דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי גז 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 3625 פעמים ]

כיום, בתקופה המודרנית, אנו עדיין מחפשים מקורות אנרגיה חלופיים לאורח החיים שלנו. במאה השנים האחרונות התפתחה תעשיית הנפט והדלק, החשמל החל לעבוד על שריפת פחם ויש גם אנרגיה סולארית. אבל אחד ממקורות האנרגיה הטרנדיים ביותר הוא גז טבעי ויש מגוון גדול מאוד של מוצרי גז המשמשים אותנו ביומיום.

שימוש בגז זה פופולארי

כאשר אנו מדברים על מוצרי או אביזרי גז, הדבר הראשון שעובר לנו בראש זה כיריים. הרי אנו מבשלים על כיריים, מי יותר ומי פחות ובגדול זהו הכלי הביתי שצורך גז אולי יותר מכולם. עד לפני כשני עשורים לערך היה נהוג גם לחמם בחורף באמצעות תנור עם ברז גז , אך בשנים האחרונות המזגן החל לתפוס את המקום של תנורי הגז.

למרות שמוצרי חשמל לעיתים נתפסים טובים יותר מאשר מוצרי גז, אנו מגלים כי יש עדיפות מאוד גדולה למשאב העצום הזה. אחת לתקופה אנו גם עדים לכניסתם של אביזרי גז למיניהם לשיפור החיים. אחד המוצרים העדכניים ביותר בתחום הוא הקמין. וזה כל כך כיף להתחמם לצידו...

מוצרי גז הם חיסכון משמעותי

מוצרים הפועלים באמצעות גז נחשבים למוצרים זולים יותר ממוצרי חשמל ומוצרים אחרים שאנחנו נוהגים להשתמש בהם בבית, משום שהגז עצמו נחשב למשאב זול יותר. אם נצרוך יותר גז מאשר חשמל, נוכל בהחלט לחסוך בהוצאות החודשיות ולא רק בבית אלא גם ברכב עם מנוע שעובד על גז.

המחיר לליטר גז הוא כחצי מהמחיר של ליטר בנזין ואם 'סופגים' את ההוצאות על הסבת המנוע לגז, אנו יכולים לחסוך בצורה משמעותית. לכן, גם מכוניות יכולות להיות מוצרי גז לכל דבר. מעבר לזה, מכוניות המונעות בגז נחשבות לידידותיות לסביבה וכידוע לכולם, המחשבה האקולוגית היא כבר נחלת הכלל ומכאן היא רק גדלה ומתעצמת.

מוצרי גז מחייבים זהירות ובטיחות

כאשר אנו משתמשים בגז, עלינו גם לדעת כי זהו חומר נדיף, דליק ומסוכן. יש לדעת כיצד להשתמש במוצרי גז ולזכור כי יש להשתמש בשירותיו של טכנאי גז, במידה ונראה כי ישנה בעיה. להלן מספר נקודות למחשבה לגבי בטיחות בגז:


    • כל חברת גז מציעה אחת לתקופה בדיקה של מערכת ביתית או בדיקה של מונה גז , בכדי למנוע דליפות. חשוב לנצל את זה.
    • במידה ומריחים גז בבית, צריך מיד לפתוח את החלון על מנת שייכנס אוויר נקי ויטהר את החלל.
    • אם רוצים להעביר נקודת גז, יש לעשות זאת רק בעזרתו של טכנאי גז מוסמך.
    • קנייה של אביזרי גז למיניהם חייבת להיעשות רק במקומות המורשים לכך ועליכם לוודא כי כל מוצר מגיע עם תעודת אחריות ומוגן באמצעות הגנה קטודית .

מוצרי גז - בשביל ליהנות

ההעדפה של מוצרי גז על פני מוצרים אחרים לא כרוכה במעברים או שינויים דרמטיים באורח החיים. הרי אם אנו רוצים לדוגמא לעשות על האש ומחפשים מנגל טוב שלא יזהם כמו מנגל פחמים, הפיתרון הטוב ביותר הוא מנגל שעובד על גז.

מוצרים הפועלים באמצעות גז כמו המנגל והקמין הם חלק מהחזרה אל מקורות האנרגיה הטבעיים יותר איכותיים שיש לנו על פני כדור הארץ. התפיסה האקולוגית מגבירה את קצב המעבר לגז בכל תחומי החיים שלנו. כאשר אנחנו מדברים על מוצרי גז, אנחנו משנים את דרך החיים ודרך החשיבה, על ידי שימוש באנרגיה ירוקה יותר ומזהמת פחות.

מור טכנולוגיות בע''מ הינה חברה פרטית העוסקת ביבוא של משאבת דלק ,שיווק והפצת הגנה קטודית לשוק האנרגיה והכימיקלים בכלל ולתעשייה של צינורות דלק בפרט.


.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב