזוגיות? למה צריך אימון אישי לזוגיות? איך מתנהל אימון שכזה? כמה זמן לוקח האימון? למי הוא מתאים?
נתחיל בהתחלה , מהו בעצם אימון אישי לזוגיות?  אימון אישי לזוגיות הוא תהליך המאפשר לבני זוג לגשר על הפערים בניהם, שהרי זוגות רבים מוצאים עצמם בשלבים שונים של הקשר בניהם נתקלים בבעיות שאינם מצליחים לפתור בכוחות עצמם. תהליך של אימון אישי לזוגיות בא להכניס שינוי בחיי הזוגיות המדשדשים. אימון אישי לזוגיות מפגיש את בני הזוג עם מאמן לפגישות לרוב חד שבועיות, בהן המאמן משמש כמדריך ולא כבורר ובעזרת תרגילים יחד עם בני הזוג הוא מאיר את ענייהם, מטפל בחולשות של כל אחד מבני הזוג ומחזק ומדגיש את אותם הדברים שבזכותם הקשר נוצר מלכתחילה  ו/או קיים עד היום .
נו אז למה אנו צריכים אימון אישי לזוגיות ? המצב האופטימלי בו האש תמיד בוערת וכולם שומרים על ריגוש במערכת יחסים קיים כנראה רק בסרטים הוליוודיים דביקים. לרוב האהבה קיימת אך השגרה ואילוצי היום יום או לחלופין מצב כלכלי רעוע לחצים בעבודה וכו... נותנים את אותותיהם, ומרגע שבני הזוג שוקעים לאפרוריות הם מתחילים לשווע לשינוי .

מהו התהליך של אימון אישי לזוגיות? ראשית עליכם להגיע לכדי הבנה שאתם צריכים הדרכה במסגרת זו (אימון אישי לזוגיות). כעת משהחלטתם עליכם למצוא מאמן מתאים - כזה שיתאים לכם גם מבכינה כלכלית ובעיקר כזה שיוכל למלא אחר גחמות לבכם. השלב הבא יהיה תיאום ציפיות, קביעת יעדים משותפים יחד עם המאמן והחלטה לגבי מספר המפגשים ותדירותם. במהלך האימון עצמו המאמן יבדוק מה הבעיות אתם בני הזוג מתמודדים, יתרגל עימם תרגילים המותאמים במיוחד ל אימון אישי לזוגיות ויאיר את ענייהם ע"י פרספקטיבה חיצונית וניטרלית לגבי בעיותיהם. במהלך כל התהליך המאמן ידריך וילווה את בני הזוג עפ"י הכשרתו המקצועית לאימון אישי לזוגיות.
כמה זמן נמשך אימון אישי לזוגיות ? מן הסתם ישנם הבדלים ניכרים בין זוג אחד למשנהו , אך מומלץ לערוך מפגש אימון אישי לזוגיות אחת לשבוע או אחת לשבועיים למשך שמונה עד שנים עשר מפגשים. כמובן שאלו דברים שיש לסכם מראש עם המאמן, בנוסף כדאי להשתדל לא להתחייב לתשלום מראש.
לסיום למי מתאים אימון אישי לזוגיות? ככל הנראה לכולם, מאמן טוב צריך לדעת להתאים את שיטות האימון שלו לכל סוגי האנשים. היחידים שלהם אימון אישי לזוגיות לא מתאים הם כאלה שלהם אין בעיות בזוגיות כלל (בהם אני מקנא).
כדי להתחיל את השינוי בזוגיות שלכם כבר עכשיו הקלידו את פרטיכם כאן ויחזרו אליכם מספר מאמנים אישיים לזוגיות - לחץ כאן.

אתר אינטרמן מספק הצעות לגבי אימון אישי ו אימון עסקי ממספר מאמנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב