דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: כמה זה עולה? 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3229 פעמים ]

אז כמה עולה השכרת רכב בארץ? כדי לחסוך לכם את המתח התשובה היא שפה לא תקבלו תשובה על השאלה החשובה הזאת. אין בארץ מחירון קבוע עבור השכרת רכב בארץ ולכול חברת השכרת רכב בארץ ישנו מחירון משל עצמה. אם לא די בכך הרי שמחירון זה איננו קבוע אלא מחירון שמשתנה מעונה לעונה, ממקרה למקרה ולעיתים אפילו בין שוכר לשוכר. מי שמעוניין לשכור רכב חייב לדעת שניתן אולי לדבר על ממוצע מחיר עבור מכונית מדגם מסוים, בעונה מסוימת, עם רמת אבזור ותוספות, אבל מדובר בממוצע והשינויים במחיר בין חברות השכרת רכב בארץ יכולים להיות גדולים ומשמעותיים. מהם הגורמים שיכולים להשפיע על מחירי השכרת רכב בישראל?

הגורם הראשון שמשפיע הוא כמובן החברה המשכירה. לא נכנס פה לענייני תמחור ושיטות תמחור; נסתפק בכך שהתמחור איננו נובע רק מההוצאה שיש לחברה ומהרווח הרצוי. חברות השכרת רכב בארץ קובעות מחירים גם לפי שיקולי מיתוג ותדמית של החברה. רק בשביל לסבר את האוזן נאמר שחברה שרוצה למתג את עצמה כבעלת איכות מיוחדת תקבע מראש מחיר גבוה יותר כדי שהוא יתאים לתדמית הרצויה. חברות השכרת רכב בישראל שמציעות מחיר נמוך עושות זאת לא רק מאהבת הלקוח אלא גם כדי למשוך אליהם לקוחות; לעיתים המחיר הזול הוא מסווה לתוספות יקרות.

גורם בסיסי שמשפיע על מחירי השכרת רכב בארץ הוא כמובן דגם המכונית.כמו בכול העולם, השכרת רכב בארץ מבוססת על קבוצות מחיר – ממכוניות קטנות ופשוטות ועד מכוניות גדולות ומפוארות. ניתן לומר שבאופן כללי קטגוריות הרכב זהות אצל חברות השכרת רכב אך התמחור יכול להיות שונה: קטגוריות הרכב משפיעות על המחיר של השכרת רכב בארץ אבל ההשפעה שלהן איננה זהה בכול החברות.

העונה גם היא משפיעה על מחירי השכרת רכב בישראל. בעונות השיא (קיץ, חגים) מחירי השכרת רכב בארץ עולים ובעונות האחרות ישנה ירידה מסוימת במחיר. שוב, מדובר בגורם שמשפיע בכול חברה אבל מידת ההשפעה שלו איננו זהה. צריך גם לזכור שלעיתים ישנם הבדלים קטנים שיכולים להיות משמעותיים בין ההגדרות של חברות השכרת רכב בארץ לעונות השונות.

השירותים הנלווים והתוספות משפיעים בצורה מאוד משמעותית על המחיר של השכרת רכב בארץ. חברות השכרת רכב בישראל שמציעות מחיר מסוים ללקוח לא תמיד כוללות בו את כול התוספות, כולל תוספות שאי-אפשר בלעדיהן. ההבדלים במחירים בין חברות השכרת רכב בארץ הינם גם הבדלים בין הדברים הכלולים במחיר. צריך לזכור שמחירי הביטוח (או הביטוחים) יכולים לשנות בצורה מאוד משמעותית את המחיר הנתון. כמו כן ישנו מחיר לקילומטראז' נוסף (וכמובן ההבדל בקילומטראז' שאינו מחויב במחיר נוסף,) לשירותים נלווים וכדומה.

מחירי השכרת רכב בישראל כוללים בתוכן רמת אבזור משתנה בין חברה לחברה. ייתכן ומחיר יקר יותר שמציעה חברת השכרת רכב בארץ כולל אבזור טוב יותר מזה שמציעה חברת השכרת רכב אחרת שמפרסמת מחיר נמוך יותר. כיוון שמדובר בכסף נסיים בשורה התחתונה: הצרכן חייב להיות מודע לכך שאין מחיר אחיד עבור השכרת רכב בישראל. רק בדיקה מושכלת של המחיר המוצע ומה הוא כולל באמת תבטיח ללוח עסקה טובה באמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב