דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים מעוצבים - שילוב של אופי ויופי 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 4063 פעמים ]

די! לא אוכל כך להמשיך, מטבח קטן עם אביזרים ישנים כשעליי להאכיל גדוד של חמישה גברים. הולכת עכשיו ומיד לחפש מטבחים מעוצבים. תמו הימים בהם המטבח היה חדר נסתר בתוך הבית, היום כמעט בכל בית בו אני מבקרת מטבחים מעוצבים, כחלק מהסלון.

 

מטבחים מעוצבים – שילוב של פרקטיקה ואסתטיקה

 

אז זהו שהיגיע הזמן לצעוד עם מטבחים מעוצבים מצד אחת רוצה תנאי נוחות ומצד שני שגם המטבח יראה יפה. המטבח כפי שרואה אותו בעיני רוחי, יהיה חלק בלתי נפרד מהסלון. האורחים ישבו בסלון בעודי מכינה להם קפה מטבחים מעוצבים ברוח זמננו מאפשרים שיחה קולחת גם כשאת במטבח טורחת. כבר מתחילה לעיין בקטלוגים, לשוטט באינטרנט ולהתרם ממגוון רחב של רעיונות על מטבחים מעוצבים. כיום תחום מטבחים מעוצבים, כולל חשיבה ותכנון של אביזרי מטבח המקלים על החיים ואף יוצרים הרמוניה עם הריהוט והסגנון של הבית. החלטתי שהגיע הזמן להשקיע בעצמי, שכן בסגנון החיים המודרני שלנו, כשאנו הנשים, עובדות מחוץ לבית וגם בתוכו, הרי שהשקעה בהוספת מטבחים מעוצבים לבתינו היא השקעה לטווח הרחוק ומקלה על מטלות המטבח היום יומיות.

מטבחים מעוצבים – ארונות מטבח.

אחד המרכיבים העיקריים של מטבחים מעוצבים בני ימינו, הם: ארונות המטבח. ישנם מגוון של אביזרים נלווים לארונות, המקלים על האחסון והשימוש בפריטים המאוחסנים. נוכל למצוא מדף מסתובב שנוח לאחסון תבלינים, מגרות נשלפות המתאימות לאחסון בקבוקים. מטבחים מעוצבים מציעים לנו עוד פטנטים שימושיים ונוחים לאחסון במטבח. חזית הארונות, דלתות ארונות המטבח, אף הן זוכות להתייחסות רבה בתחום מטבחים מעוצבים, שכן כפי שהדגשנו היום המטבח הוא חלק בלתי נפרד מהסלון. ניתן לבחור דלתות בגוונים וסגנונות שונים, אפשר אף לשלב זכוכית, הכל בהתאם לטעם שלנו.

 

מטבחים מעוצבים – שיש כחול

בשלב הזה לאחר שדפדפתי בז'ורנלים ושוטטתי באינטרנט שעות ארוכות, הבנתי כי מטבחים מעוצבים, ישנו את חיי ללא הכר. די לשיש הקיבוצי בגודל של 30 ס"מ מרובעים, עתה יכולה אני לבחור בשיש רחב היקפים שעליו אפתח את התחום הקוליניארי. מאז שהפכתי לעקרת בית, תמיד חלמתי על שיש בצבע כחול ג'ינס וראה איזה פלא מטבחים מעוצבים יכולים להגשים את חלומי במהירות הבזק. האמת היא שתחילה רציתי ארונות מטבח כחולים ושיש בהיר, אך משום מה לא מצאתי את שאהבה נפשי ואז ראיתי אותו את השיש הכחול בחנות של מטבחים מעוצבים ומיד ידעתי: "אתה תהיה שלי". שיש כחול, ארונות בצבע קרם, המשתלבים בהרמוניה עם הסלון בצבע בז' שיש לנו.

עתה נותר לי רק להחליט באיזה צבעים יהיו, המקרר, תנור האפיה ומדיח הכלים שלי, אין ספק כי מטבחים מעוצבים הם פתרון נפלא המשלב נוחות ואסטתיקה.

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:babyGift -  מתנות ליולדת ולתינוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב