דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש במקלחונים 

מאת    [ 15/08/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2193 פעמים ]

עבור רבים מקלחונים הם פתרון טוב רק למי שאין מספיק מקום כדי להתקין אמבטיה. בעיני רבים מקלחונים לא נחשבים כדרך האופטימלית להתרחץ, אלא נתפסים כסוג של פשרה – כאמצעי המאפשר חיסכון במקום. ואכן בדירות קטנות נהוג להתקין מקלחונים כיוון שאין בהם מקום לאמבטיה. מי שיש לו את המקום מעדיף להתקין אמבטיה ולא מקלחון, מתוך מחשב שלמקלחונים יש חסרונות רבים ולכן לא כדאי להשקיע בהם. המאמר הבא יסקור את החידושים האחרונים בתחום המקלחונים, כדי שתוכלו להיווכח שמקלחונים הם בעצם פתרון יעיל וטוב עבור כל בית.

מקלחונים – פתרון יעיל גם עבור משפחות עם ילדים

הורים רבים סוברים שבמקלחונים אי אפשר לרחוץ ילדים. הרבה יותר קל ונוח להושיב את הילדים באמבטיה מלאת מים ולרחוץ אותם. אך למעשה גם במקלחונים אפשר לרחוץ ילדים קטנים. כיום ניתן לעצב מקלחונים בכל גודל ובמגוון עיצובים, כך שיהיה מקום גם להורה לקלח את ילדו. במקלחונים ניתן גם להציב כיסאות פלסטיק קטנים שעל אחד ישב הילד ועל השני ישב ההורה, כך שלא יאלץ להתכופף במהלך המקלחת.

מקלחונים לא מחייבים להשתמש בזרם מים שמגיע מהראש המותקן בתקרה. אפשר למצוא כיום ראשי טוש במגוון עיצובים, שניתנים גם לתלייה וגם לשימוש כשפופרת. כך ניתן לכוון את זרם המים בהתאם לגובה הילד ולרחוץ אותו בקלות ובמהירות.

חידוש נוסף בתחום המקלחונים נותן מענה גם למי שיש לו ילדים סרבני מקלחת. מדובר בראש טוש שמאיר בשלושה צבעים שונים לפי טמפרטורת המים: אדום כשהמים חמים, כחול כשהמים פושרים וירוק כשהמים קרים. ראשי טוש אלו מתחברים לכל שפופרת ובכל מקלחון, אינם זקוקים לבטריות או לחשמל. הם מכניסים אווירה כיפית למקלחת היומית, מעודדים את העצמאות במקלחת וגורמים לכך שהילדים נכנסים בשמחה וביוזמתם למקלחונים. חלקם אפילו יבקשו להתקלח בחושך כדי ליהנות מתאורת הדיסקו במהלך המקלחת.

מקלחונים זוגיים בשביל הרומנטיקה

אחד החסרונות הבולטים של מקלחונים היא העובדה שהם לא מאפשרים לקיים אמבטיות קצף זוגיות. במקלחונים אין בדרך כלל מקום ליותר מאדם אחד, וגם אם יש, תמיד מישהו נאלץ לרעוד מקור כי אין לו מקום תחת ראש ברז המים החמים. יצרני המקלחונים הבינו שעבור רבים מדובר בחוויה רומנטית חשובה, שקשה לוותר עליה, ולכן מצאו פיתרון גם לזה: מקלחונים זוגיים. מדובר במקלחונים רחבים למדי, שפרט לעובדה שהם מתפרסים על פני שטח רחב ידיים, יש בהם גם שני ראשים המופעלים על ידי שני ברזים שונים. מקלחונים זוגיים מאפשרים ליהנות ממקלחות רומנטיות בזוג מבלי לקפוא מקור, לריב על מקום מתחת לברז או על וויסות המים החמים.

מקלחונים מעוצבים – ספא יוקרתי בבית הפרטי

אפשרויות העיצוב שקיימות כיום בתחום המקלחונים הם כה רבות ומגוונות, כך שניתן להתקין מקלחונים מעוצבים בכל בית. ישנם מקלחונים פינתיים, מקלחונים מעוגלים, מקלחונים חזיתיים ומקלחונים קטומים. גם את דלתות וקירות הזכוכית של המקלחונים ניתן ליצור בעיצובים שונים כדי לשדרג את עיצוב חדר האמבטיה: ישנם מקלחונים עם זכוכית שקופה לחלוטין, מקלחונים עם זכוכית צבעונית (בצבע תכלכל או ירקרק) ומקלחונים עם זכוכית חלבית (זכוכית אטומה יותר).  ניתן גם ליצור עיצובים שונים בזכוכית המקלחונים, כמו למשל שילוב בין זכוכית רגילה לזכוכית חלבית, צורות הנדסיות של זכוכית חלבית שיסתירו את האדם המתקלח, עיטורים גראפיים על הזכוכית המתבצעים בטכניקה של התזת חול ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב