דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים בצורה נכונה 

מאת    [ 10/08/2010 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2453 פעמים ]

 

איך עושים בניית אתרים נכונה? שאלה חשובה ומסובכת מאוד. כאשר מדברים על בניית אתרים הדבר החשוב ביותר הוא התכנון המוקדם. אם זה לא נשמע לכם נכון, אז תרשו לי להסביר: בחברות העוסקות בבניית אתרים, קוראים לזה תכנון מוקדם.

 

החשיבות של תכנון מוקדם היא קריטית לנושא בניית אתרים. ברגע שנדע מהתחלה עד הסוף מה צריך להיות באתר, יהיה הרבה יותר קל לבנות אותו בצורה נכונה. כאשר אני מתכוון לפירוט ותכנון האתר, הכוונה היא עד רמת הבדל, כמו שאומרים בצה"ל. כמה דפים צריכים להיות באתר, אילו קטגוריות צריכות להיות באתר, לאן תלך כל קטגוריה, לאיזה מוצרים היא תתפצל וכל פרט מידע שניתן לדעת על האתר. בניית אתרים נכונה תמיד תתחיל מתכנון מדויק.

 

בניית אתרים נכונה תמיד מתחילה מתכנון מקדים. השאלה החשובה ביותר שבעל אתר עתידי צריך לשאול את עצמו היא מה צריכה להיות המטרה של האתר העתידי שלו. השאלה הזו תקבע את כל הצורה של האתר העתידי. הרי תהליך בניית אתרים הוא שונה לגמרי כאשר המטרה של האתר היא כזו או כזו. בואו ננסה דוגמאות:

 

1. נניח שהאתר שאני רוצה הוא אתר תדמיתי. אתר תדמיתי, הוא אתר שלא מתכוון לבצע מכירות און ליין בתוך האתר. המטרה שלו היא אך ורק להציג את החברה או העסק, מי האנשים מאחורי העסק, אילו שירותים העסק מציע. ברגע שזו המטרה של האתר, תהליך בניית האתר יהיה שונה לגמרי. בניית האתר תהיה מושקעת הרבה יותר בעיצוב ובטקסטים והרבה פחות בפונקציונליות. לא יהיו באתר שום אפליקציות מיוחדות, אבל כן יהיו פלאשים קטנים ומתוחכמים, תמונות באיכות גבוהה, טקסטים כתובים בצורה נכונה.

 

2. בניית אתרים נכונה היא חלק מתהליך גדול בהרבה שנקרא תכנון מקדים. חלק חשוב מהתכנון המקדים הוא בחירת מילות מפתח נכונות. ברגע שבעל האתר העתידי מתחיל להגדיר מילות מפתח לאתר העתידי שלו, הרבה יותר קל לתכנן את האתר ובנייתו בצורה נכונה. הרי אם נניח בעל האתר רוצה להתברג במילות מפתח מאוד תחרותיות, צריך לקחת בחשבון שהאתר יצטרך להיות מאוד גדול ומאסיבי מבחינת תוכן. אם האתר שאנו רוצים לבנות הוא מתחרה על מילות מפתח פחות תחרותיות, אין צורך לבנות אתר מפלצת וניתן להסתפק באתר צנוע יותר וקליל הרבה יותר. ברגע שיודעים מהן המילות מפתח- קל הרבה יותר לבנות את האתר בצורה נכונה.

 

3. בניית אתרים- המחיר. ברגע שיודעים מה המטרה של האתר ומה אמור להיות מרכז הרווח שלו, יודעים גם כמה כסף אמור לעלות בניית אתר כזה. הרי אם אני צריך אתר פשוט וקליל, אין טעם להתחיל לשלם עשרות אלפי שקלים לחברות בניית אתרים, נסתפק באתר פשוט של עד עשרת אלפים שקלים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב