דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: הרבה יותר מחתונות 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1990 פעמים ]

גני אירועים אינם מיועדים אך ורק לחתונות. אמת, חתונות תופסות מקום חשוב בפרנסתם של גני אירועים ואולי הם הבסיס שעליו מסתמכים מקומות אלה. עם זאת, גני אירועים כשמם כן הם: הם מיועדים לעריכת אירועים ולא רק לעריכת חתונות. למעשה, יש חשיבות גדולה לכך שגני אירועים יצליחו למתג את עצמם כיותר ממקום לחתונה; כך הם יוכלו למשוך קהל לקוחות מגוון יותר ולהבטיח לעצמם בסיס כלכלי רחב יותר. גני אירועים צריכים להדגיש יותר את העובדה שגם מי שאיננו מתכנן חתונה בזמן הקרוב ימצא שימוש למקומות מיוחדים אלה.

גני אירועים נקשרים בדעת הציבור עם חתונות. הסיבה לכך היא ברורה: רוב האנשים חושבים על גני אירועים רק כשהם זקוקים למקום לחגוג בו את היום הגדול. אם תבחנו פרסומים ואתרים של גני אירועים תוכלו לראות בקלות שרוב הפרסומים והאתרים מדברים בעיקר, אם לא רק, על חתונות ועל ההתאמה של גני אירועים לחתונות. חלק מהמקומות מדגיש גם את האפשרויות האחרות הגלומות במקומות הללו אבל לעיתים נדמה שהדבר נעשה רק כדי לצאת ידי חובה. ניתן לטעון שמדובר כאן בטעות שיווקית של גני אירועים. בשוק רווי ותחרותי, גני אירועים חייבים לפנות לקהלים שונים ולא להתחרות רק על מארגני החתונות. גני אירועים חייבים להדגיש את הורסטיליות שלהם, את האפשרות שלהם לארח מגוון של אירועים ולא רק חתונות. הפרסום הזה חייב להתבסס על מוכנות, דהיינו על ההערכות של גני אירועים להיות רק מקום של חתונות אלא גם מקום של אירועים בכלל. גני אירועים שיכולים לארח מגוון אירועים גם יוכלו לבדל את עצמם מגנים אחרים. כדי שהלקוח יבחין בגן אחד מתוך המגוון הגדול של גני אירועים בשרון, הגן צריך להפגין ייחודיות.

גם קהל הצרכנים צריך ללמוד לנצל גני אירועים למטרות שונות. המגוון הגדול של גני אירועים בשרון מאפשר לתושבי המרכז לבחור מקום מיוחד לעריכת אירועים שונים. כיוון שישנם הרבה גני אירועים בשרון הרי שהתחרות מובילה למחירים יותר נוחים. אם בעבר גני אירועים היו יקרים מדי, כיום ישנם מספיק גני אירועים בשרון כדי שכול לקוח יוכל למצוא מקום במגבלות התקציב שלו. ייתכן וישנם הרבה גני אירועים שנמצאים במקום רחוק מדי ולכן הם שמורים לאירועים באמת מיוחדים, אבל גני אירועים בשרון נמצאים קרוב לבית של הרבה מאוד אנשים שגרים במרכז הארץ ולכן הם מקום אידיאלי לכול חגיגה קטנה כגדולה. מסיבות יום הולדת, או יום השנה לנישואין יכולים היום להיערך באחד מאותם גני אירועים בשרון שנמצאים בהישג יד הרבה יותר מבעבר. גם השקות של מוצרים, אירועי גאלה וכדומה יכולים למצוא את מקומם בגן אירועים. גני אירועים גם יכולים להציע מקום מתאים לעריכת כנסים וימי עיון על-ידי התאמה פשוטה של המקום לצרכים המיוחדים שיש למארגני אירועים שכאלה.

גם לצרכנים וגם לבעליהם של גני אירועים יש אינטרס בכך שמקומות אלה יהיו יותר מעניין שמור לזוגות מתחתנים בלבד. גני אירועים צריכים לפרסם את עצמם יותר כמקומות שאינם מיועדים רק לחתונות; הלקוח הישראלי – שכבר החל בכך – צריך ללמוד על היתרונות הרבים והשימושים השונים שאפשר לעשות בגני אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב