דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיסוי ורפואת המגע - יש לאן לשאוף 

מאת    [ 05/08/2010 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 1881 פעמים ]

הרפואה המשלימה שפורחת בשנים האחרונות בעולם המערבי מורכבת ממספר היבטים בהם גם רפואת המגע. שיאצו, טווינא, עיסוי תאילנדי, עיסוי באבנים חמות ועוד קורסים ולימודים רבים הם חלק בלתי נפרד מרפואת המגע ובימים אלו אף מוצעים לקהל הרחב כחלק מטיפולים משלימים בקופות החולים.

מטפלים ברפואת המגע נהפכים למבוקשים יותר ויותר ומועסקים בקליניקות, קופות חולים, מרכזי ספא וכמובן, גם עובדים באופן עצמאי. התחום שבעבר היה פרוץ מתחיל היום לקבל קווים מגדירים והמכללות והמכונים המתמחים ברפואה משלימה ורפואת המגע מציעים לימודים מעמיקים ומקיפים אשר מאושרים על ידי האיגודים המקצועיים. יציאה לשוק העבודה עם תעודה מקצועית מוערכת בתחום רפואת המגע היא תחילת הדרך להצלחה מקצועית והתפתחות אישית.

אז אילו תחומים כוללת רפואת המגע? מה מציעות המכללות ללמוד? הקורסים שמציעות המכללות מגוונים ביותר ואנו ניתן רק רשימה חלקים שת המקצועות המבוקשים ביותר: שיאצו, טווינא, רייקי, רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רפואי, עיסוי תינוקות ונשים בהריון, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי משולב, עיסוי באבנים חמות, סו ג'וק ועוד ועוד...

כפי שניתן לראות גם בתוך רפואת המגע ניתן לחלק את התחומים לעיסוי אשר פועל בעיקר על הגוף ומטרתו שיקום כזה או אחר של הגוף למול מטפלים אשר מטרתם לשקיט את הנפש דרך מגע הגוף. המשותף לכל היא התחושה הטובה שנותן הטיפול, העדינות, האנרגיות שמשתחררות והרצון לחזור על הטיפול כבר שהוא נגמר.

אם אתם חושבים על לימודים בתחום ההחלטה הראשונה שלכם תהיה האם ללמוד בארץ או לעבור להודו, סין, תאילנד או ארצות הברית - שם הוקמו מרכזים המתמחים ברפואת המגע. וכן, כמובן שגם באירופה ניתן ללמוד. מה שחשוב הוא שתבדקו היטב את תוכנית הלימודים והתעודה שאתם הולכים לקבל בסוף. חבל יהיה לבזבז שנתיים, שלוש או ארבע שנים ולצאת עם תעודה שאינה מסייעת לכם לפתח קריירה. בנוסף, אנו מצעים לשקול שילוב של מספר תחומי לימוד - כך תוכלו לפתוח קליניקה משלכם ביתר קלות וכן להתקבל לעבודה בשל מגוון הכישורים שרכשתם.

במידה ואתם מעוניינים כעת במידע נוסף על כל אחד מהתחומים ברפואת המגע כנסו לאתר קורס, שם תמצאו פירוט על התחומים, הסברים על תוכניות הלימוד והתעודות וכן תוכלו לשלוח פניות למכללות לרפואה המשלימה ללא התחייבות ולבבר אצלן פרטים שחסרים לכם.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב