דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חניכיים בריאות 

מאת    [ 15/08/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2119 פעמים ]

חושבים שהאף זקוק לשיפוץ? מעוניינים להסיר שיער מיותר? ומה לגבי החזה, שאיבד מזקיפותו? אם תקחו כ-10-20 בני משפחה וחברים מחייכם, והגיוני שתגלו שכמה מתוכם עשו טיפול אסתטי כזה או אחר. וגם כאלה שלא, תוכלו לדעת בביטחון שהם שקלו את זה - אם עדיין לא התקשרו וקבעו תור למכון טיפולים... הביישנות שהייתה כרוכה בטיפולים אסתטיים היא נחלת העבר - חידושים טכנולוגיים, הסדרי תשלום הגיוניים, מידת מקצועיות והרצון להראות יותר טוב הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי יותר מבעבר.

מרגע שמחליטים לעבור ניתוח מתחילים מסלול ארוך הדורש מחוייבות, לכן הכי חשוב לא לעבור תחת סכין המנתחים אם יש לכם ספקות או סיכוי שתתחרטו. בסופו של דבר, רוב המנותחים יוצאים מהניתוח שמחים ומרוצים, אולם קחו בחשבון שבכל ניתוח, גם בטיפולים אסתטיים יש סיכונים.

אז מה כדאי לשאול כאשר מתכננים לעבור ניתוח פלסטי, וממה יש להיזהר? רוצים לקבל פרטים על השתלת שיניים? קבלו מספר עצות שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב:

- בניתוח אף:
מומלץ לבקש שיראו לכם את תיק העבודות המצולם של המנתח שלכם, באופן זה תוכלו בקלות להתוודע לניסיונו וכן לניתוחי אף שביצע בעבר.

- בשבוע הראשון לאחר הניתוח הפלסטי סביר שתיתקלו בקשיים בעת צחצוח שיניים. לפיכך לרוב מומלץ, זמנית, להשתמש במי פה לשמירה על היגיינת הפה.

- בניתוחי חזה: רוב המכונים משתמשים בהדמיה באמצעות מחשב. אפשר לבקש מהמנתח להראות לך איך תראי עם החזה החדש שבחרת. כך תהיי משוכנעת כי בחרת במידה ובצורה המתאימות לך.

- אחרי ניתוח הגדלת חזה חשוב ביותר לבצע עיסוי של החזה פעמיים או שלוש כל יום, כדי למנוע התקשות של השתלים בשדיים. כדאי לבקש מהרופא שלך הוראות מדויקות לאופן ביצוע העיסויים.

- טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: אסור לעשות טיפול פילינג בכל רמה שהיא לאנשים אשר מטופלים ברואקוטן או ברטין איי, מפני שבמצב זה עור גופם דק מאד ופילינג יכול לפגוע בו.

- במהלך החודש שאחרי מתיחת הפנים מומלץ ביותר לשטוף את הפנים כשמתקלחים בסבון אנטיספטי. סבונים מסוג זה מכילים בתוכם חומר כימי עדין שמחטא את האזור הרגיש ומסייע במניעת זיהומים.

תחום הרפואה הקוסמטית זהו תחום מעניין ומורכב, אם תרצו לשמוע עוד על השתלת שיניים ביום אחד או על שתלים דנטליים,

מומלץ לקרוא את הטקסטים הבאים בנושא טכנאי שיניים או לבקר באתר המומלץ שיניים בריאות. והכי חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים מהתוצאות. בברכת בריאות ויופי!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב