דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות הטפטים 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1662 פעמים ]

הטפטים הם אלמנט עיצובי המשדרג את הבית. השימוש בהם נוח, הם קלים לרחיצה ויש   להם מגוון של דוגמאות וצבעים. ניתן לכסות קירות שלמים בטפטים או חלקים מסוימים.} הטפט נותן לחדר את האווירה המתאימה   ומתאים לשטיחים , הריהוט והווילונות. ישנם טפטים   טפטים חלקים, מחוספסים, תלת מימדיים ועם שילוב של חומרים שונים. במקום לעמול שעות בצביעת הבית או לשלם סכום ניכר לצבעי,   אפשר להדביק טפט. התוצאה הרבה יותר מרשימה ומגוונת, הטפטים עמידים למשך זמן רב וקלים לניקוי.

איך להתאים את הטפטים לחללים שונים בבית?
הסלון- הסלון שלכם יכול להראות מרהיב עם טפטים במגוון טקסטורות ובשילוב של מראה סיני, טפט אלגנטי ויוקרתי, טפט נוצץ, תלת מימדי ועוד. יחד  עם תאורה נכונה וריהוט מיוחד, הסלון שלכם מקבל מראה של מיליון דולר בהשקעה קטנה של זמן וכסף.
חדרי ילדים – צביעת חדרים מלכלכת, נמשכת זמן רב ואם רוצים לשנות גוון של קירות צבעוניים, זו משימה לא פשוטה. השימוש בטפטים לעומת זאת קל ונוח. המבחר העצום של הטפטים כולל ציורי קיר ענקיים ומרהיבים של סירות, חיות, פרחים, כלי תחבורה  ועוד. אין לתאר את התוצאה הסופית המרהיבה של חדר ילדים ססגוני ומזמין שקירותיו מכוסים בטפטים כאלה. ניתן גם לקנות טפט חלק בצבע ססגוני או טפט עם פסים או עיטורים שונים. צביעת חדר אף פעם לא תסתכם בתוצאה כזו .
חדרי הנוער – תמונות? לצבוע את החדר בסגול? זה כבר מיושן. היום הולכים על טפטים בגוונים רכים המשתלבים עם פריטי החדר, טפטים עם דוגמאות מעניינות ובוגרות יותר, טפטים יוקרתיים או רטרו, עם אלמנט שהנער או הנערה מתחברים אליו מעולם המוזיקה, המחול ועוד.

חדרי הורים – חדר ההורים מקבל מתיחת פנים רצינית עם טפט קלאסי או רומנטי. ניתן לשלב דוגמאות עדינות כגון : פרחים, פסים דקים, מראה כפרי ועוד. קשה לתאר את התוצאה המתקבלת בחדרי הורים בשילוב טפט. כל החדר מקבל מראה שונה עם אווירה פסטורלית וחמימה.
באמבטיה – כן גם פה אפשר להדביק טפט המיוצר עם מיטב הטכנולוגיות ועשוי מויניל מוקצף. הטפט לאמבטיה הינו עמיד בפני לחות ומים, אנטי בקטריאלי ועמיד בפני פטריות ועובש. את הטפט הזה ניתן לשטוף עם מגוון חומרים. הטפט גם מסתיר ליקויים שונים בקירות. הטפט משדרג את חדר האמבטיה והוא נראה אלגנטי ומסוגנן. ישנם מגוון טקסטורות כמו מראה של לבנים והצבעים כוללים   בז', שמנת, אפרפר  ועוד.

היכן רוכשים טפטים?
רצוי   לרכוש טפטים בחנות מנוסה ובעלת מוניטין שתספק לכם שירות צמוד ויעיל  . בחנות תוכלו ליהנות מעזרה בהתאמת  הטפט. הטפטים חייבים להיות מאיכות ללא פשרות ועם תו תקן. היועצים יסייעו ללקוחות לבחור מבין ההיצע הענק את הטפטים המתאימים לדרישותיהם וצרכיהם בצורה הטובה ביותר ולתוצאות מדהימות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב