דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת משרדים - טיפים לבחירת חברות הובלות 

מאת    [ 04/08/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1511 פעמים ]

לא כל יום עוברים למשרד חדש. זהו בהחלט אירוע ייחודי וחשוב בכל בית עסק. לעיתים זהו גם אירוע מרגש, כי במקרים רבים משמעות הדבר היא התרחבות בית העסק או תחומי הפעילות שלו או גידול בקהל הלקוחות שלו, או אולי בהצטרפות שותפים עסקיים חדשים שמביאים איתם הכנסות חדשות לבית העסק. אך בין אם נסיבות המעבר שמחות ובין אם לא, מעבר משרד איננו דבר של מה בכך והוא מצריך התארגנות ותכנון קפדני מבחינה לוגיסטית ומנהלית. תכנון לקוי עלול להשבית את פעילות המשרד לתקופה של מספר ימים שלמים, לגרום לבלבול בקרב העובדים, לפגוע באיכות השירות שניתן ללקוחות ולגרור אחריו הפסדים לבית העסק. לכן, בכל מעבר משרד חשוב לפנות לחברת הובלות מנוסה ומקצועית.

כאשר מבצעים הובלת משרדים חשוב להקפיד, כמו בכל הובלה, על אריזה נכונה ויעילה של תכולת המשרד. אולם בניגוד להובלות של דירות, הובלת משרדים כרוכה בטיפול בציוד מורכב ורגיש: מכונות צילום, מדפסות, מחשבים, שרתים, ציוד מכאני, רכיבים אלקטרוניים, חומרי גלם, מכונות ייצור למיניהן ועוד. לכן לפני כל הובלת משרדים חשוב שנציג מחברת ההובלה יגיע למשרד ויעריך במו עיניו את מורכבות ההובלה ומהי הדרך האופטימלית לביצועה. נציג של חברת הובלה מקצועית, שכבר התנסה בעשרות הובלות משרדים, יוכל גם להמליץ לכם על שיטות האריזה העדיפות עבור הציוד שברשותכם ולהעריך כמה זמן יארך תהליך ההובלה. יתרה מכך, רק באמצעות הערכה שמבצע המוביל במו עיניו, תוכלו לקבל הצעת מחיר ריאלית ככל האפשר ולהיערך טוב יותר להובלת המשרדים גם מבחינה כלכלית.

חברות רבות המספקות שירותי הובלת משרדים מספקות גם שירותי אריזה, פירוק והרכבה. לכל משרד שמעוניין במעבר יעיל ומהיר כדאי להשתמש בשירותים אלו. כמעט בכל הובלת משרדים, עובדי המשרד אורזים רק את חפציהם האישיים ואת הניירת המשרדית השייכת אליהם, ואילו חברת ההובלה היא שמבצעת את פירוק הרהיטים, אריזת הציוד הכבד, המכשירים, המחשבים והמכונות. רק חברה המתמחה בהובלת משרדים תוכל לספק חומרי אריזה המתאימים לאריזת חפצים רגישים כמו מסכי מחשב, רכיבים אלקטרוניים, מכונות צילום ועוד.

פרמטר חשוב נוסף בבחירת חברה להובלת משרדים הוא הביטוח. חשוב לברר שלחברה יש פוליסת ביטוח בתוקף ושגובה הכיסוי הביטוחי שהיא מציעה הוא רלוונטי לשווי הציוד והרכוש שבמשרדכם. רק כך תוכלו להיות בטוחים שגם אם חלילה ייגרם נזק כלשהו לחלק מן הציוד במהלך הובלת המשרד, אתם תקבלו את הפיצוי הכספי ההולם על כך.

וכמובן, אין לשכוח, שעדיף לבחור בחברת הובלות שמתמחה בהובלת משרדים וממוקמת בעיר או באזור שלכם. למשל, אם משרדכם נמצא בירושלים, כדאי לבחור בחברת הובלות בירושלים, כך יהיה מעבר המשרד יעיל ומהיר יותר מכל הבחינות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב