דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקים קטנים נוטים לרכוש מלגזות יד שניה - סיבות ותוצאות 

מאת    [ 15/08/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2274 פעמים ]

על חיוניותן של מלגזות במפעלים, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים ותעשיות אחרות אין עוררין. מלגזות הופכות כל תהליך פריקה, העמסה ושינוע של סחורות, מוצרים וחומרי גלם לקל, מהיר ויעיל יותר. יחד עם זאת, כשמדובר במפעלים או בתעשיות גדולות, ההוצאה על צי מלגזות יכולה להיות גדולה ומשמעותית, במיוחד עבור עסקים בתחילת דרכם. בשל סיבה זו עסקים חדשים מעדיפים לרכוש מלגזות יד שניה.

כמו כל מוצר יד שניה, גם מלגזות יד שנייה הן זולות יותר ממלגזות חדשות. הצמצום בהוצאות הכספיות הוא פרמטר חשוב עבור כל עסק שזה עתה הוקם וטרם צבר הון. אך גם מי שבחר לרכוש עבור העסק שלו מלגזות יד שניה צריך לתת את הדעת למספר שיקולים, שהם חלק בלתי נפרד מהעבודה עם מלגזות.

אחת ההתלבטויות הראשונות היא האם לקנות או לשכור מלגזות יד שניה. עסק בתחילת דרכו לא רק שלא מסוגל לרכוש מלגזות חדשות, לעיתים הוא לא מסוגל גם לרכוש מלגזות יד שניה. לכן אופציית ההשכרה היא הפתרון העדיף עבור עסק שכזה. שכירת מלגזות יד שניה היא הפתרון המומלץ גם למי שאינו זקוק למלגזות באופן קבוע, אלא באופן מזדמן או עונתי. ישנם עסקים רבים שאינם זקוקים למלגזות לכל אורך השנה. הבולטים שבהם הם חקלאים אשר מגדלים גידולים עונתיים. עיקר עבודות ההעמסה הפריקה והשינוע מתרכזות במספר חודשים בשנה בלבד. עבור מספר חודשים לא תמיד כדאי להשקיע בקניית מלגזות יד שניה. הרבה יותר כדאי ומשתלם לשכור מלגזות יד שנייה רק לתקופת העבודה.

פרמטר חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת בטרם קונים או שוכרים מלגזות יד שניה הוא נושא השירות למלגזות. מלגזות יד שניה הן אינן מלגזות שמגיעות היישר מהיצרן, וכפועל יוצא גם אין עליהן אחריות יצרן. לכן עליכם להקפיד שהחברה שממנה אתם קונים או שוכרים מלגזות יד שנייה גם תספק לכם שירות תיקונים ואחזקה עבור המלגזות.

כידוע, מלגזות יד שנייה, שכבר צברו קילומטראז' של עבודה, מועדות יותר לתקלות מכאניות. עסקים רבים אינם יכולים לספוג השבתה של מלגזה עקב תקלה, גם אם יש ברשותם עוד 10 מלגזות יד שניה תקינות. משמעותה המיידית של השבתת מלגזה עקב תקלה היא עיכוב בעבודה. עיכוב בעבודה משמעותו עיכוב בהגעת הסחורה ללקוח ומתן שירות לקוי. לטווח הרחוק הדבר עלול לגרום לאובדן לקוחות ולאובדן הכנסות. אף עסק אינו מעוניין להפסיד כסף ולאבד לקוחות, אך עבור עסקים חדשים מדובר במצב קריטי. אובדן לקוחות יכול להוביל במהרה לפשיטת רגל.

לכן עליכם להקפיד לבחור בחברה המספקת גם שירות אחזקה ותיקונים עבור המלגזות יד שניה שהיא מספקת. עליכם גם לוודא שחברה זו מחזיקה ברשותה מלאי זמין של חלקי חילוף עבור כל דגמי המלגזות שהיא מספקת. כמו כן מומלץ לבחור בחברה שמספקת שירות תיקונים למלגזות יד שניה באתר הלקוח. כך תוכלו להיות בטוחים שגם אם אחת המלגזות תתקלקל, תוכלו לקבל שירות מהיר ויעיל ולא תספגו נזקים כבדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב