דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים- טיפים חשובים לבניית אתרים 

מאת    [ 15/08/2010 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1661 פעמים ]

בניית אתרים- טיפים חשובים לבניית אתרים

 

בניית אתרים זה ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר בעולם האינטרנט  היום, אין יותר עסקים או חברות שאין להן אתר אינטרנט. לפני שאתם נבהלים מזה, תדעו שאתר אינטרנט הוא לא הוצאה כספית גדולה כמו שאולי נראה לכם. בשנים האחרונות, הודות לביקוש הרבה צמחו לא מעט חברות המתמחות בבניית אתרים. כמו שאתם מבינים, כשיש הרבה היצע ותחרות גם המחירים יורדים.

 

נניח שאתם מעוניינים באתר, מה האפשרויות העומדות בפניכם?

 

א. לפנות חברה שמעניקה שירותי בניית אתרים, ולבקש שיבנו לך אתר אינטרנט. זה עסק קצת יקר, אבל היתרון הוא שאתה תקבל אתר אינטרנט מעולה וללא פגמים כל שהם או טרחה כל שהיא מצידך. הרי ברור לכם שחברה לבניית אתרים תמיד תעשה עבודה יותר טובה בניית אתרים מאשר אתם בעצמכם. הבעיה עם האפשרות הזו היא המחיר הגבוה יחסית. מובן שחברה העוסקת בבניית אתרים תגבה מכם לא מעט כסף על בניית אתר מקצועי.

 

מצד אחד זה מובן, על איכות ומקצועיות צריך לשלם, באמת הגיוני,  אבל לא תמיד זה רעיון טוב. הרי בעולם האינטרנט יש לא מעט אלטרנטיבות לבניית אתרים יקרה. יש פה משהו שצריך לקחת בחשבון, אם אתם מעוניינים להשקיע כסף אבל לקבל מוצר סופר איכותי, אז חברה של בניית אתרים זה הדבר בשבילכם. בהנחה שתהיו מוכנים להקדיש קצת זמן לעיצוב ולהשקיע קצת מאמץ, יש לכם דרכים אחרות מלבד חברה לבניית אתרים.

 

הדרך האלטרנטיבית לבניית אתר שהיא גם הדרך הזולה יותר היא בניית אתר עצמית על פלטפורמה שמציעה חברה לבניית אתרים. למעשה זה הרבה חברות קידום אתרים שמציעות את השירותים האלו, בגלל אותה התחרות שכבר הזכרנו בתחום בניית אתרים.

 

איך עובדת בניית אתרים עצמית: בואו נציג את זה בצורה כזו, נניח שאנו מספקים לכם את כל הכלים לבניית האתר עצמו, כל מה שאתם צריכים לעשות זה בעצם רק לבחור צבעים, עיצובים, לוגואים ושאר הירקות. בעצם העיצוב הוא עליכם, אבל הדרך לעשות את העיצוב היא נוחה מאוד ופשוטה. כדי להבהיר את הכוונה נסביר את זה ככה, נניח שנספק לכם את כל היכולות לעשות את העיצוב ואתם רק תבחרו את העיצוב. האם במצב כזה היו מוכנים ותעדיפו לעשות את העיצוב בעצמיכם?

 

בהנחה של כן אז יש לי פתרון מעולה בשבילכם, חברות המציעות בניית אתרים עצמית על פלטפורמות קיימות, תוך שימוש בכלים קיימים, אבל בעצמכם והרבה יותר בזול. שוב פעם, עניין של שיקולים, מה שאתה רוצים לבזבז מול מה אתם רוצים לחסוך. בהנחה שאתם מעדיפים לחסוך זמן ולבזבז כסף, אז לכו על חברה לבניית אתרים שתעשה לכם אתר. אם אתם מעדיפים לבזבז זמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב