דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לחגוג מסיבת רווקים 

מאת    [ 10/08/2010 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 2037 פעמים ]

מסיבת רווקים קצת אחרת

 

 כיום מסיבת רווקים אינה עוד המסיבה המסורתית שכולנו מכירים קבוצת חברים משולהבת הלומי אלכוהול במועדון חשפנות טיפוסי. בתחום הבילוי של מסיבת רווקים ניתן למצוא בשנים האחרונות רעיונות, מיקומים, משחקים ואטרקציות מעניינות לחגיגת מסיבת רווקים קצת אחרת שמשאירה טעם של עוד. סוג מסיבת הרווקים, מיקומה, התוכנית האומנותית והאטרקציה תלוי כמובן בתקציב הכלכלי המוסכם מראש של קבוצת החברים המארגנת או חברת הפקות שהושכרה במיוחד לצורך ארגון של מסיבת רווקים מיוחדת במינה.

 

מסיבת רווקים על פי מיקום:

בשנים האחרונות ניתן לחגוג מסיבת רווקים במיקומים יוצאי דופן ואפילו מאתגרים מעט שיוצרים אווירה ותפאורה קצת אחרת ממה שאתם רגילים בדרך כלל לחוויית בילוי ברמה אחת מעל כולם:

מסיבת רווקים בוילה -  היום ניתן להשכיר וילות מפוארות ברחבי הארץ המיועדות במיוחד לחגיגת מסיבת רווקים. הוילות מאובזרות במיטב הפינוקים ג'קוזי, בריכה פרטית, גינה גדולה וירוקה המאפשרת מסיבה פרטית ואינטימית. ניתן להזמין מראש ארוחת בשרים על האש איכותית, סלטים, קוקטיילים, אלכוהול וקינוחים מפנקים. ישנם בעלי וילות המאפשרים לחוגגים ללון לילה אחד במקום, כדאי לברר זאת עוד בטרם השכרת הווילה.

מסיבת רווקים ביאכטה -  מקום מפתיע ומעניין לחגיגת מסיבת רווקים הוא יאכטה בלב ים. רבים מבעלי היאכטה בארץ משכירים את הספינה שלהם לחתנים שבדרך לחגיגת פרידה אחרונה מהרווקות. האווירה של הים הרחב משרה על החוגגים מצב רוח מרומם בנוסף לאלכוהול שנשפך כמו מים, הוסיפו לכך מוסיקה טובה, ריקודים עד אור הבוקר, אוכל טוב והרי לכם מתכון למסיבה בלתי נשכחת. רצוי לבדוק מהו מזג האוויר רגע לפני היציאה אל הים על מנת למנוע הפתעות בלתי נעימות...

מסיבת רווקים בלופטלופט הוא חלל תעשייתי גדול ששופץ ועוצב במיוחד למטרות בילוי. מסיבת רווקים בלופט מעניקה לחוגגים חווית בילוי בסטנדרטים בינלאומיים. הלופט שוכן הרחק מאזורי מגורים דבר המאפשר לחוגגים לשהות במקום עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף הלופט מאובזר במיטב האביזרים החדישים והמפנקים ביותר ג'קוזי פרטי, סאונה יבשה ורטובה, בר ופינות ישיבה מפנקות. בנוסף לכל אלה ניתן להזמין מראש ארוחות ערב עשירות ומפתיעות.  

 

משחקי מלחמה במסיבות רווקים:

חלק מהחתנים מעדיפים לחגוג את ערב נישואיהם באופן קצת שונה ומאתגר. בזמן האחרון ניתן לראות מספר חברים המגיעים למגרשי הפיינטבול השונים על מנת לחגוג מסיבת רווקים לאחד מהחבר'ה באווירה מיוחדת ולהוציא באותה הזדמנות גם את כל הכעסים, העצבים והעייפות של השגרה המתישה. במגרשי הפיינטבול תקבלו סרבלים, שכפ"צ, מחסנית עם צבעים, נשק ומסכת מגן לפנים וקדימה להסתער!

 

מסיבת רווקים קלאסית:

אם אתם נמנים בין אלה המעדיפים לחגוג את מסיבת הרווקים שלכם בדרך המסורתית והקלאסית של מפגש חברים במועדון חשפנות זה או אחר אז אין  בעיה. ישנם מועדוני חשפנות רבים המציעים מופעי חשפנות אקזוטיים והרבה אלכוהול. 

 

 

 

 

מסיבות רווקים חוגגים בלופט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב