דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות זולות 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 4248 פעמים ]

מציאת טיסה זולה אינה דבר של מה בכך ולעיתים זה דורש הרבה זמן ואנרגיה – אבל התוצאה יכולה להוזיל לכם את עלות הטיול בעשרות אחוזים, בפרט אם אתם נוסעים לטיול עם כל המשפחה.

טיסות זולות - לא בעונה החמה

כולם רוצים לנסוע לחו"ל בקיץ או בחגים. יש בכך הגיון: מי שיש לו משפחה יעדיף לבחור נופש בחו"ל בתקופה בה שהילדים בחופש. מי שעובד יעדיף לנסוע בתקופה שבה יש לו גם כך חופש מהעבודה. אולם יחד עם ההיגיון הזה, מרקיעים מחירי הטיסות שחקים. לכן, אם אתם מחפשים טיסות זולות – העדיפו לטוס בין החודשים אוקטובר למרץ וכוונו את החופשה שלכם כך שלא תיפול על חגים.

טיסות שכר זולות

אם בכל זאת החלטתם לטוס בעונה החמה – העדיפו טיסת שכר על פני טיסה סדירה. בזמנים עמוסים, מוציאות חברות התעופה טיסות שכר הנוספות ללוחות הזמנים הקבועים של החברה. החיסרון של טיסה כזאת: היא תצא רק כשהטיסה מלאה ולכן לוח הזמנים לא תמיד יציב וגם השירות טוב פחות. אבל, אלו טיסות זולות משמעותית מהטיסות הסדירות.

טיסות שכר זולות יוצאות בעיקר ליעדים פופולאריים ובתקופות מבוקשות. כך, בתקופות עמוסות תוכלו למצוא בקלות רבה באגף טיסות השכר טיסות זולות לאמסטרדם, טיסות זולות ללונדון, טיסות זולות לברצלונה, טיסות זולות לניו יורק וליעדים מבוקשים נוספים.

טיסות זולות בחברות לא ישראליות

אם בחרתם יעד – כדאי לכם לבדוק את כל חברות התעופה המגיעות אליו. לעיתים קרובות חברות זרות מציעות טיסות זולות בהרבה מהחברות הישראליות והעסקה משתלמת, גם אם היא כוללת עצירה ביעד כלשהו בדרך. לדוגמא, למדינות המזרח הרחוק כמו הודו או תאילנד ניתן למצוא טיסות בזול דרך חברת התעופה הירדנית, האוזבקית או האתיופית.

טיסות זולות במסלול לא ישיר

עוד דרך להוזיל את מחיר הטיסה הוא לבחור מסלול לא ישיר. חברות תעופה רבות מעדיפות להפעיל טיסות עם עצירות ביניים, למטרות מילוי דלק או החלפת מטוס, מה שמוזיל את עלות הטיסה לחברה וללקוח – בעיקר אם מדובר בטיסות ליעדים רחוקים כמו ארה"ב או מדינות דרום אמריקה. החיסרון הוא כמובן בזמן טיסה כולל ארוך יותר, שלפעמים מלווה בטרטור.

טיסות זולות ליעדים אקזוטיים

עוד דרך בטוחה להשיג טיסה זולה היא לנסוע ליעדים לא פופולאריים. כולם מחפשים טיסות זולות לאמסטרדם או טיסות זולות לברצלונה משום שאלו יעדים קרובים ואטרקטיביים. תכנון חופשה ביעד שאינו מוכר או מבוקש, כמו מדינות אפריקה למשל או מזרח אירופה, מבטיח לכם לא רק חוויה מסעירה וסיפורים מרתקים שתספרו אחר כך לחבר'ה – אלא גם טיסות במחירים זולים משמעותית, בעיקר דרך חברות המתמחות באזור המבוקש.

טיסות זולות ברגע האחרון

חברות תעופה אינן אוהבות להוציא מטוסים שאינם מלאים. לכן, אם ביום האחרון שלפני הטיסה עדיין יש מקומות פנויים – לרוב הם יוצעו במחירים מגוחכים ממש. זו אינה השיטה הבטוחה ביותר לתכנון חופשה, מכיוון שאין וודאות שאכן יהיו מקומות פנויים על המטוס. אבל, אם התמזל מזלכם, תוכלו למצוא כך טיסות זולות, ישירות, וליעדים אטרקטיביים.

פלאנטו - נופש בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב