דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שוק הנדלן בתל אביב 

מאת    [ 05/08/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 3556 פעמים ]

כמו זן נדיר של בעל חיים הנמצא בסכנת הכחדה, כך גם דירות למכירה בתל אביב הופכות לאחרונה לדבר שהולך ונעלם מן העולם. העיר צפופה ומוגבלת בשטחה הגיאוגרפי, אך הביקוש למגורים בה אינו פוחת ומי שכבר מחזיק בנכס בעיר כנראה לא יוותר עליו אלא ישכיר אותו לכל המרבה במחיר.

 

מדוע יש יותר דירות להשכרה מאשר דירות למכירה בתל אביב?

 

התשובה מורכבת משתי סיבות. האחת, כבר הזכרנו, היא שבעלי הנכסים בעיר לא ממהרים להפטר מהם. למה? נרחיב בהמשך אך נסביר בקצרה על ידי מעבר לסיבה השנייה: תל אביב היא עיר שרבים מתושביה מגיעים אליה באופן זמני. ללימודים, לתחילת קריירה או סתם בשביל לראות איך זה לגור בתל אביב.

 

ייתכן שחלק מהתושבים הזמניים הללו יישארו בעיר, אך בתור התחלה הם עדיין לא קהל היעד של דירות למכירה בתל אביב. אותם משתקעים זמניים עוד לא החליטו היכן ישתקעו,  לכן דירות שכורות הן פתרון מושלם עבורם ופתרון כלכלי נפלא עבור בעלי הדירות.

 

דירות למכירה בתל אביב - קנייה לשם השקעה

 

שוק דירות לשכורה בתל אביב שבר כבר מזמן את כל החוקים. הביקוש כל כך גדול שהשוכרים מוכנים לשלם מחירים גבוהים, מופרזים ואפילו ממש לא הגיוניים. מצב זה הופך דירות למכירה ובמיוחד בתל אביב להשקעה משתלמת ביותר וזאת בנוסף לכך שזו השקעה פטורה ממס. עכשיו קצת יותר ברור למה לא מוותרים עליהן בכזאת קלות.

 

אז אין סיכוי למצוא דירות למכירה בתל אביב?

 

אל תאבדו תקווה. בין אם אתם מעוניינים בדירה לשם השקעה או אם פשוט אתם בעצמכם מעוניינים להשתקע בעיר, עוד יש לכם סיכוי. השוק של דירות למכירה בתל אביב הוא שוק אכזרי במיוחד כי אין לעיר לאן לגדול, אך תל אביב נמצאת במגמת התחדשות תמידית וכל הזמן צצים פרוייקטים חדשים שיעניקו לכם דירה מקבלן, חדשה ומבהיקה, היישר מהניילונים.

 

עד כמה מבהיקה אתם רוצים את הדירה החדשה שלכם?

 

לא מעט טענות נשמעות לאחרונה  כנגד הפיכת תל אביב לעיר לעשירים בלבד. עיר של מגדלי יוקרה, שנמצאת מחוץ להישג ידם של זוגות צעירים, סטודנטים ובעצם של 90%  מאוכלוסיית המדינה. מגדלי יוקרה בהחלט לא קשה למצוא בעיר, אך מי אמר שקהל היעד של פרוייקטים חדשים הוא העשירון העליון בלבד?

 

דירה מקבלן בתל אביב במחיר שפוי

 

בשכונות הישנות של העיר יש כל פעם איזשהו פרויקט חדש שנוצר על מבנים ישנים ומסוכנים לדיור שנהרסו. בניינים כאלו יהיו חדשים לגמרי אך יתאימו לאזור בו הם נבנים, לא יעלו הון תועפות ויהפכו את האפשרות של דירות למכירה בתל אביב לאופציה קצת יותר שפויה.

 

צריך לדעת למצוא את הטרנד הבא

 

החוכמה היא למצוא את השכונות שהן עדיין לא הלהיט - כי אז הן יקרות מאוד - אך אלו שיהיו הלהיט הבא. שכונת פלורנטין למשל הייתה פעם שכונת שוליים ענייה, אך היום היא להיט בקרב הצעירים ובהתאם עלו המחירים של דירות למכירה ולהשכרה באזור.

 

בדרך כלל, השכונות שיהיו הלהיט הבא הן שכונות הקרובות גיאוגרפית לאזור 'החם' כרגע, כשלאט לאט מוצאים את הקסם שבהן ואז הן הופכות להיות הדבר הבא. כשזה יקרה, כל מה שייוותר בשבילכם הוא לקצור את הרווחים וליהנות מהיבול של דירות למכירה בתל אביב, אם כהשקעה בטוחה או לשימושכם ולהנאתכם הפרטית.

 

נדלן.קום הוא האתר המוביל בנושא של דירות למכירה המציע לבדוק גם אפשרות לרכוש דירה מקבלן למי שמתעין בנושא של פרוייקטים חדשים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב