דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פליירים 

מאת    [ 13/08/2010 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2395 פעמים ]

 

 

פרסום נכון בעזרת פליירים. תחום הפרסום בפליירים ידוע כתחום בעייתי כיוון שרובם נזרקים לפח עוד לפני שמקבלי הפליירים קראו מה יש לכם להציע. למרות זאת בעל עסק שמסתמך על קהל לקוחות מקומי לא יכול לוותר על פרסום באמצעות פליירים. למה לא? נניח שיש לכם מכבסה שממוקמת בשכונה מסוימת, אתם רוצים לפרסם כדי להגיע לתודאה של לקוחות פוטנציאלים בשביל המכבסה. מה כבר אפשרויות הפרסום שלכם?

אתם לא יכולים לפרסם בעיתון כי זה יהיה בזבוז גמור, הרי עיתון הוא במקרה הכי קטן עירוני אבל אתכם לא מעניינים לקוחות מהצד השני של תל אביב. אתכם מעניינים לקוחות אולי מהצד השני של השכונה שלכם. אז פרסום בעיתונים יורד מהפרק. אולי יהיה טוב לפרסם באינטרנט, אבל זה לא באמת נכון, הרי אין אתרים המיועדים לאנשים בשכונה שלכם. לכן גם אינטרנט הוא לא אפשרות.

מה כן אפשרות? פליירים. פליירים הם דרך זולה ואיכותית לפרסום ממוקד מאוד. פליירים מגיעים בדיוק למי שאתם רוצים שהם יגיעו. לכן ורק בגלל זה פליירים עדיין משמשים בעלי עסקים רבים מכל התחומים.  פרסום בפליירים הוא זול, פשוט וקולע בדיוק לאזור הגיאוגרפי בו תרצו להתפרסם. נשמע טוב לא? האמת שכן, אבל יש די הרבה בעיות עם פרסום פליירים ובדרך כלל בעלי עסקים פשוט לא יודעים לפרסם נכון עם פליירים.

ביכולתכם לשפר משמעותית את אחוזי הפניות אליכם מפרסום בפליירים, ולשם כך עליכם להקפיד על ביצוע נכון של כללי הפרסום בפליירים. הנה מדריך קצר לפרסום פליירים נכון:

תשקיעו בעיצוב -

בעלי עסקים רבים, לרוב עסקים קטנים המעוניינים לצמצם למקסימום את עלויות הפרסום, בונים בעצמם את עיצוב הפלייר ולרוב עושים זאת באופן לא מקצועי, תוך שימוש בתמונות ובפונטים לא איכותיים. זה מתכון בטוח לכישלון, האם אתם הייתם מעלים אתר אינטרנט לא מקצועי, כזה שיהפוך אתכם לצחוק. כנראה שלא, אז למה להוציא פליירים המשדרים שאתם לא מקצוענים. השקעה בעיצוב פלייר מקצועי תניב תוצאות טובות יותר ותחזיר את ההשקעה. בנוסף, אם תעצבו פליירים בסטודיו מקצועי לגרפיקה תוכלו לדרוש את הקבצים הסופיים באיכות הדפסה על מנת שבפעם הבאה שתרצו להדפיס פליירים - העיצוב כבר יהיה קיים ולא תצטרכו להשקיע פעם נוספת בעיצוב הפליירים.

טקסט איכותי-

בחרו מה תרצו להדגיש ולהבליט ומה יהיה כתוב בקטן, והעבירו הוראות אלו למעצב הגרפי. אין לכם כשרון כתיבה? לא בטוחים איך כדאי להציג את עצמכם באופן שיווקי? השתמשו בשרותי קופירייטינג מקצועיים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב