דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים או אולמות אירועים 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2033 פעמים ]

אחת ההחלטות הראשונות שצריך לקבל זוג שהחליט להתחתן היא האם לחפש גני אירועים או אולמות אירועים לחתונה. תכנון חתונה איננו מלאכה פשוטה ורכי הלבב מוטב להם לוותר מראש על האתגר הכרוך בארגונה של חתונה ראויה. הבחירה בין גני אירועים לבין אולמות אירועים היא אחד השלבים הראשונים בתכנון של כל חתונה ועל הזוג הצעיר להשקיע בכך לא מעט מחשבה. למעשה, ניתן לומר שזו החלטה שתשפיע אולי יותר מכול ההחלטות האחרות על אופי החתונה המתוכננת ועל הצורה שלה. מהם, אם כן ההבדלים בין גני אירועים ואולמות אירועים? האם יש להעדיף גני אירועים או אולמות? הבה נבחן מספר שיקולים.

אחד השיקולים המרכזיים שמשפיע על תכנון החתונה הוא השיקול הכספי. ניתן לומר באופן כללי ביותר שמחירם של אולמות אירועים נמוך בממוצע ממחירם של גני אירועים. אמירה זו הינה כללית ביותר וכמובן שניתן למצוא אולמות פאר שמחירם גבוה מזה של גני אירועים צנועים. עם זאת, זוג שמעוניין לקיים אירוע בגן אירועים חייב לרוב להכין תקציב גבוה יותר. ההצלחה הגדולה של גני אירועים בארץ מביאה עם זו להגדלת ההיצע ולכן גם התחרות גדלה והולכת. כיום ניתן למצוא יותר ויותר גני אירועים במחיר שווה לכול נפש מה שמצמצם את ההפרש במחיר בין גני אירועים ואולמות אירועים.

אולמות אירועים, וזו שוב אמירה כוללנית ביותר, הינם נגישים יותר מאשר גני אירועים. גני אירועים נמצאים לרוב מחוץ לעיר ואילו אולמות נמצאים בתוך העיר. גם שיקול זה של גישה איננו כה פשוט. גני אירועים בשרון, לדוגמה, נמצאים במרכז הארץ והגישה אליהם איננה מסובכת. גני אירועים בשרון הם דוגמה לכך שגני אירועים יכולים לשכון מחוץ לעיר אך במקום קרוב ונגיש לאורחים. עם זאת יש להקפיד על בדיקת הנגישות של גני אירועים וייתכן שבשורה התחתונה עבור רוב האורחים הגעה לאולם אירועים פשוטה יותר. עם זאת, בעיר תמיד ישנן בעיות חניה ואילו כשאר מדובר במקרה של גני אירועים הרי שחניה לרוב איננה בעיה.

אבל הסיבה שגורמת לכה הרבה אנשים לבחור גני אירועים ולא אולמות אירועים היא פחות טכנית ויבשה. העיצוב והמרחב שמציעים גני אירועים הינו מרשים לאין ערוך ממה שניתן למצוא באולמות אירועים. לא ניתן כמובן להכחיש שישנם אולמות אירועים מפוארים אך גני אירועים בשרון מציעים לצד הפאר גם נוף ואוויר שלא ניתן למצוא בעיר. העיצוב של גני אירועים הוא לרוב מרשים ומיוחד ועולה על מה שניתן למצוא בתוך המגבלות של העיר. הסביבה שבה שוכנים גני אירועים, כמו לדוגמה גני אירועים בשרון, מוסיפה עוד לתפאורה – תוספת שאף אולם אירועים איננו יכול להתגאות בה.

על כך יש להוסיף את המרחב שמציעים גני אירועים – מרחב שאותו ניתן לקבל רק מחוץ לעיר. אם נשתמש שוב בדוגמה של גני אירועים בשרון הרי שמדובר בגנים שמוקמים באזורים פתוחים והם רחבי ידיים בהרבה ממה שניתן למצוא בעיר. כשמחברים בין המרחב והתפאורה, האוויר והאווירה, הפאר והייחודיות, ניתן להבין מדוע יותר ויותר זוגות מעדיפים גני אירועים על פניהם של אולמות אירועים כמקום שבו הם יחגגו את היום הגדול והחשוב באירוע בלתי נשכח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב