דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת לוח שנה - זה הזמן 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 3525 פעמים ]

כשחודש אוגוסט מראה סימנים של סיום וספטמבר נכנס במקומו, זה מתחיל. מצד אחד המירוץ אחרי עדכוני לוח שנה במקום כל אלו שפג תוקפם – צריך אחד בצורת יומן או ארגונית שאפשר לשים בכיס או בתיק, לוח שנה אחד לקיר כדי לסמן את כל האירועים החשובים וימי ההולדת, ועוד לוח שנה למשרד, עם כל חופשות החג, הפגישות, הדד-ליינים ושאר מרעין בישין. מצד שני, מתחיל המבול. בהתחלה לוח שנה פרסומי אחד בתיבת הדואר, ואז לוח שנה שני בעקבותיו. אמא מביאה עוד לוח שנה אחד מהחברה שדוד דני עובד בה, "כי חשבתי שאולי תצטרכו", והנה לוח שנה אחד שמצטרף לעיתון, עוד אחד מהמוסך, אחר כבונוס על קנייה בסופר... בסוף אתם תקועים עם ערימת לוחות שנה שברובם אין לכם שום צורך.

 

היום חברות מסחריות ועסקים קטנים פונים אל בתי דפוס כדי להכין לוח שנה מיוחד כמתנה ללקוחות, לעובדים ולספקים שונים בהם הם נעזרים. לוח שנה שכזה הוא מוצר פרסומי זול יחסית וקל להפקה, שכן בעקבות מהפכת הדפוס הדיגיטלי יש בתי דפוס כה רבים, והתחרות בין בתי דפוס אלו היא רבה, ויוצרת מחירים אטרקטיביים יותר מאי פעם. פנייה אל בתי דפוס לצורך הדפסת לוח שנה היא רעיון טוב, שכן מדובר בפריט שימושי. בניגוד לפלייר פרסומי שנזרק לפח, לוח שנה לרוב נשמר כדי לסמן בו תאריכים חשובים, לבדוק האם חופשות החג סוף סוף נופלות טוב על תחילת השבוע כדי שנוכל לקפוץ לחו"ל לסוף שבוע ארוך, וכן הלאה. לוח שנה משמש תלמידים לכתיבת מועדי מבחנים, הוא משמש מנהלים לקביעת לו"ז פגישות. כך המותג המפורסם בעזרת אותו לוח שנה קיים ונשמר לאורך כל השנה בתודעתם של הלקוחות הפוטנציאלים.

 

אבל, כפי שהזכרנו את הצורך בלוח שנה בתחילת המאמר, גם דיברנו על כך שיש יותר מדי לוחות שנה הניתנים בחינם ואין אנו זקוקים להם. לכן חשוב שאם הינכם חברה מסחרית העורכת סקר שוק בין בתי דפוס לצורכי הפקה והדפסה של לוח שנה פרסומי משלכם, נסו לדאוג לכך שלוח שנה זה יהיה אותו אחד שהמקבל יטרח לשמור.

 

איך עושים זאת? חושבים טוב טוב על עיצוב הלוח עוד לפני שקובעים עם בתי דפוס. קודם כל, לוח שנה חייב להיות פונקציונלי. אם הוא מעוצב באופן אוונגרדי לחלוטין, יפהפה ומקורי, אך קשה לקריאה או מסודר באופן לא נוח, הוא לא יהיה שמיש. לוח שנה עצום בגודלו גם הוא אינו מתאים לכל בית. חשוב שאותו לוח שנה שאתם שולחים אל בתי דפוס יכיל אינפורמציה חשובה כמו תאריכי חגים יהודיים, תאריך עברי ולועזי – אבל לא כדאי לדחוף יותר מדי אינפורמציה מיותרת כדי לא להעמיס על העיניים, וכדי להשאיר מקום לכתיבה. חשוב להתאים את הלוח ללקוחות: אם מדובר במגזר הדתי, תוספת של שעות כניסת ויציאת השבת תהיה מבורכת. השקיעו בעיצוב – אם יש כמה לוחות שנה לבחירה בפני הלקוח, הוא יבחר לא רק בלוח שמיש אלא גם כזה שייראה טוב על השולחן או על הקיר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב