דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים מתקפלים- יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3922 פעמים ]

עם הכמות ההולכת וגוברת של כלי תחבורה שונים בכבישי הערים והזיהום הרב הנגרם כתוצאה מכך, החלו רבים לחפש פתרונות אלטרנטיביים לניידות עירונית. הפתרון העירוני הנפוץ ביותר הוא הקטנוע, החוסך את זמן השהייה בכבישים, הפקקים וחיפושי החניה. הבעיה העיקרית עם קטנוע או אופנוע, לעומת אופניים וכלים לא ממונעים, היא עלותו הכוללת. התשלום עבור כלי התחבורה אמנם זול בהרבה ממכוניות, אך התשלומים והטיפולים השוטפים, כגון: ביטוח חובה, טסט, תיקונים, טיפולים תקופתיים ואביזרי בטיחות שונים, מסתכמים בעלות גבוהה.

אופניים מתקפלים – הפתרון העירוני עבורכם

אופניים היו פה מאז ומתמיד, אך עד השנים האחרונות שימשו בעיקר ככלי תחבורה לנסיעות קצרות או בשביל הכושר הגופני והסוגים שהוצעו היו מוגבלים יחסית. בשנים האחרונות אנו רואים שינוי במרכזי הערים, עם התרחבות שבילי האופניים והמודעות הגוברת לשמירה על הסביבה ועל כושר גופני, אנו רואים סוג חדש של אופניים – אופנייים מתקפלים. החשש הגדול ביותר של רוכבי האופניים והסיבה העיקרית שאופניים לא הפכו עד כה לכלי תחבורה נפוץ יותר, היא מכת הגנבות המתחוללת בערים. אופניים מתקפלים מעניקים פתרון זול ויעיל מאוד, כאשר ניתן לקפל את השלדה ולקחת אתכם את האופניים לכל מקום, אפילו בתחבורה ציבורית ובמטוס. אופניים אלו בעלי מנגנון קיפול חד או דו מפרקי, כאשר בכל האופניים המתקפלים ניתן למצוא תפס לקיפול השלדה ובדגמים בעלי המנגנון הכפול ניתן לקפל גן את הכידון אופניים מתקפלים לרב קלים מאוד ובעלי שלדה נמוכה וחזקה מאלומיניום. השלדה הקטנה, משקלם הנמוך והקומפקטיות של האופניים מאפשרים רכיבה נוחה ופשוטה יותר בשבילי האופניים ובכבישים ומתאימים במיוחד עבור אורח החיים העירוני.

אופניים מתקפלים מתאימים במיוחד עבור אלו המעוניינים לרכב לעבודה, ללימודים ולסידורים אך חסרונם העיקיר מתבטא ברכיבות ספורטיביות. לעומת שאר סוגי האופניים, אופניים מתקפלים, עקב השלדה הקטנה והגלגלים הדקים יחסית, פחות נוחים לרכיבות ספורטיביות. אין זה אומר כי לא ניתן לרכב על אופניים מתקפלים לשמירה על הכושר, הרי בכל זאת הרכיבות היומיומיות משפרות את סיבולת הלב ריאה ומחזקת את השרירים. אך אם מטרתכם העיקרית היא רכיבה לשמירה על הכושר הגופני, עדיף להצטייד באופני הרים או כביש. בנוסף, יש לזכור כי מדובר בכלי עירוני נטו, שאינו מתאים כלל לנסיעה בשטחים שאינם עירוניים, כגון: שבילי אפר, שטחים סלעיים והרריים. אופניים מתקפלים מתאימים מאוד לרכיבות עירוניות ומהווים כיום תחליף נפוץ לרבים המחליטים לזנוח את המכוניות והקטנועים ולעבור לרכיבה על אופניים, החוסכת לנו זמן יקר ועצבים בכבישי העיר.



אופניים מתקפלים, אופני עיר, אופני הרים, אופני כביש, אופני קרוזר, אופניים חשמליים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב