דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בוטיק 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3337 פעמים ]

החיפוש אחרי גני אירועים מחבר בין אנשים שונים זה מזה לחלוטין. ההיצע של גני אירועים הקיים בשוק מאפשר בחירה רבה לפי הטעם האישי, התקציב והשיקולים הטכניים השונים. המגוון הגדול של גני אירועים עלול להטעות מעט שכן למרות שישנו שפע של היצע, הרי שרוב המקומות מצייתים לקוד עיצובי ורעיוני דומה. למרות שישנם המוני גני אירועים בשרון, לדוגמה, רובם דומים זה לזה ומציעים את אותם הדברים. מי שמחפש גני אירועים ייחודיים ושונים יתקשה למצוא את מבוקשו. ישנם אמנם גני אירועים שהעיצוב שלהם מדהים ומיוחד אך הם היוצא מן הכלל המעיד על הכלל. יש מקום להתחיל לפתח גני אירועים שיציעו חוויה באמת שונה וייחודית ויעזבו את השביל החבוט שבו נהוג ללכת בתחום הזה.

ניתן להבין את החשש של יזמי גני אירועים. הם ודאי מבקשים לפנות לקהל הרחב – רחב ככול האפשר – ולא להרתיע אנשים בעלי טעם מקובל ורגיל – הרוב המוחלט של קהל הלקוחות. עם זאת יש מקום למה שניתן לכנות גני אירועים בוטיק, דהיינו גני אירועים בעלי מאפיינים ספציפיים שמבדילים אותם מהזרם המרכזי של גני אירועים. מבחינה כלכלית יש הצדקה ליצירת גני אירועים בשרון שיהיו שונים מההיצע הקיים של גני אירועים בשרון: גני אירועים אלו יתבססו על קהל שמחפש את השוני ומוכן לשלם על כך. קהל הלקוחות של גני אירועים בוטיקיים הוא קהל יעד שמחפש את השונה ומחפש להיות שונה ומקורי. ישנו שוק מספיק גדול לשונה והייחודי.

השונות של גני אירועים אלה יכולה להתבטא באופנים שונים וממילא לפנות לקהלי יעד שונים. דוגמה אחת יכולה להיות גני אירועים ירוקים – גנים שיפנו לקהל הגדל והולך של צרכנים בעלי מודעות סביבתית. אלה יהיו גני אירועים שיעשו הכול כדי לא לפגוע בסביבה. ייתכן והם יהיו יקרים יותר אבל יש אנשים שמוכנים לשלם יותר כסף כדי שהם לא יפגעו בסביבה.

גני אירועים גם יכולים לפנות לחובבי תרבות מסוימת ולהתאים את עצמם אליה. כך יהיה ניתן למצוא גני אירועים בשרון שיציעו חוויה הודית מלאה עבור חסידי תת היבשת הכה רבים שבינינו. גני אירועים אחרים יציעו ארוחה ברמת גורמה עבור אניני הטעם במקום המנות הרגילות שניתן למצוא כיום בכה הרבה גני אירועים. מובן שארוחת גורמה תהיה יקרה ותדרוש תקציב גדול יותר ממארגני האירוע. גני אירועים אלה ימשכו קהל איכותי בלבד, זאת-אומרת קהל שהפרוטה מצויה בכיסו – גם זה סוג של איכות.

ניתן גם לחשוב על גני אירועים שיפנו לקהלים שונים ומשונים: גני אירועים שיפנו לחובבי מדע בדיוני או לחובבי משחקי תפקידים; גני אירועים שיפנו לחובבי ספורט אקסטרים לסוגיו השונים; גני אירועים בעיצוב רטרו של שנות השמונים (כולל הכול: מכריות בכתפיים עד מועדון תרבות); גני אירועים מעוצבים כמו סרטים פופולאריים מסקס והעיר הגדולה ועד חלף עם הרוח.

מסתבר שקל מאוד לחשוב על גני אירועים בשרון או בכול מקום שיתבססו על ייחוד ועל שוני. מובן שלפני שרצים ומגשימים את הפנטזיה הראשונה שעולה בראש כדאי לערוך סקר שוק ולגלות אזה סוגים של גני אירועים מיוחדים הם בעלי סיכויי הצלחה גדולים יותר. ההצלחה של מלונות בוטיק בארץ מלמדת שיש סיכוי טוב להצלחה גם בתחום של גני אירועים בוטיק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב