דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פונדקאות בארהב, במיניסוטה - דרך סוכנות IARC 

מאת    [ 06/08/2010 ]

מילים במאמר: 728   [ נצפה 4497 פעמים ]

IARCInternational Assisted Reproductive Center  - היא סוכנות הנמצאת במיניאפוליס, מיניסוטה (ארה"ב), והמתמחה בפונדקאות בינלאומית. הסוכנות מאתרת פונדקאיות עבור ההורים המיועדים, בוחנת באמצעות אנשי מקצוע את התאמתן הפיזית והנפשית לתהליך בכלל ולהורים המיועדים בפרט, מסייעת להורים המיועדים למצוא קליניקה ותורמת ביצית עפ"י דרישותיהם וצרכיהם, מתאמת את ההליכים הרפואיים (הכנה להריון, שאיבת ביציות, הפריה חוץ גופית, החזרת עוברים, מעקב בתקופת ההריון עד ללידה). הסוכנות דואגת לתיאום ולסנכרון של התהליך כולו, מכל ההיבטים: החוקי, המנהלי, הרפואי, הכספי והרגשי, לפני הכניסה להריון, במהלך ההיריון ולאחר הלידה.

IARC דואגת לנטר גם את נושא הביטוח של היולדת, במטרה לצמצם את העלויות הרפואיות של ההורים המיועדים, ומבצעת את התשלומים השוטפים לפונדקאית במהלך ההיריון מתוך חשבון הנאמנות שהיא מנהלת עבור לקוחותיה.

IARC דואגת להנפקת התעודות המתאימות לאחר הלידה, באמצעות בתי המשפט האמריקאיים. התיעוד המתקבל כולל תעודת לידה אמריקאית לילוד, שבה אין אזכור לפונדקאית, וכן דרכון אמריקאי. בהמשך, נעשים התיאומים מול השגרירות הישראלית בארה"ב, לצורך הנפקת דרכון ישראלי.

IARC היא הסוכנות היחידה שעובדת במיניסוטה, מדינה שחוקיה בתחום הפונדקאות הם ליבראליים למדי.

עורך הדין סטיבן סניידר פועל במסגרת הסוכנות כבר מעל ל-20 שנה, ומאז שנת 2005 הינו הבעלים והמנכ"ל של הסוכנות. עו"ד סניידר משמש כיושב ראש איגוד עורכי הדין האמריקאיים העוסקים בפוריות טכנולוגית, והינו גם עורך הדין המרכזי במיניסוטה שעוסק בתחום, מה שהופך אותו לדמות מוכרת בבתי המשפט המקומיים. כמו כן, משמש סטיבן סניידר כאיש הקשר בתחום זה עבור סוכנויות הפונדקאות האחרות ברחבי ארה"ב שמתקשרות בהסכמי עבודה עם פונדקאיות ממיניסוטה.

בתו של סטיבן סניידר, קילי סניידר, עובדת בסוכנות מאז שנת 2006, ומשמשת כמנהלת תוכניות הפונדקאות בסוכנות.

יתרונותיה של IARC מול סוכנויות אחרות:

  1. מחיר – בחינה משוקללת של הליכי פונדקאות שנעשו במסגרת הסוכנות בשנים האחרונות גילתה כי באופן רגיל, עמדה העלות של תוכנית פונדקאות מלאה (לרבות העלויות הרפואיות, תשלום לפונדקאית ולתורמת הביצית והתעריף של הסוכנות עצמה) על סך כולל שנע בין 60 ל-85 אלף דולר. העלות הממוצעת עמדה על 78 אלף דולר. העלות אינה כוללת את הנסיעות של ההורים המיועדים ושהייתם בארה"ב.
  2. ביטוח – אחת הבעיות המרכזיות הקשורות בפונדקאות בארה"ב היא בסוגיית הביטוח הרפואי בכל הקשור ללידה. לעומת המצב המוכר בישראל, בו העלויות משולמות ע"י הביטוח הלאומי וקופות החולים, בארה"ב אין ביטוח ממשלתי שמכסה את הטיפול ביולדת ו/או את הטיפול הרפואי בילודים. ההוצאות יכוסו (בד"כ באופן חלקי בלבד) ע"י ביטוח רפואי שיירכש, או ישולמו ישירות ע"י ההורים המיועדים. 

עם הזמן, יותר ויותר חברות ביטוח הפסיקו לתת כיסוי ביטוחי ללידה במקרה של פונדקאות, ובעקבות כך חלק מהסוכנויות הפועלות בתחום החלו לחייב את הלקוחות לבטח את הפונדקאית שלהם דרך חברת לוידס אוף לונדון, שמציעה ביטוחים יקרים מאוד ומוגבלים מאוד.

לעומתם, במיניסוטה קיים חוק מוסדר, לפיו ניתן כיסוי רפואי לילדים באמצעות הביטוח הרפואי של היולדת במשך חודש לאחר הלידה. לפיכך, פונים ההורים המיועדים לביהמ"ש בבקשה למחוק את היולדת מתעודת הלידה רק לאחר שחרורם של הילדים מבית החולים.

  1. צוות הסוכנות – השלימו במהלך השנים מעל אלף תוכניות של פונדקאות ותרומת ביצית ללקוחותיהם, ההורים המיועדים. מלבד סטיבן וקילי סניידר, עובד בסוכנות צוות גדול ומסור, הערוך ומזומן לסייע בכל בעיה ובכל מצב.
  2. אימוץ הדדי – מיניסוטה היא מדינה ליבראלית, שמאפשרת גם לשני גברים להיות מוכרים כזוג הורים. במסגרת ההליכים המשפטיים במינסוטה, לא רק ששמה של הפונדקאית מוסר מתעודת הלידה של הילוד, אלא שישנה גם אפשרות לרשום את האב הלא ביולוגי כהורה נוסף בתעודת הלידה.
  3. ל-IARC קשרי עבודה רצופים עם עורכי דין מנוסים בישראל, לשם הסדרת ההליכים באופן חוקי בארץ.
  4. צוות רב לשוני, דובר את מרבית השפות האירופיות כולל גרמנית, ספרדית, צרפתית ועוד.
  5. ל-IARC ניסיון עבודה מול מספר רב של מרפאות פוריות ברחבי ארה"ב וקנדה.
  6. אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, הנובעים מבחירה קפדנית ומדוקדקת של תורמות ביצית ופונדקאיות.
  7. תוכנית תשלומים נוחה, מתוך מטרה להקל ככל שניתן על ההורים המיועדים - הסוכנות איננה גובה תשלום נוסף עבור התאמה חוזרת של פונדקאית, במקרים של אי הצלחה. כל החוזים המשפטיים עם תורמת הביצית והפונדקאית כלולים בסכום זה, כולל ניהול החשבונות הכספיים של ההורים המיועדים בארה"ב והעברות הכספים כאילו ואחרות מהסוכנות לגורמים נוספים המעורבים בתהליך הפונדקאות. עמלת הסוכנות תשולם בשלוש העברות נפרדות, כאשר התשלום השלישי לסוכנות מועבר רק לאחר השלמת השליש הראשון של ההיריון בהצלחה.
  8. קהילה יהודית – במיניסוטה קיימת קהילה יהודית גדולה, שבה ניתן לבצע תהליך גיור וברית מילה לילדים במקום. רבים מאנשי הקהילה הם אוהדי ישראל, ששמחים לפתוח את ביתם בפני ההורים הישראלים ולסייע להם ככל שניתן.

נשמח לסייע גם בידיכם,

צוות IARC

עו"ד סטיבן סניידר, הבעלים והמנכ"ל של סוכנות IARC, סוכנות פונדקאות בינלאומית הממוקמת במיניסוטה, ארה"ב. עו"ד סניידר משמש כיושב ראש איגוד עורכי הדין האמריקאיים העוסקים בפוריות טכנולוגית, והינו גם עורך הדין המרכזי במיניסוטה שעוסק בתחום. הסוכנות עוסקת בפונדקאות בינלאומית מעל 20 שנה. פונדקאות בארה"ב, פונדקאות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב