דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמר לסריגה 

מאת    [ 10/08/2010 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3276 פעמים ]

 

 

אחד הדברים הרומנטיים ביותר בעולם הבגדים היום זה בגדים העשויים צמר לסריג, פשוט יש כל כך הרבה בגדים באיכות נמוכה היום בשוק הבגדים, עד שאנחנו ממש מתחילים להתגעגע לתחושה של משהו אמיתי ואיכותי שלא נעשה בסין על ידי פועלים בפס ייצור, אלא בגדים שהוכנו על ידי אומן אמיתי, כזה שאוהב את מה שהוא עושה ונהנה מזה באמת, בניגוד לפועלים סינים המרוויחים שכר מינימום.

 

מה היתרונות של צמר לסריגה על פני כל בד אחר:

 

1. מראה ייחודי- כל היופי בבגדים שעשויים מצמר לסריגה זה שכל אחד מהם הוא מיוחד ויחיד ממש כמו בני אדם. הרי אין שני בני אדם זהים בעולם, באותה מידה בדיוק אין שני סוודרים שעשויים מצמר לסריגה שהם אותו דבר. ברגע שלובשים בגד ייחודי של צמר לסריגה, אתם תרגישו שאתם לובשים משהו מיוחד. ראיתם פעם בן אדם הלובש צעיף צמר צבעוני ומושך את העין וניסיתם למצוא את אותו האחד בחנויות? לי זה קרה כמה פעמים, תאמינו לי שניסיתי ולא הצלחתי למצוא את אותו הצעיף. מסיבה מאוד פשוטה, לא ניתן למצוא את אותו הצעיף בדיוק, כי אין את אותו הצעיף פעמיים. בן אדם לא מסוגל לחזור על עבודת אומנות יותר מפעם אחת, זה בטוח. ברגע שעושים דברים מכל הלב הם תמיד יוצאים שונים. בגלל זה רבים מתחילים לחזור היום לבגדים הפשוטים, אלה שלבשו ההורים שלנו וההורים שלהם.

 

בגדים מצמר לסריגה אולי לא ניתן לקנות שניים בחמישים, אבל הייחודיות והאיכות עולה הרבה יותר מזה. ככה זה, במיוחד היום שכל הבגדים בכל החנויות נראים כמו העתק מדויק אחד של השני, עדיף להשקיע קצת יותר ולקנות בגדים העשויים מצמר לסריגה, כדי להרגיש קצת מיוחד, שלא כל העולם לובש את אותו הסוודר כמוך.

 

2. יכולת הבגד לשמר את עצמו. המגמות האחרונות בעולם הטקסטיל הן הולכות לכיוון של המוניות וייצור זול. יש סיבה לזה שכולם עוברים לייצר בסין. העלויות להדפיס ולייצור חולצות למשל בסין הן זולות מאוד, אבל האיכות של הבגדים, גם אלו היקרים היא נמוכה מאוד. אפילו הבגדים היקרים יותר בחנויות הבגדים עשויים במזרח הרחוק, בפס ייצור המוני. הבגדים כולם נראים אותו דבר בדיוק והאיכות שלהם היא נמוכה מאוד. שימו לב שככל שכולם עוברים לייצר במזרח, כך אנחנו צריכים להחליף בגדים לעתים תכופות יותר. הבגדים באיכות נמוכה יותר, נקראים ונהרסים מהר יותר וכך אנחנו בעצם צריכים לקנות יותר בגדים. בסך הכל אין הרבה בעיה עם זה שצריך להחליף את הבגדים בתדירות גבוהה יותר, לא נורא בכלל, הבעיה היא שאתה מרגיש זול כמו הבגדים.

 

כשלובשים בגדים מצמר לסריגה מרגישים שלובשים משהו מיוחד, אבל כשלובשים בגדים מאחת הרשתות הגדולות  המוכרות בגדים בטונות ובמחירים נמוכים, הרבה יותר מדי פעמים קורה שרואים עוד אנשים ברחוב הלובשים את אותם הבגדים בדיוק.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב