דף הבית  >>

סופשבוע בצימר בצפון

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 1828 פעמים ]

בסופשבוע שעבר היינו בחופשה בצימר איכותי בגליל אני, בעלי והילדים ועוד זוג  עם ילדים   שהינו במושב שקט ופסטורלי בו שומעים רק את רחש העצים במתחם היו חמש בקתות עץ מאובזרות שהינו בבקתת עץ מפוארת כשמסביבה צמחייה ופרחים. לנו בבקתה שהיא סוויטה מרווחת ובה חדר מגורים מרווח עם מסך LCD ,ערוצי לווין ,די.וי.די .  מטבח המצויד  עם מיקרוגל,  מקרר, מכשיר של מים מינרלים ומכונת קפה משוכללת, שני חדרי שינה אחד עבור ההורים והשני נמצא בקומת הגלריה עם מיטה נפתחת ומיטה נוספת כך ששלושה ילדים יכלו לישון בו ברווחה. המיטות היו נוחות יותר מאלה שיש לנו בבית. בחדר הילדים הייתה עוד LCD   וכן, די.וי.די.  מכיוון שהחדר של הילדים נמצא בקומה השנייה להורים יש את מלוא הפרטיות. בנוסף בבקתה הייתה פינת אוכל איכותית ונעימה בפנים וגם בחוץ

בבקתה חיכו לנו פינוקים של שוקולדים, פירות העונה בסלסלה, כפכפים ,  סבונים ריחניים , קרמים לגוף ומיני שמנים באמבטיה גילינו ג'קוזי גדול ומפואר. הילדים התרגשו מאוד ומייד הכריזו שזה יהיה ביתנו החדש המארחים שלנו היו לבביים ומקסימים. הם הסבירו לנו על האזור. הם אמרו לנו לא להסס ולגשת אליהם עם כל שאלה או בקשה. כשיצאנו לגינה הגדולה הילדים החלו מייד להתרוצץ ולשחק בנדנדות ולשכב בערסל. הילדים הרגישו משוחררים ולא הרגשנו אותם בכלל בסוף השבוע

בלילה יש סביב הצימרים תאורה צבעונית ויפה ישבנו עם החברים ועשינו על האש בחצר. צחקנו ונהנינו בעוד שהילדים התרוצצו להם בחוץ. בבוקר אכלנו  ארוחת בוקר כפרית עשירה עם לחמים ריחניים שנאפים במקום, שפע של גבינות משובחות מן הגליל, ירקות טריים ומיץ סחוט טבעי. ישבנו במרפסת מהופנטים ממראה הנוף שמסביב. האוויר בגליל נקי וצלול והשקט מכניס אתכם מייד לשלווה. לאחר הארוחה התייעצנו עם מארחינו על אטרקציות באזור. יצאנו לטיול ג'יפים באזור עם נתיבים פתלתלים היו לנו חוויות ונסענו בינות למרחבים מרהיבים את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדת גורמה בגליל בה הוגש לנו סטייק עסיסי עם תוספות מעולות . לאחר המסעדה טיילנו בנחל והשתכשכנו במימיו . הילדים הוציאו מרץ לשם שינוי, במקום לשבת מול המחשב כל היום, הם ראו חיות וצמחייה, שיחקו בחיק טבע ללא מריבות או אמירות כמו: אמא משעמם לי"

בערב שבנו  לצימר המפואר שלנו ואכלנו במסעדה במושב הוגשו לנו פשטידות מעולות, פסטות ומגוון סלטים טעימים. הילדים נהנו מהמאכלים האהובים עליהן כמו המבורגר אמיתי ולא תעשייתי וצ'יפס טרי ופריך
למחרת הלכנו לשחות בבריכה שמושב. סביב הבריכה {הגדולה היו כסאות נוח ושטחי דשא גדולים | | הענקית התפרשו מדשאות מוריקות עם מקומות ישיבה נוחים. הילדים שחו, אכלו {גלידות | ארטיקים ושחקו בכדור מים אחר הצהריים רכבנו על סוסים. רכבנו בנופים הנפלאים {הילדים רכבו עם המדריכים והיו בשמיים.

בערב כשהילדים העייפים הגמורים  הלכו לישון, ישבנו בג'קוזי ושתינו שמפניה. החלטנו שמעכשיו ניסע תמיד לצימרים בגליל. החופשה בגליל היא מושלמת ויש בה את כל המרכיבים הדרושים כמו שקט, מרחבים, נוף מרהיב, אתרים רבים ופעילויות לכל המשפחה ובקתות אירוח ברמה גבוהה

מאמרים חדשים מומלצים:

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה