דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף - קווי חשיבה מומלצים 

מאת    [ 07/08/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 4643 פעמים ]

שאלה קיומית
אחת השאלות הקיומיות שמטרידות אנשים רבים בעולם היא איך לעשות כסף. כן, יש אנשים בעולם שלא שואלים זאת את עצמם, אבל מדובר בנזירים ששקועים במדיטציות מזה חמש שנה או במיליארדרים ששמחים בחלקם. כל האחרים שואלים את עצמם איך להרויח כסף. השאלה איננה כל-כך איך להרוויח כסף אלא איך לעשות זאת במינימום עבודה.

כיוון שכל-כך הרבה אנשים שואלים את עצמם איך לעשות כסף, אנשים רבים אחרים שמחים להציע תשובות - רבות מהן קשורות לאינטרנט. כך ניתן היום לקבל מגוון עצות בשפע דרכים, רובן חוקיות. כדאי לדעת שזו למעשה אחת מהתשובות היעילות ביותר לשאלה המהותית שמטרידה כה רבים מאיתנו. איך לעשות כסף מהבית? לתת עצות לאנשים שרוצים לעשות כסף. להלן ננסה להציע כמה תשובות אחרות לשאלה.

כסף ומחיר
כדי שאף אחד לא יוכל להגיד שלא כיסינו את כל האפשרויות איך לעשות כסף, יש להתעכב על סוג מסוים של דרך לעשיית כסף. מי שבוחר לעבוד בתחום הפשיעה, תחום מתפתח אם כי עני בזכויות סוציאליות ותוכניות פנסיה, עושה זאת מתוך ההתפתות לעושר מהיר וחיי זוהר. לא אחד (ולא אחת) נפלו בקסמי הפשע מתוך הערצה לאגדות כמו בילי דה קיד, ג'סי ג'יימס והצמד קיד וקאסידי. המציאות מגלה עם זאת, שרוב הפושעים לא זוכים שיעשה עליהם סרט קולנוע והקשר היחיד שיהיה לרובם עם סרטים הם הצפייה בהם בתא הכלא. עדיף שהיו מחפשים אחר אפשרות איך להרוויח כסף מהבית.

כיוון שהשאלה היא איך אפשר לעשות כסף מבלי לשבת בכלא צריך גם להימנע מסוגי פשיעה שכוללים רמאות, נוכלות, זיוף וכדומה. מבלי להיכנס לשאלות של מוסר, מומלץ לחפש איך להרוויח כסף מבלי להסתכן בכך שכול הרווחים יעברו לעורך דין שיהיה זה שמתעשר מכול הסיפור. זו הסיבה שצעירים רבים פונים ללמוד משפטים. מי שרוצה ללמוד איך לעשות כסף יכול לפנות ללימודי משפטים ובעתיד הוא יעשה כסף ממי שבחר בדרכים אחרות להתעשר.

כסף ועבודה
אבל השאלה היא לא איך אפשר להרוויח כסף מעבודה קשה, אלא איך לעשות כסף במינימום השקעה. אפשר כמובן למלא ווינר ולקוות להרוויח הרבה כסף אבל זה מתאים למי שמבין בספורט או לחלופין סומך על המזל. אחת השיטות היותר מקובלות הם ללמוד איך להרויח כסף משוק ההון. השקעה בבורסה או בשוק מקובלת על יותר אנשים כדרך נכונה להרוויח כסף על-ידי עבודה מהבית.  בכלל, עבודה מהבית היא חלום של הרבה אנשים, יחד עם החלום על איך לעשות כסף, ולכן השקעה בשוק ההון היא דרך מצוינת להרוג שתי ציפורים במכה אחת - בתנאי שיודעים איך להשקיע. שוק ההון נחשב גם כדרך מוצלחת לעשות כסף מהצד, כהשלמה לעבודה נוספת וניתן לעשות זאת גם באינטרנט. הוא גם מאפשר לעשות כסף מכסף כשהרווחים מושקעים שוב וממשיכים לעבוד במקומו של המשקיע.

לא, לא הבאנו תשובה מספקת לשאלה איך להרוויח כסף. עם זאת זכיתם לקבל - בחינם! - כמה קווי חשיבה ראשונים שוודאי יעזרו לכם בניסיון להבין איך לעשות כסף. אל דאגה, אנחנו מוותרים על העמלה. אפילו אם תרצו להרוויח כסף מהבית באמצעות דרכים לא מקוונות, כגון מהבורסה או מנדל"ן, ברשת האינטרנט המון מידע איך עושים זאת.

עבודה מהבית היא הדרך איך לעשות כסף
מאמר מאת כסף-קל.נט





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב