דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לפני יום צילומים: איפור, לבוש והכנות כלליות 

מאת    [ 01/08/2010 ]

מילים במאמר: 663   [ נצפה 2944 פעמים ]

טיפים ליום הצילומים

ביגוד

אני ממליצה להביא ליום הצילומים כשלוש או ארבע מערכות לבוש בסגנונות שונים, ספורטיבי, אלגנטי ובגדים אהובים ומחמיאים אחרים שברשותכם. חשוב להגיע לאיכויות שונות ומראות מגוונים בתמונות שיציגו אותך בהיבטים שונים ובכך לבגדים יש תפקיד.

 

סידור השיער

רצוי להגיע לצילומים בשיער מסודר (רצוי להיעזר בשירותי מעצב שיער), כדאי לסדר את השיער כך שיראה במיטבו ויחמיא למצולם, יחד עם זאת לא להגיע בתסרוקת מעוצבת מידי על מנת שלא יראה שונה מידי ממראהו הטבעי ולא נוח בזמן הצילומים. במהלך הצילומים ננסה לשנות את מראה השיער, לאסוף או לפזר אותו בצורה מחמיאה בחלק מהצילומים.

 

איפור

המצלמה יחד עם התאורה חושפות ומבליטות הכל. לכן, מומלץ להתאפר באיפור בסיס קל ולהתפדר בפודרה ליצירת מראה מאט. מעבר לכך ניתן להוסיף גוון לפנים, העיניים והשפתיים בהתאם לטעם האישי ולגווניי העור. את בנות המצווה אני מאפרת באיפור קל המדגיש את תווי הפנים אך אינו צבעוני או צעקני מידי. התוצאה היא מראה טבעי זוהר שאינו מאולץ ומדגיש את המיטב.

 

 

צילום ילדים

ילדים לא אוהבים שמביימים אותם, לכן אני יוצרת עבור הילד אווירת משחק נינוחה ומהנה ומקפידה לצלמו ללא הוראות ותיזוזים כאשר אני מתזזת בעיקר את עצמי. כצלמת טובה אני יודעת להפיק מהילד את ההבעה הרצויה והחיוך המקסים ביותר. כמו כן כדאי לזכור שגם בתמונות עם בכי יש קסם רב ומזכרת מרגשת לעתיד.

 

צילום בת מצווה

בצילומי בת מצווה אני מנסה לצלם ולהציג את הנערה משני היבטים – מצד אחד היא עדיין ילדה, ולכן אני מצלמת אותה במראה תמים אולי עם הדובי שהיא אוהבת ומצד שני היא על סף ההתבגרות ורוצה גם להראות בוגרת. אני מצלמת תמונות שיציגו גם מהיבט זה שנותן דגש על מתיקות גיל הנעורים  ונותנת ביטוי להעדפותיה ונטיותיה האישיות.  

 

צילום בר מצווה

בצילום בר מצווה אני משתדלת להציג שני היבטים של הגיל ולתת את מסר המעבר מילדות לבגרות, מבן חסות לעצמאי. כמו כן כדאי להדגיש את עניין המורשת, שהרי בר המצווה הוא טקס המסמל את היות הנער חלק חוליה נוספת בשרשרת הדורות של העם היהודי – כדאי לצלם במקום בעל משמעות הסטורית/דתית כמו הכותל, משכנות שאננים, ימין משה בית הכנסת וכדומה.

 

צילום הריון

בצילומי הריון הכי חשוב להדגיש את העניין של הנס המתרחש בגוף האישה, את השינוי הפיזי והמנטלי המתחולל בה, את הציפייה לעתיד ואת השינוי המשפחתי. כל אלו ניתנים לביטוי בתמונות אומנותיות המעבירות מסר על ידי שימוש באביזרים, תאורה, העמדה ומיקום האישה בצילום.

 

צילום משפחה

בצילום משפחתי אני מארגנת את הקומפוזיציה בהתאם למספר המצולמים ויחסי הגודל/גיל ביניהם. צילום משפחתי טוב מצליח להעביר מסר יותר טוב מאלף מילים. יחסי הקרבה בין בני המשפחה, יחסי הגומלין בין אחים ובין בני זוג – תלויים בקומפוזיציה.

המצלמה של מיכל בוק בת מצווה בוק הריון מקצועי. מיכל אלרן www.michalscamera.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב