דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכשיטים כאביזרי אופנה 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2524 פעמים ]

תכשיטים הם אקססורי חובה שהופך כל הופעה למרשימה. בחירת תכשיטים תלויה בטעם האישי, התקציב והסטייל של האישה . תכשיטים עשויים מחומרים שונים כמו: כסף, זהב,  ציפוי זהב, פיוטר, חרוזים, תוספות של עיצובי עור . יש תכשיטים המתאימים ליום יום ואחרים לאירועים בערב.

אילו סוגי תכשיטים קיימים?
תכשיטים כוללים פריטים כמו שרשראות, טבעות, עגילים, צמידים ליד ולקרסול ועגילים. ישנם סגנונות שונים של תכשיטים לכל מיני מטרות כמו:
תכשיטים עם מוטיבים מהיהדות והקבלה – עם אלמנטים  הקבלה והיהדות  כמו סמלים שונים, קטעי פסוקים, אבנים עם תכונות שונות. תכשיטים אלה נועדו לעזור למי שמקבל אותם בתחומים שונים בחיים כמו אהבה, פריון, בריאות ופרנסה. סמלים אלה כוללים:   טבעת עליה חרוט פסוק מתהילים, קמע, תליון שפע ועוד.

תכשיטים עם סמלים אסטרולוגיים – הכוללים קמעות עם סמלי המאורות והמזלות. אפשר לתת אותם כשי לחבר קרוב

תכשיטים לכלות – הבחירה בתכשיט לכלות צריכה להיות אלגנטית ומאופקת  קלאסית ויוקרתית. כדאי לבחור היא  מחרוזות עם קריסטלים או פנינים לבנות , עגילים משובצים באבנים ועוד. הבחירה צריכה להיות  תכשיט עדין המתאים לשמלת הכלה ושומר על מראה ומכובד ויוקרתי ולא צעקני או פשוט.

טבעות אירוסין ונישואין – רכישת הטבעת היא חלק חשוב בהכנות לחתונה. הטבעת  מלווה את הכלה למשך כל החיים. זוגות המתארסים בוחרים בטבעת נוצצת לאירוסין מכיוון שאין מגבלות של ההלכה על הטבעת. טבעות אירוסין בדרך כלל מקושטות באבני חן כמו יהלום אחד גדול או כמה יהלומים קטנים. לרוב הן עשויות או כסף. טבעות נישואין הן חלקות ועשויות מזהב צהוב, זהב לבן או כסף. {מבחר הטבעות כולל שלל עיטורים, טקסטורות וריקועים | ישנן טבעות עם עצובים מרהיבים של פסים בגוונים שונים.

תכשיטים בעבודת יד – מיוצרים ברמה גבוהה וכל תכשיט הוא ייחודי התכשיטים עשויים מחומרים יקרים כמו זהב , כסף ושיבוץ יהלומים או מחומרים זולים יותר, בהתאם להזמנת הלקוח ולתקציבו.

תכשיטים עתיקים – תכשיטים המיובאים מהמזרח הרחוק, אירופה ומקומות אחרים בעולם או נוצרים על ידי צורפים בסגנון עתיק. התכשיטים הם בעלי מראה רומנטי ורקע היסטורי . יש תכשיטים המשובצים באבנים יקרות ואחרים עם טקסטורות מיוחדות , תכשיטים בנוסח רטרו או בני מאה שנה. לעיתים תכשיטים אלה עוברים בירושה מדור לדור ואז יש להם גם ערך סנטימנטאלי.

תכשיטי יוקרה – תכשיטים הם סמל מעמדי . הם מאפשרים לנשים להראות את מעמדם ועושרם עם תכשיטי יוקרה . מתלווים לבגדי מעצבים של העשירון העליון .

תכשיטים ניתן לרכוש בחנויות או להזמין מצורפים בהזמנה אישית. תכשיטים הם רעיון מעולה למתנה לבת הזוג או לחברה. רכישת תכשיט כמתנה מתאימה ליום הולדת, בת מצווה, חגיגת יום נישואין וכמובן הטבעות לאירוסין ולחתונה. ניתן להוסיף הקדשה מיוחדת שמוסיפה לתכשיט ערך רגשי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב