דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורום שאיבת שומן 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2331 פעמים ]

אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים? בישראל, יש המון ימים בהם האקלים דורש ללבוש בגדים חשופים וקצרים. העניין הוא שרוב האנשים היו מרגישים נוח יותר אם חלקים אלה או אחרים בגוף היו מורכבים מעט יותר טוב. זאת רק סיבה אחת לכך שגברים ונשים רבים מחליטים להעביר עצמם ניתוח פלסטי - במטרה לשפר רק קצת את הנתונים הטבעיים שלהם - צעד, שאם מבצעים אותו במקצועיות ומיומנות, אף מוביל לשיפור בביטחון-העצמי.

מהרגע שהחלטתם לעבור ניתוח אתם מתחילים בתהליך ארוך הדורש מחוייבות, ולכן מאוד חשוב שלא להתחיל אם יש לכם ספק או סיכוי שתשנו את דעתכם. בסופו של דבר, רובם הגדול של המטופלים יוצאים מהניתוח שמחים ומרוצים, אבל קחו בחשבון שכמו בכל פרוצדורה כירורגית, גם בניתוחים קוסמטיים ישנן סכנות.

מה כדאי לשאול אם מתכננים לעבור ניתוח פלסטי, ומאילו דברים יש להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על שאיבת שומן? להלן מספר טיפים שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שיש:

- למנותחי אף:
לאחר שמנתחים האף בדרך-כלל נעשה נפוח ואדמומי. אפשר להפחית מעט את הנפיחות והאדמומיות באמצעות קרור המקום בעזרת קרח או בעזרת שקיות של ירקות קפואים.

- לאלו מכם אשר נעזרים במשקפי ראייה, מומלץ מאד לרכוש עדשות מגע, מפני שלאחר ניתוח האף לא תוכלו להרכיב משקפיים למשך 4 שבועות.

- בניתוחי חזה: במהלך השבועות שלאחר הורדת התפרים כדאי להסתבן בעת הרחצה בסבון אנטי בקטריאלי. סבונים אנטיספטיים מכילים חומר עדין אשר מחטא את האזור ומסייע במניעת זיהום.

- למשך השבועות הראשונים שלאחר ניתוח החזה מומלץ להשתמש בחזית ספורט הנסגרת מלפנים. עבור רוב הנשים סגירה זו יותר נוחה אחרי הניתוח מכיוון שאין היא דורשת כל מאמץ של הזרועות.

- בטיפולי פנים: ככל שעוברים טיפולי בוטוקס לשם החלקת קמטים, ככה מתארכת ההשפעה שלהם השרירים המפעילים את הקמטים נחלשים בהדרגה ולכן התוצאה נשמרת יותר זמן.

- מי שבדרך כלל נוהגת לעשות גוונים בשיער, מומלץ לעשות זאת קרוב למועד מתיחת הפנים על מנת שלאחריו תוכלי לחכות כמה שיותר זמן עד לצביעה נוספת. וזאת משום שעדיף להמנע ממגע של הצלקות עם החומרים הכימיים בהם יש שימוש בזמן צביעת שיער.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר בנושא טיפולי שאיבת שומן או על שאיבת שומן מהירכיים,

שווה לבדוק את הטקסטים הבאים בנושא שאיבת שומן מחיר או לבקר באתר המומלץ שאיבת שומן מהבטן. והכי חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים מהתוצאות. העיקר הבריאות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב