דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה פריטים כדאי לאחסן בצורה מקצועית? 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1553 פעמים ]

ישנם מספר מצבים בחיים שנדמים לנו כבעייתיים למדי, כאשר למעשה הפתרון הקל מצוי ממש מעבר לפינה. אחד מהמצבים האלו הוא ההתלבטות האם לבצע אחסון של ציוד וריהוט שלנו, כאשר מצב הדיור שלנו משתנה. כיום בזכות חברות מקצועיות שמבצעות אחסון הדילמה הזו נחסכת מאיתנו, והשאלה היחידה שנותרת באוויר היא אילו פריטים שווים אחסון ועל מה אפשר לוותר, למכור, לתרום או לזרוק.

אחסון ויתרונותיו
אחסון הוא פעילות נפוצה למדי בארצות הברית ובאירופה מזה כשני עשורים, ואילו בארץ רק בשנים האחרונות הלך והפך אחסון לפופולארי עבור לקוחות שמעבירים את דירתם. לכן מדובר בתחום מתפתח למדי, וניתן למצוא מגוון רחב של חברות אחסון לכל מטרה וצורך. ברמת העיקרון משמש אחסון כמילה כוללת עבור מספר מטרות. ניתן לבצע אחסון עבור ציוד מקצועי של בעלי עסקים שונים, עבור ציוד שמגיע מחו"ל ויש צורך לאחסנו בטרם העברתו ליעד, וכן גם עבור לקוחות פרטיים שמצויים "בין דירות", כלומר רכשו דירה חדשה אך נאלצו לפנות את הישנה, ולא ידעו מה לעשות עם כל הריהוט והציוד שלהם. לקוחות אלו מחפשים אחר פתרון אחסון פרטי, שיאפשר להם אחסנה מסודרת, נקייה, מבודדת ואטומה, בעלת הגנה מקסימאלית ומנעולים יעילים, שיבטיחו להם שמירה מיטבית על הרכוש.

שלב לפני אחסון הוא מיון
כאשר אתם מחפשים חברת אחסון מקצועית, חשוב מאוד לקבל מספר הצעות מחיר על מנת להבין מהי שיטת התמחור. ישנן חברות שמבצעות אחסון בחדרים נתונים וישנן חברות שמבצעות אחסון על סמך הנפח של הציוד שלכם. ישנן חברות שמבצעות אחסון לוגיסטי מורכב וישנן חברות שמבצעות אחסון פשוט יותר. ישנן חברות שמבצעות עבורכם אחסון כולל הובלה וישנן חברות שמאפשרות לכם לארגן בעצמכם תא אחסון על פי ההעדפות הייחודיות שלכם, תוך הבטחה של גישה וזמינות מסקימלית לציוד המאוחסן. קיימות חברות שמבצעות אחסון חד פעמי וישנן חברות שמאפשרות הוספה והסרה של פריטים מאוחסנים לפי הצורך שלכם. יש חברות שמאחסנות בארגזים וישנן שמאחסנות על גבי משטחים.

חשבו מה מתאים לכם, לכמה זמן אתם זקוקים לאחסון, ומה חשוב לכם כאשר אתם מבצעים אחסון. בשלב הבא הכינו לעצמכם רשימת ציוד. במידה ואתם מעוניינים לבצע אחסון למספר שנים, יכול להיות שאין טעם לבצע אחסון למכונת הכביסה הישנה שלכם, ותעדיפו לרכוש לעצמכם אחת חדשה לכשתשובו ותזדקקו לאחת כזו. לעומת זאת כנראה שכן תרצו לבצע אחסון עבור הפסנתר העתיק או המסמכים החשובים שלכם, או אפילו למתנות החתונה היקרות ללבכם. לעומת זאת, אם אתם מחפשים אחסון למועד קרוב, יכול להיות שהשיקולים שלכם בבחירת חברת אחסון יהיו שונים לחלוטין, והם גם ישפיעו על הסינון שתבצעו לציוד המיועד לאחסנה, על הבחירה שלכם בחברת אחסון, וכן על הקרבה של המחסן אל היעד הסופי של הציוד.

צוות אתר MyMove




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב