דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזרחות פולנית - דרכון פולני - הדלת שלך לאירופה 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 3009 פעמים ]

אולי תשאלו את עצמכם בשביל מה לי להוציא דרכון פולני, הרי יש לי כבר דרכון ואזרחות ישראלית, אז למה לי להוציא אזרחות פולנית?התשובה לכך מיועדת כמובן רק למי שהוא עצמו חי בעבר בפולין או לצאצאיו.

עם הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופאי בשנת 2004 ,  גדל הביקוש לקבלת אזרחות פולנית בקרב יוצאי פולין וצאצאיהם. אזרחות פולנית מקנה אפשרות להתגורר, ללמוד ולעבוד במדינות האיחוד האירופאי. דרכון פולני חוסך ממך לעמוד בתור בשדה התעופה, אתה יכול להגיש בקשה להלוואה ועוד.

נשמע פשוט, וכביכול החוק קובע שאם אבותיך ממוצא פולני, אתה גם כן פולני, יחד עם זאת במציאות תגלה כי השגת אזרחות פולנית, היא תהליך שעליך לעבור בטרם תשיג דרכון פולני.

אזרחות פולנית - שלבים

ישנם מספר דברים שכדאי כי תבדוק בטרם תגיש בקשה להנפקת דרכון פולני. באם תמצא כי אכן אתה זכאי לקבלת אזרחות פולנית, מוטב כי תגיש את הבקשה בעזרת גורם מומחה. גורם זה יבדוק את הניירת שבידך ועל פיה יקבע מהם סיכוייך לקבלת דרכון פולני. אם כך, הבה נבדוק, אלו מסמכים יהיה עליך להציג.

אזרחות פולנית ניתנת לאדם שנולד בפולין או לאדם אשר לאחד מהוריו ישנה אזרחות פולנית ואותה לא איבד, ויש לו את הזכות החוקית להעבירה לצאצאיו על פי חוק האזרחות הפולנית הנהוג באותה העת. נשמע פשוט, יחד עם זאת זה לא כך. ישנם מקרים רבים בהם אדם מאבד אזרחות פולנית ואת הזכות להנפקת דרכון פולני. יש להציג העתק של תעודת לידה פולנית, למחוז בפולין, אשר אחראי על אזור כתובתו האחרונה של בעל תעודת אזרחות פולנית. כמו כן ישנם טפסים נוספים שנוטריון מתרגם לפולנית, אותם מקבלים מהרשויות  בישראל ואף אותם יש לשלוח.

טפסים אלה מועברים לפולין ושם נבדקת ההתאמה בין המידע שמצוי במסמכים הישראליים לבין המידע הנמצא בידיהם של השלטונות בפולין לגבי אותו אדם שתעודת לידתו מצורפת ואשר מבקש הנפקת דרכון פולני.  

 

תהליך הנפקת דרכון פולני המבוססת על הוכחת אזרחות פולנית יכולה להיות ארוכה ומיגעת., אם בידך מידע נוסף מתועד אותו תוכל להציג שלטונות הפולניים, זה רק יכול להגדיל סיכוייך לקבלת אישור על אזרחות פולנית ובעקבות כך סוף סוף תוכל גם לקבל דרכון פולני. הפרטים הנוספים שעשויים לסייע הם: כתובת מגורים בפולין, מקום עבודה, פרטים על שירות צבאי, באם אכן הוא שירת, שנת הלידה של האבות הלאום של הסבים.

בקיצור אם ברצונך לקבל דרכון פולני או כל דרכון אירופאי, עדיף שתעזר באיש מקצוע שיוביל אותך בבטחה לקבלת אזרחות פולנית ואם סיכוייך קלושים הוא יוכל לאמר לך זאת בתחילת התהליך ולחסוך לך זמן, כסף ועוגמת נפש.

 

 

 

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:babyGift -  מתנות ליולדת ולתינוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב