דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת פרעושים ולמה ? 

מאת    [ 09/08/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2948 פעמים ]

פרעושים פשפשים !

הפשפשים והפרעושים הם חרקים קטנים המצויים כמעט בכל מקום הפשפשים מצויים באוויר, ביבשה מעל פני המים ואילו מתחת לפני המים ישנם מיני פשפשים רבים בהם פשפש גינות, פשפש סרחן פשפש נחלים ועוד רבים . גודלו יכול להגיע, כאשר הוא רווי בדם, עד לסנטימטר אחד. פשפש זה פעיל בעיקר בלילה. בארץ נוטים להתבלבל בין פרעושים לפשפשים למטע שמם הדומה אין דמיון כלל בין הפרעושים לפשפשים . הפשפשים מתרבים באופן לא מבוקר ומסוגלים להגיע למספר עצום של פשפשים . צבעו של הפשפש הוא מאיין חום זהוב, לפשפש שתי מחושים רזים בראשו והוא בעל חדק היוצא מתחתית או מקדמת ראשם של הפשפשים, חדק זה משמש את הפשפשים כצינור יניקת מזון, העברת רוק והתזת ארס, בזמן מנוחה חדק הפשפש מונח תחת גופו וכנפיו של הפשפש מונחות על גבו אחת על השנייה, בבסיס הכנפיים ניתן לראות איבר משולש הנקרא " מגנית " . מרבית הפשפשים הם צמחוניים, חלקם טורפים חרקים אחרים וחלקם אף ניזון מיונקים אחרים . למטע פשפשי המיטה הפשפשים לא פוגעים ישירות בבני האדם, הם גם אינם כמו הפרעושים, כמו שרבים חושבים, נטפלים לחיות המחמד של האדם ולא פוגעים בהם או מטרידים אותם כלל אך הפשפשים פוגעים בבני אדם בדרכים עקיפות בכך שהפשפשים אכן כן פוגעים בתוצרת החקלאית וביבול של בני האדם בכך שהם פוגעים בפוריות היבול ואף יכולים להביא למות הצמח .

אז איך נפתרים מפשפשים - אז ישנם דרכים רבות להיפתר מהפשפשים ו הנה כמה דרכים : ע"י הדברת פרעושים כמו שהזכרנו קודם הפשפש המזיק ביותר לבני האדם באופן ישיר בסביבתו הביתית הוא פשפש המיטה והוא הפשפש שאתם מכירים והמדבירים מקבלים קריאות כדי לסלקם ולהמיתם.הפשפש מגיע לאזור מגורי האדם בדרך כלל לאחר קניית מזרונים יד שנייה ונפוץ בעיקר בבתי כלא ובאזורי מחייה שבו חיים אנשים רבים יחד, בביתם מוזנחים וביושבי קרוואנים. הפשפש צריך מנת דם על מנת להמשיך לחיות ולכן הפשפש נטפל לאדם ומוצץ ממנו דם כדי להתקיים . ניתן לזהות פשפשים על ידי ריח רע, סימני דם ונשלים(עור שהפשפשים משילים) .

אני ממליץ להדביר את הפרעושים עי מדביר מוסמך ואמין אנו מבצעים הדברת טרמיטים

עם מזרחי הדברות ג'וק לא תוכל ליראות 054-4466180 מזרחי הדברות החברה הארצית להדברת מזיקים הדברת עכברים הצלחה מובטחת באחריות לשנה מזרחי הדברות פועלת  באזור המרכז ונותנת מענה למאות לקוחות מרוצים אשר משתמשים בשרותי החברה.מובילה בתחום הדברת מזיקים וטרמיטים אנו דוגלים ביישום הערכים החשובים ביותר ללקוחותיו. שירות מקצועי, אדיב, מהיר וחסכוני, כאשר אנו מתחייבים לעמוד לצידך לאורך כל הדרך, מהשלב ההתחלתי ועד סיום העבודה בפועל.על מנת לקיים את הבטחתנו, מזרחי הדברות תספק לך הלקוח את שירותי ההדברה הטובים ביותר, באופן העונה בשלמות לדרישותיך.מדביר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב