דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעקות וסורגים 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2371 פעמים ]

סורגים ומעקות

 

לסורגים ולמעקות יש תפקידים פונקציונאליים מאוד ברורים: מעקות משמשים כדי להפוך את השימוש במדרגות לבטיחותי יותר, ואילו סורגים נועדו כדי למנוע חדירה של זרים לבניין. יחד עם זאת, סורגים ומעקות ממלאים כיום לא רק תפקיד פונקציונאלי, אלא גם תפקיד בעיצוב פנים וחוץ של הבית.

 

מעקות:

מעקות מורכבות לצד מדרגות במטרה לבלום נפילות, וחשיבותם של המתקנים הללו מודגשת אפילו בתנ"ך. בדרך כלל, אם המדרגות צמודות לקיר, מספיק להרכיב מעקות רק בצד אחד, אך יש בעלי בתים המחליטים על הרכבה של מעקות גם בצד של הקיר, זאת משום שמעקות לא רק הופכות את השימוש במדרגות לבטיחותי יותר, אלא גם מקשטים את הקיר. תם העידן שבו מעקות היו כמה ברזלים המחוברים לאורכם ולרוחבם, כיום מעקות הם יצירות אמנות של ממש. המעקות מתעקלים בצורה מיוחדת ויוצרים קישוטים ואלמנטים שונים.

מעקות מיוצרות על ידי מסגרים מקצועיים, ובעזרת כלים חשמליים מורכבים. המתכות מהן מורכבים המעקות נחתכות ומתחברות בדיוק במקומות הנכונים. ככל שהמכשור של המסגרייה מתוחכם יותר, וככל שניסיונו של המסגר רב יותר, כן עולה רמת הגימור של העבודה. מסגריות ותיקות ומנוסות מחזיקות בדרך כלל עובדים שלכל אחד מהם מומחיות מסוימת. ביחד הם מייצרים את המעקות שניתן לתארם כיצירות אומנות אמיתיות.

מעקות מעוצבים יפה משדרגים בצורה משמעותית את מראה הדירה כולה, ולכן כדאי לפנות למסגר אומן, שיבנה עבורכם מוצר מעוצב שיתאים למראה הבית שלכם.

 

סורגים:

סורגים נועדו כדי למנוע פריצות לבתים ולמשרדים, ובדרך כלל מתקינים אותם בקומות מועדות לפורענות, כלומר בקומות הנמוכות או בקומות האחרונות. פרט להגנה מפני פריצות לבתים, סורגים משמשים לבטיחות. אנשים שיש להם ילדים קטנים מעדיפים להתקין סורגים בחלונות מחשש שהילדים, המגיעים לכל מקום בתוך שניות, יפלו מהחלון. סורגים חזקים העשויים מברזל יעצרו נפילה טרגית כזו.

למרות כל היתרונות החשובים הללו, סורגים עלולים ליצור תחושה לא נעימה של סגירות. הם מגבילים את הנוף הנשקף מהחלון, והם גורמים לתחושה של דוחק, כאילו בכל רגע מישהו עלול לפרוץ לביתנו. מסיבה זו חשוב לפנות למקצוענים שייצרו עבורכם סורגים מעוצבים. מוצר זה, שניגשו לבנייתו והרכבתו מתוך מחשבה וניסיון, יכול להפוך את המגבלות ליתרונות. סורגים מעוצבים ישפרו את המראה החיצוני של הדירה או הבית שלכם.

סורגים חשובים במיוחד גם במונחים של ערך הדירה. אנשים המחפשים להשכיר דירה בקומה נמוכה ללא סורגים, עלולים למצוא עצמם ללא דיירים או שיצטרכו להתגמש במחיר השכירות. זאת משום שאנשים מעדיפים לא לגור בקומות נמוכות ללא סורגים מחשש לביטחונם האישי ומחשש לביטחון רכושם.

 

הן סורגים והן מעקות חשובים לשמירה על הבטיחות ועל הביטחון של דיירי הבית. מעקות וסורגים מעוצבים זוכים להרבה הערכה, וכל מעצבי הפנים מדגישים את החשיבות שלהם למראה הבית. כדי לקבל מוצר ברמת גימור גבוהה במיוחד, חשוב לפנות לאומנים שיוכלו לעמוד בציפיות שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב