דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - ההבדל בין אתר מכירות לאתר שמוכר! 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 1748 פעמים ]

כתיבה שיווקית - ההבדל בין אתר מכירות לאתר שמוכר! כתיבה שיווקית באינטרנט – פוטנציאל שיווקי אינסופי

רשת האינטרנט היא כלי התקשורת המתפתח ביותר בעשורים האחרונים, אשר צובר תאוצה ומבסס את מעמדו כשליט המדיה אפילו בזמן קריאת שורות אלה ממש. במרחב האינטרנטי גולשים מידי שנייה מאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם, וכמו כל כלי תקשורת רחב תפוצה, גם האינטרנט הוא פלטפורמה רחבה אין קץ לפרסום מוצרי צריכה ושירותים.

התובנה כי כדי לשרוד בעולם המתחדש והמתעדכן תכופות של האינטרנט מבחינה פרסומית, יש לדעת כיצד לפרסם בצורה תבונית. ההבנה כי כל  המידע המצוי באינטרנט חסר פיקוח ממשי, מאפשרת לכל דיכפין לפרסם את מרכולתו לכל מי שיטה ויקרא. אך כדי לעשות כן, עליו לכתוב את תוכן פרסומיו באמצעות כתיבה שיווקית אשר תצליח למכור בסביבה בה היא מתפרסמת – הלא היא כתיבה שיווקית אינטרנטית.

כיצד כותבים תוכן שיווקי שמוכר באינטרנט?

חמשת כללי היסוד הבאים יסייעו לכם להבין כיצד כתיבה שיווקית באה לידי ביטוי בחיבור טקסט אינטרנטי. תוכלו להבין כי לפני שניגשים לעשות כן, יש ללמוד את המדיום, ולהבין כי מדובר בשוק
ער ומודע לעצמו.

הבנת המערכת – מנוע החיפוש העיקרי הקיים כיום בעולם האינטרנט הוא גוגל. גוגל הינו מנוע חיפוש רובוטי, אשר מחפש בתוך הטקסט הקיים שמות, ערכים, וקישורי קבצים. ככל שתטיבו להבין כיצד פועל מנוע החיפוש כך תוכלו להביא את התוכן שלכם למקום עדיף ברשימת ערכי החיפוש שלו. המשמעות של הופעת שם הערך שלכם בראש רשימת החיפוש של גוגל בעלת ערך כלכלי חסר תקנה.

פנייה לקהל היעד – הכירו את פרופיל הגולשים לאתרים בהם יתפרסם התוכן אותו אתם מבקשים לפרסם. כתיבה שיווקית נכונה תפנה אל הקורא מתוך הטקסט, ככל שתכתבו בצורה יותר ממוקדת, כך ירגיש הקורא כי מדברים אליו – והפרסום יהפוך ליותר רלוונטי.

שימוש בשאלות רטוריות – שיטת פרסום השאולה מעולם הפרסום החזותי הישן – ככל שתרבו להשתמש בשאלות רטוריות שהתשובה עליהן היא "כן", כך קהל היעד שלכם יזדהה עם המוצר, ועם התוכן אותו אתם משווקים. כתיבה שיווקית איכותית תגרום לגולש להבין כי יש לו צורך במוצר המפורסם.

כתיבה קצרה, ממצה וידידותית – ככל שתרבו במילים כך תאבדו קוראים. כתיבה שיווקיתצריכה להיות קצרה ותמציתית. כתבו כך שעיקרי הדברים יופיעו ככותרות משנה בולטות ומזמינות.

קישורים – השתמשו בהפניה לקישורי חוץ בתבונה. הקורא יעריך אתכם כמשווקים אמינים ורציניים, ובה בעת תוכלו להבליט את יתרון המוצר שלכם באמצעות מקורות חיצוניים.

אם כן, מבין השורות ניתן להבין כי כתיבה שיווקית באינטרנט היא מוסווית. יש להקפיד כי הטקסט עצמו יהיה אינפורמטיבי כמה שניתן, אשר יציג עובדות מהימנות ויצור יחסי אמון בין הקורא למפרסם, כך שיחשוב שיש לו עסק עם גורמים בעלי מומחיות בתחום. אך בו בזמן יש לחתור תמיד לשורה התחתונה – מהו המוצר, מה מייחד אותו וכיצד קונים אותו.

כתיבה שיווקית באינטרנט - לדרוך בין הטיפות זכרו, הגולש אינו תמים ואינו טיפש – סף הרגישות שלו לפרסומת אשר "נדחפת" למסך המחשב שלו נמוך, והוא לא יהסס לעבור הלאה מבלי להקדיש תשומת לב לתוכן הכתוב, לכן כתיבה שיווקית היא עדינה ומרומזת. כיום קיימות חברות רבות אשר מומחיותן היא כתיבה שיווקית באינטרנט, אין ספק שבכדי להגיע לתוצאות אשר יניחו את הדעת ואת כיס המפרסם יש לשכור מישהו שמבין בתחום.

אם כן, לא די ברכישת דמיין ובניית אתר מזמין – התוכן חשוב לא פחות.  כתיבה שיווקית וקידום אתרים באינטרנט הוא מקצוע אשר זוכה לעדנה, ככל שהעולם העסקי מבין כי הקיום במרחב האינטרנטי הוא זה המקנה זכות קיום.


בעלת אתר קניות גדול ומצליח ברשת CITYMALL במחירים הזולים ביותר  http://www.dropper.co.il/citymall/  הכנסו עכשיו !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב