דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח תוכנה לעסקים - מבט טכנולוגי אודות פיתוח תוכנה לעסקים - כמה קל, ככה פשוט ! 

מאת    [ 07/08/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1599 פעמים ]

פעמים רבות מחפשים בעלי עסקים תוכנה המתאימה לניהול העסק שלהם, וחשוב להבין כי פיתוח תוכנה לעסקים הנתפרת בדיוק לצורכי העסק הינה התשובה האידיאלית עבורם - פיתוח תוכנה לעסקים יבטיח ניהול נכון של פעילויותיו, עבודה נכונה של העובדים עם המחשבים המצויים בו ושילובם באופן מיטבי בעבודה היומיומית. פיתוח תוכנה לעסקים מחליף את הצורך בחיפוש תוכנת מדף שאמורה להתאים לארגון, חיפוש שבמקרים רבים מסתכם במפח נפש ובזבוז משאבי זמן וכסף על נסיונותיו להתאמת תוכנה, שאינה מתאימה במלואה לארגון הספציפי.

פיתוח תוכנה לעסקים - רכיבי מוצר הנכללים בתהליך פיתוח תוכנה לעסקים
פיתוח תוכנה לעסקים מתמקד בפיתוח הכלים הספציפיים הנדרשים לניהול עסק, ועשויים להיכלל בו. רכיבים דוגמת ניהול מלאי, ניהול הזמנות, ניהול לקוחות, ניהול ציי רכב (הרלוונטי גם לעסקים קטנים) או ניהול נכסים המשמשים את העסק. היתרון של פיתוח תוכנה לעסקים הנתפר לצורכי העסק באופן מדויק, הוא הבחירה הספציפית של הרכיבים שיכללו בתוצר הסופי, ללא עומס של מוצרים שאינם רלוונטיים לעסק.

פיתוח תוכנה לעסקים - מה כולל תהליך פיתוח תוכנה לעסקים ומה תפקידו של בית התוכנה בתהליך?
פיתוח תוכנה לעסקים הינו תהליך משמעותי בחייו של כל עסק. לפיכך דורש פיתוח תוכנה לעסקים ליווי הדוק של בית תוכנה לאורך זמן. פיתוח תוכנה לעסקים המבוצע על ידי בית תוכנה אמין ומסודר, כולל עבודת ניתוח, המאפיינת את צורכי הלקוח, ויודעת לכוון פיתוח תוכנה לעסקים המתאימה לו ולצורכי השוק, מתכנתים המבצעים את פיתוח תוכנה לעסקים עצמה, וכן מערך בודקי תוכנה האחראים לתפקודו השלם והאמין של המוצר הסופי המתקבל בסופו של תהליך פיתוח תוכנה לעסקים.
בנוסף, ישולבו בתהליך גם כותבים טכניים, שיספקו מסמכים נלווים למערכת שעברה פיתוח תוכנה לעסקים, וכן מדריכי שטח שיסייעו בהטמעת המערכת בעסק או בארגון שהזמין אותה.

פיתוח תוכנה לעסקים - מהי הטכנולוגיה המומלצת ליישום פיתוח תוכנה לעסקים?
פיתוח תוכנה לעסקים כוללת בדרך כלל עבודה מול בסיסי נתונים במטרה לאפשר נתונים ואיחזור מהיר שלהם, וכן מיחשוב תהליכים הבאים לידי ביטוי בפעילותו היומיומית של העסק. אחד מכלי הפיתוח המתאימים ביותר לצורך פיתוח תוכנה לעסקים, הינו מחולל היישומים אקסס - (Access), שהינו מערכת טבלאית לניהול נתונים ותהליכים, הרצה מעל מערכת הפעלה windows ומותקנת על מחשבי PC. פלטפורמה זו נפוצה מאד, ולפיכך מותאמת במיוחד לצורך פיתוח תוכנה לעסקים.

פיתוח תוכנה לעסקים באקסס דורש ברוב המקרים בסיס נתונים שאינו גדול במיוחד, ומבנה טבלאות בסיסי למדי, הניתן לפיתוח בזמן קצר. נוסף להם, דורש פיתוח תוכנה לעסקים גם הוספת ממשקי מערכת וממשקי משתמש, שכאשר נבנים בצורה נכונה, זמן ההטמעה והלמידה שלהם הינו קטן מאד. מחולל היישומים אקסס מאפשר פיתוח תוכנה לעסקים בזמן קצר ובהפעלה פשוטה, וכן מאפשר התממשקות נוחה למערכות נוספות הקיימות בארגון, ומהוות חלק מהפתרון המחשבי הכולל שאותו פיתוח תוכנה לעסקים מכוון אליו.

יתרון נוסף של פיתוח תוכנה לעסקים באקסס הוא היכולת לתכנן ולהפיק דוחות בקלות רבה מאד. דוחות אלה הינם חלק מבסיס הנתונים, והוספתם בעת פיתוח תוכנה לעסקים הכרחי לתפקוד העסק ובחינת התפוקות שלו. כאמור, בעזרת מערכת אקסס הוספת דוחות היא קלה ופשוטה, ומשדרגת מאד את תהליך פיתוח תוכנה לעסקים והתוצר המתקבל בסופו.

הכותב הינו מומחה בעל נסיון של 20 שנה בתחום פיתוח תוכנה ומומחה בניתוח ואפיון מערכות מידע. בעל חברת תוכנה TDU בע"מ ל-פיתוח תוכנות לפי דרישה. פיתח בהצלחה מאות מערכות תוכנה לחברות, עסקים וארגונים בתחומים רבים. בוגר יחידות המיחשוב של צה'ל.


טל': 03-7411850 אתר: www.tdu.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב