דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות - טיפים שימושיים להובלה חלקה ויעילה 

מאת    [ 04/08/2010 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2072 פעמים ]

הובלות משרדים או הובלות דירה אינו עניין פשוט ודורש הכנות מרובות והשקעת זמן ומאמצים. חברת הובלות יכולה לעשות את תהליך המעבר לקל יותר או חלילה לאסון של ממש. כדי להתחיל ברגל ימין את המעבר שלכם למקום חדש, להלן כמה טיפים שימושיים למעבר חלק.

איזו  חברת הובלות כדאי לבחור?

כשעוברים דירה או משרד ויש צורך בחברת הובלות משרדים אתם מעבירים חפצים יקרי ערך אולי אף את הדברים היקרים ביותר בחייכם. כמעט כל דירה ומשרד מכילים ריהוט יקר, ציוד מורכב, מוצרי חשמל ועוד שחשוב להעביר אותם ללא נזקים. לכן, חפשו חברת הובלות בעלת ניסיון בתחום ההובלה לה אתם זקוקים. וודאו כי לחברה יש מוניטין אמין בתחום ההובלות ואל תתביישו לבקש המלצות. אם אתם מעבירים ציוד מיוחד כמו כספות או ציוד היי טק כדאי מאד לבדוק כי החברה מחזיקה אנשי מקצוע מתאימים.

הובלות  – כמה זה עולה לנו?

אם אתם בודקים חברות הובלות , חברת הובלות תיתן לכם הצעת מחיר בהתאם לתכולת הדירה או המשרד שלכם. בקשו כי נציגים יגיעו אליכם לבחון את תכולת הדירה לפני שאתם מקבלים הצעת מחיר. בשלב זה חשוב מאד לפרוש בפני נציגי חברת ההובלות את כל הפרטים הטכניים הקשורים בהובלה . הובלות יכולות לכלול מרכיבים המסבכים את התהליך או המייקרים אותו שעל חברת ההובלות לדעת אותם מראש כדי לשקלל גורמים אלה בהצעת מחיר ובתכנון הלוגיסטי. ציינו את הכתובת לשם מתבצעת ההובלה, קומת הדירה, האם יש מעלית בבניין ועוד.  חשוב לעבור על כל הפרטים ולסכם לגבי כוח האדם שמגיע אליכם, סיפוק של ציוד אריזה ועוד. בתחום ההובלות לא תמיד מומלץ לבחור בהצעה הזולה ביותר – חברה הובלות יכולה להיות זולה אך לבצע הובלות תוך גרימת נזקים שעלולים לעלות לכם ביוקר.

הכינו רשימות

הכינו רשימה של תכולת  הדירה או המשרד הכוללת חפצים שבירים, כדי שלא תשכחו חפצים חשובים וכדי שתוכלו לציין פרטים חשובים מול חברת הובלות .

אריזת חפצים

פריטים שאתם מסוגלים  לארוז בעצמכם – ארזו בצורה נכונה: השתמשו אך ורק עם חומרי אריזה איכותיים. נצלו את חלל הקרטון עד תום, ובסיום האריזה בדקו כי הקרטון יציב והתחתית אינה קורסת תחת העומס. חשוב להקפיד לא להכניס חפצים כבדי משקל שיכולים לקרוע את תחתית הקרטון. כך תימנעו מנזקים לרכוש או לגוף. ציוד יקר ערך, מורכב או רגיש– השאירו לאנשי מקצוע. גם במקרה זה - חיסכון יכול לעלות לעיתים ביוקר.

ביטוח הובלות

אם אין לכם ביטוח דירה המכסה נזקים בזמן הובלות, בקשו מחברת ההובלות לחתום על ביטוח הובלות. במסגרת ביטוח זה, אם רכוש נפגע במהלך הובלה, לקוחות הבוחרים לעשות ביטוח הובלות רשאים לקבל פיצוי כספי מחברת ההובלות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב