דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיירות באילת 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2335 פעמים ]

כולנו מכירים שמות של מתחמי נופש מוכרים בעולם, כאלה שכשרוצים להגיד משהו שקשור לנופש מיד מציינים אותם. אותם מקומות בנו לעצמם שם שכבר מזמן לא קשור למה שהם מציעים באמת אלא לאגדה כלשהי שהתפתחה סביבם. אבל גם בארץ יש עיר שכולה נופש, עיר שמציעה את הנופש שאפשר לקבל בה ברמה שלא רק שלא נופלת מכל המקומות המפורסמים שתמיד שומעים עליהם אלא אפילו מצליחה לעלות עליהם לפעמים. בעיר הזאת יש שפע של תיירים, מבקרים ואורחים שבאים ליהנות ממה שיש לה לתת ולפעמים קשה להאמין כמה הרבה היא מציעה לכל מה שבא אליה. כמובן שאת כולם העיר מקבלת בברכה ובשמחה מוכנה היא לארח אותם. אי אפשר להתבלבל, הכוונה היא באופן כל כך ברור אילת.


מה העיר מביאה איתה בעסקת חבילה שאי אפשר להגיד לה לא? יתרון טבעי מעולה של אילת הוא מזג האוויר שלה. בעיר יש שמש בזמן שבמקומות אחרים אנשים מתכרבלים מתחת לשמיכת הצמר ומתבוננים בגשם או בשלג יורד בחוץ. בקיץ, בזמן שאחרים מגלים מחדש עד כמה אחוזי הלחות יכולים להיות גבוהים, באילת לא מרגישים שום דבר שדומה לאחוזי לחות חונקים. השמש הזאת שנמצאת באופן כמעט תמידי היא היתרון הטבעי הברור של העיר אילת על כל המקומות האחרים. יש אנשים שבטח מתחשק להם כבר לזרוק מים, כובע וקרם הגנה לתיק ולהגיע לעיר עכשיו אבל נספר לכם עוד קצת על מה יחכה לכם שם.
כמובן ששמש ומזג אויר שמזמין לעשות דברים צריך לגבות בפעילויות שאפשר לעשות. כאן כבר צריך תילים על תילים של מילים אבל נשתדל לקצר. כמה מהדברים הידועים ביותר שיש בעיר הם כמובן חופי הים שלה. אפשר סתם לשכב על החוף, לקפוץ למים ולשחות בהם ואפשר ליהנות מצורות הספורט הימי שמחכות לכם במים. אבובים, אופנועי ים, סירות, שיט ועוד דברים רבים, אתם רק צריכים להחליט מה מוצא חן ונראה לכם טוב יותר (משימה קשה. הכל נראה מעולה).


צריך גם לישון כשנמצאים בעיר, נכון? העיר  אומנם ידועה בחיי הלילה מרובי המסעדות, בתי הקפה והמועדונים שלה אבל בכל זאת באופן טבעי מרגישים עייפים מדי פעם. כאן מלונות באילת כבר מטפלים בבעיה. מה שממש טוב כאן הוא הידיעה לפיה יש מגוון בתי מלון מפנקים באילת. לא רק שהם המפוארים ביותר אלא גם יש כאלה שמתאימים עצמם לבעלי תקציבים צנועים יותר וכמובן מגוון אפשרויות בין רמה אחת לשנייה.
חשבתם שזה הכל? האמת היא שרק התחלנו אבל על זה בדיוק נאמר קצרה היריעה מלהרחיב. כדי לעשות את זה תצטרכו להגיע לכאן ולרואת במו עינכם...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב