דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סילרים בשיפוץ הבית 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 3252 פעמים ]

 

שיפוץ הבית יכול להיות חווית עיצוב של ממש. כמובן, אם יודעים כיצד לעשות זאת. בתהליך השיפוץ, אלו מביניכם שאינם מבינים יתר על המידה בתחום השיפוצים והעיצוב, ייחשפו למונחים ממונחים שונים, וחשוב להכיר שניים מבינהם, שבוודאי תיתקלו בהם: סילרים וריצוף בטון מוחלק.

 

מה עושים עם סילרים?

אז מה הם סילרים? ומה כבר ניתן לעשות איתם? סילרים הוא כינוי לקבוצת חומרים (ביחיד - סילר). סילרים הם חומרים נוזליים שמטרתם לבצע איטום מפני חדירת נוזלים. הנוזל חודר לעומקם של משטחים ואוטם את המשטח.

מלבד איטום כנגד נוזלים מסוגים שונים, מטרתם הנוספת של סילרים היא למנוע הצטברות של אבק ולכלוך על המשטח האטום.

מבחינת סוגים של סילרים - גם כאן המגוון הוא יחסית רחב. ישנם סילרים המעניקים מראה רטוב הנראה מבריק, וישנם סילרים המעניקים מראה מט ויבש. בין לבין יש גם סילרים המעניקים מראה שחציו רטוב וחציו מט.

בבואכם לבצע עבודה עם סילרים תידרשו להחליט באיזה סוג של סילרים תרצו להשתמש-רטוב, מט או חצי מט. כשאת הסוג המדויק של סילרים לאיטום יבחר השיפוצניק שלכם.

 

ריצוף בטון מוחלק

בעת השיפוץ בוודאי יציעו לכם להשתמש בריצוף בטון מוחלק. בטון מוחלק כשמו כן הוא, בטון שעבר החלקה. אך אין להתבלבל בשמו הפשוט של בטון מוחלק, שכן כיום אין כמעט גבול לאפשרויות העיצוב עם בטון מוחלק.

רבים אמנם מעדיפים להשאיר בטון מוחלק ממש כפי שהוא, ללא תוספות מיוחדות אך ישנם כאלו שמעיזים יותר ומוסיפים חומרים שונים לתוך יציקת בטון מוחלק.

מה היתרונות של ריצוף בטון מוחלק? לריצוף בטון מוחלק ישנם יתרונות רבים: ראשית, זמן העבודה איתו הוא קצר במיוחד. לביצוע מושלם של ריצוף בטון מוחלק לוקח כיומיים שלושה. זמן קצר בהשוואה לחומרים אחרים המיושמים על הרצפה.

בטון מוחלק מעניק מראה טבעי וחלק לכל רצפה וזו הסיבה שרבים בוחרים להשתמש בו בריצוף. בטון מוחלק יוצר מראה אחיד, תוך פריסה על משטחים גדולים בלי צורך לחבר בין חלקים שונים. הוא נוצק על הקרקע בצורה אחידה. מה עוד שניתן להוסיף צבעים מצבעים שונים כדי לשוות לבטון המוחלק מראה שונה ומעוצב יותר.

הנקודה החזקה ביותר של ריצוף בטון מוחלק היא החוזק שלו. ריצוף בטון מוחלק יכול להחזיק לזמן רב יותר משיטות ריצוף אחרות, וזהו אחד היתרונות החשובים שלו.

 

אז מה היה לנו פה?שתי שיטות עבודה עם חומרים שונים ומגוונים. סילרים או בטון מוחלק וגם שניהם יחד יכולים לצקת לכל חומר שהוא לכאורה "משעמם" מראה שונה ומעניין יותר. ומעבר לפן האסתטי שהוא חשוב ביותר בזמן שיפוץ הבית,חומרים אלו הם חזקים במיוחד ועמידים לשנים ארוכות. כיום גם ניתן להשיג סילרים ובטון מוחלק במגוון צורות, גוונים וחוזק ולכן בשונה מבעבר, בשל אפשרויות הבחירה המרובות ניתן לשפץ את הבית בצורה איכותית יותר ויפה הרבה יותר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב