דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - הגדלת הכנסות מאתר מכירות על ידי שיפור יחס המרה 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 616   [ נצפה 2366 פעמים ]

גם אם יש אי הסכמה בנושאים שונים בבניית אתר מכירות כגון: עיצוב ומראה, מקום הצגת המוצר ועוד. על כמות המוצרים שרוצים למכור יש הסכמה ברורה. כולם רוצים למכור את המוצר שלהם וכמה שיותר.

לא מעט אנרגיה מושקעת בלהביא מבקרים לאתר. אם בדרכים של תשלום עבור של ליד. אם באמצעות פרסומים באתרים שונים, אם על ידי שיווק במדיה חברתית או באמצעות חברת קידום אתרים. הדרכים ליצור תעבורה אליכם לאתר רבות מאוד, אך האם עצרתם וחשבתם, אם המבקרים הללו גם מניבים עבורכם רווחים. ואם כן, אז כמה? ואם לא, אז למה לא?

על מנת לענות על השאלות הללו חשוב להיעזר במנגנונים שונים המסייעים לכם לעקוב ולבחון כל פעולה אצלכם באתר. מה קורה במקרים בהם אתם יודעים על 500 כניסות מבקרים ביות אליכם לאתר אך רק רכישה אחת מתוך ה-500 מתבצעת. למה זה קורה? איך ניתן לשפר את הנתון הזה? האם ניתן למצות טוב יותר את כמות הכניסות?

התשובה לכל אלה הוא יחס המרה

יחס המרה, מייצג את היחס בין מספר הגולשים שביצעו פעולה נדרשת אצלך באתר( רכישה) לבין מספר הגולשים שנכנסו באחוזים. יחס המרה מיטבי יכול ליצור רווחיות גדולה יותר.

המטרה היא למצוא את הדרך לשפר את יחס ההמרה על ידי שיעור המרה גבוה יותר. כלומר על מספר מבקרים נתון יותר פעולות רצויות, יותר רכישות במקרה של אתר מכירות.

טיפים להגדלת יחס ההמרה אצלך באתר

  1. פרסם את המדיניות שלך עבור מצב בו לקוח רוצה להחזיר מוצר – החזר מוצר חשוב מאוד לקונים שלך. קונים רבים לא בטוחים שאכן המוצר כדאי כפי שמוצג באתר, ולכן הם רוצים להיות בטוחים שבמידה ויתחרטו יוכלו להחזיר את המוצר שרכשו. מומלץ לפרסם בצורה ברורה את המדיניות בנושא. בתנאי כמובן שהמדיניות אכן יעילה עבור הלקוח. במידה ולא נסה לשפר זאת עבור הגולשים אצלך.
  2. שירות לקוחות נגיש עם פתרונות זמינים ללקוחות – במיוחד ברכישה באינטרנט, בניגוד לחנות. לקוחות רוצים לדעת שבכל מצב יש להם עם מי לדבר. כמו במקרים בהם המוצר פגום. טלפון לשירות לקוחות יכול ליצור תחושה זאת בעבורם.
  3. פרסם באתר דרכים נוחות לתשלום עבור המוצרים – מבקרים רבים אשר רוכשים מוצר באינטרנט מחפשים את היכולת לשלם בתשלומים. מבקר באתר מעוניין לדעת שהאתר מכירות שלך מציע לו אפשרויות נוחות וגמישות לתשלום.
  4. ספק למבקרים באתר אפשרות ליצירת קשר גם באמצעות שירות שיחה בחינם – שיחה חינם יכולה להוות עבורך דרך נוספת למשוך את המבקר לבצע קנייה מהירה. במקרים רבים כאשר מבקר רואה מספר חינם הוא מעדיף להתקשר ולבצע את הרכישה בטלפון, באותו הרגע.
  5. אבטחת מידע באתר – נראה כי זהו הדבר העיקרי אצל לקוחות אשר מבצעים רכישה באינטרנט. ישנן לא מעט מחלוקות אודות רכישה באינטרנט ואבטחת מידע, ונראה שעד היום לא ברורות כל המחלקות בנושא ודרכי הפיתרון. מה שבטוח צריך לאבטח את המידע של הלקוחות אצלך באתר וצריך ליידע את הלקוחות שלך בדרך בה אתה מאבטח את המידע.
  6. הצע ללקוחותיך מבצעים והטבות – חפש את הדרכים לעדכן וליידע את הלקוחות שלך וגם לקוחות חדשים במבצעים חדשים.

לסיכום: יחס המרה הוא נתון אשר יכול להגדיל באופן משמעותי ביותר את כמות המכירות אצלך באתר מכירות. לכן מומלץ לבחון אותו בצורה מדוקדקת גם אם יש צורך באיש מקצוע לשם כך.

חברת wisegroup.co.il היא חברה עם שנים של נסיון באינטרנט. מתמחה בבניית אתרים, פיתוח אפליקציות, עיצוב וקידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב